REKLAMA

SONDA: Z biedą, szpitalem, nieczynnym dworcem i ratuszem. Skojarzenia z Brzozowem (VIDEO)

|

SONDA: Z biedą, szpitalem, nieczynnym dworcem i ratuszem. Skojarzenia z Brzozowem (VIDEO)

GMINA BRZOZÓW / PODKARPACIE. Sport, kultura, lokalny przemysł, a może historia? Co według mieszkańców stanowi tożsamość Brzozowa? Aby to sprawdzić, odwiedziliśmy każdą miejscowość na terenie gminy.

02

31-08-2018


Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

Tadek 2018-08-31 16:02:47
0 0
Brzozów to jedno wielkie bagno, władza do zmiany
Agnieszka 2018-08-31 16:03:37
0 0
Mi się Brzozów kojarzy z CBA w ostatnim czasie, tylko o tym się słyszy
Wyborca 2018-08-31 16:04:28
0 0
Kolejna fajna sonda, nareszcie ludzie mają głos
Kojarząca2018-08-31 16:06:40
0 0
Ja myślę, że Brzozów może tylko się kojarzyć z układami. Miasto umiera
Dramat2018-08-31 16:58:45
0 0
4 komentarze w 4 minuty, ktoś naprawdę jest zdeterminowy. Aga umyj uszy bo coś szwankują
Ewa2018-08-31 17:16:26
0 0
A mnie Brzozów kojarzy się z rodzinnym domem, zapachem ciasta z jabłkami i cynamonem które piekła moja babcia, z basenem jeszcze starym, nie takim pięknym jak obecny, gdzie spędzało się wakacje, z lodami z budki,która stała przy zejściu do obecnej Myli i z jarmarkiem, jeszcze na rynku.
Jacek2018-08-31 17:21:43
0 0
Oglądając te sondy mam wrażenie że Brzozów ma samych niezadowolonych z życia mieszkańców. To chyba wypaczenie rzeczywistości. Ja widzę moje miasto zupełnie inaczej. I moi znajomi także. Jak można tak nie lubić swojego domu, bo nasze miasto to nasz dom. No chyba że sondy są robione pod pewne koncepcje redaktora.
Oli2018-08-31 18:06:20
0 0
Tendencyjna sonda z przewidywalnym wynikiem. A wlaczenie wypowiedzi Panów pod wpływem alkoholu do sondy, to już żenada. Niski ten poziom dziennikarstwa.
do Ewy2018-08-31 18:06:48
0 0
to była dawno i nieprawda...haha teraz mamy rozwalony mur,zadłużony szpital, bezrobocie, NO I POMNIK MAMY ! ciekawe ile kosztował ? ilu emerytów miałoby za to chleb ?
Adaś 2018-08-31 18:15:33
0 0
Zapytaj w starostwie. Z tego co słyszałem to kosztował 250 tysięcy. To jest afera dla pani dziennikarz. A ciekawe ile kosztuje "zamówienie" takiej sondy.
żenada2018-08-31 18:21:31
0 0
Co to za sonda ?! czego dotyczy, bo nic z niej nie wynika i do niczego nie służy. Widać jaki poziom prezentuje pseudo"dziennikarka"
Przedsiębiorca2018-08-31 18:21:59
0 0
Bezrobocie? To znajdź dziś ludzi do pracy. Za dobre pieniądze. Powodzenia. Może powinni się wypowiedzieć pracodawcy.
Jakub2018-08-31 18:41:20
0 0
Oczywiście rodzinka burmistrza już atakuje redaktorke. :D Klasyka.
Krystian 2018-08-31 18:46:44
0 0
A może to po prostu zwykli mieszkańcy mają dość robienia z nich idiotów przez pseudo redaktorów, a z naszej gminy ciemnogrodu i mieszania nas z błotem. Ludzie zastanówcie się ile można pozwalać na takie obrażanie inteligencji mieszkańców naszej gminy. Przecież wiadomo po co są te sondy. Może nic innego nie potrafią.
Dawid2018-08-31 18:57:34
0 0
Taki jest poziom promocji miasta, zerowy. Nasz Brzozów kojarzy się raczej negatywnie. Trzeba rozliczyć z tego władze
Jacek2018-08-31 19:38:02
0 0
Najlepiej powiedzieć "wszystkiemu winien burmistrz" " nic się w mieście nie dzieje". Kiedyś Kennedy powiedział " nie pytaj co kraj robi dla Ciebie, zapytaj co ty zrobiłeś dla kraju" . Może warto nad tym się zastanowić?
Do Krystian2018-08-31 19:45:17
0 0
Dzięki za te słowa. Masz rację może dość już obrażania miasta, gminy, czyli nas mieszkańców. Może powinniśmy powiedzieć stop obrażaniu nas Brzozowian? W jakim świetle stawia NAS MIESZKAŃCÓW ta sonda. NAS a nie władze miasta.
Mieszkaniec 2018-08-31 19:49:32
0 0
Ja nie uważam aby mieszkańcy byli obrażani przez tę sondę. Wypowiadają się inteligentnie. Mnie gdyby ktoś zapytał z czym kojarzy się Brzozów też pewnie powiedziałbym że ze szpitalem i koleją
Anonim 2018-08-31 19:52:15
0 0
Czy to prawda, że Pani Redaktor jest zastraszana? Widzę to nawet w komentarzach
Emigrant2018-08-31 20:03:27
0 0
Ludzie - mieszkancy Brzozowa nie widzicie tego że ta sonda nie ośmiesza władzy tylko miasto samo w sobie . Wybory się zaczęły ale nie idą w dobrym kierunku wcale. Mieszkałem tu kiedyś i żal mi osób które tak niszczą pozytywny wizerunek naszego miasta nie ważne jak działa władza czy nie. Nie powinno być takiej sondy
Maria2018-08-31 20:34:16
0 0
Mnie Brzozów kojarzy się z brakiem miejsc parkingowych
Marian2018-08-31 20:44:31
0 0
Jak 90 % miast w Polsce. Ściągajcie więcej zlomow z zagranicy to będzie więcej miejsca na parkingach. Niby taka bieda a po 2, 3 auta w domu mają.
Poeta2018-08-31 21:47:24
0 0
Zły to ptak co własne gniazdo kala...
zniesmaczony2018-08-31 21:49:55
0 0
Poziom dziennikarstwa Pani " niby redaktor" jest porównywalny do poziomu pseudo dziennikarzy z TVP Wiadomości. Ciekawe, który z kandydatów na burmistrza obiecał P. Justynie posadkę w Urzędzie?
Wyborca2018-08-31 21:54:31
0 0
Pani redaktor już posadę w urzędzie miała a przecież dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi...
redaktor2018-08-31 22:13:15
0 0
niezależne media pokazują zawsze dwie strony medalu a ty pani redaktor uprawia propagandę i nagonkę na obecną władzę uważając że skoro ona jest przeciwna to wszyscy też są tego zdania... czy to jest profesjonalizm? niezależny dziennikarz dąży do prawdy i powinien być obiektywny a tu ewidentnie widać stronniczość działania. Wszytko co złe to wina burmistrza. Skoro obecny burmistrz urzęduje od 1990 roku na różnych stanowiskach to przecież sam się nie wybrał ani jego rodzina, został wybrany w demokratycznych wyborach przez mieszkańców gminy czy powiatu więc taki całkiem zły chyba nie jest, oczywiście ma wady jak każdy człowiek ale trzeba też pokazać dobre strony jego długoletniej pracy. W innych gminach są zamykane szkoły nauczyciele zwalniani, u nas w gminie szkoły się rozbudowuje nauczycieli się nie zwalnia, dzieci do szkół są dowożone, dwa baseny, biblioteki w każdej wiosce, Dom Kultury, koła gospodyń, kapele ludowe, ochotnicze jednostki straży pożarnej otrzymują coraz nowszy sprzęt. Oczywiście jest dużo potrzeb i nigdy nie będzie takiej władzy z której wszyscy będą zadowoleni ale negacja wszystkiego to przesada a w wykonaniu wykształconego dziennikarza to brak profesjonalizmu.
Grażyna2018-08-31 22:41:52
0 0
Kiedy ktoś zapyta skąd pochodzę i odpowiadam, że z Brzozowa. To kojarzą to miasto ze szpitalem a ściślej mówiąc z onkologią.
Alina2018-08-31 22:52:21
0 0
Ja również dom w Brzozowie kojarzę ze smakami dzieciństwa. Obecnie jednak kiedy tu wracam to samo miasto powiewa nudą. Pan Burmistrz już wystarczająco zrobił, teraz czas oddać ster młodym.
Obiektywny2018-08-31 23:05:17
0 0
To zastanawiające że większość głosów jest negatywnych a władza w Brzozowie nie zmienia się od paru dobrych lat. Co w Brzozowie można zaliczyć na "plus" w ciągu paru ostatnich lat 1.Brzozów jest miastem bezpiecznym, czystym i zadbanym (oczywiście są jakieś wyjątki od reguły ale ogólnie jest dobrze) 2. Jakość dróg jest niezła tych w Brzozowie oraz dróg w Gminie (duży minus za ul. Krętą i Harcerską, Legionistów o której mówił Pan Szałajko,) 3. Szpital jest na dobrym poziomie, szpital jest znany na Podkarpaciu i w Polsce można powiedzieć ma renomę. 4. Odnowiony rynek (tylko za mało tam zieleni, taka pustynia betonowa, dlaczego nie ma tam czegoś na kształt, ogródków piwnych albo czegoś gdzie można posiedzieć, pogadać, zjeść, knajpa/kawiarnia itp) 5. Dwa baseny w Brzozowie o optymalnym standardzie. Krosno i Sanok, Lesko też już mają, wpłynie to na rozłożenie ruchu, bo Brzozów do niedawna był oblężony. Co za tym idzie wpływy do budżetu będą mniejsze 6. Po wielu wielu latach powstała obwodnica 7. Modernizacja stadionu/bieżni/trybun Co na minus 1. Za mało miejsc pracy, brak podstrefy ekonomicznej, brak średnich i dużych firm, które dałyby ludziom pracę. Po co w Brzozowie tyle sklepów spożywczych, szmateksów ? Które zatrudniają niewiele ludzi. Tu musi coś ruszyć, bo bez tego będzie jeszcze gorzej 2. Parkingi jakieś powstały, ale jak każdy ma 2, 3 auta w domu to nie ma co się dziwić że miejsc brakuje. Tu musi powstać strefa płatnego parkowania. Jak ktoś ma 1 km, 2 km, 3 km i jeździ do pracy autem codziennie i parkuje pod drzwiami pracy i do tego jeździ sam - to zawsze będzie miejsc brakować. Brzozów nie jest duży żeby nie zaparkować gdzieś dalej i podejść pieszo (oczywiście nie mówię tu o chorych i starszych). Przecież można (nie zawsze oczywiście) jeździć z kimś innym, dlaczego tak mało osób jeździ rowerami, skuterami motocyklami ? 3. Praca po znajomości - niestety gmina jest tego najlepszym przykładem. Przerost zatrudnienia w gminie/starostwie. 4. Ogólny brak perspektyw dla Brzozowa i dla Gminy (nie przyciągamy turystów i co za tym idzie nie ma wpływów do budżetu). Młodzież po studiach zostaje w większych miastach i tam odprowadza podatki, lub emigruje za granicę. 2100 - 2500 brutto po studiach nie zachęca do pracy, a koszty życia są duże. 5. W Brzozowie brakuje sklepu dobrego sklepu sportowego, nie ma sklepów typu np. Reserved, Cropp, H&M, C&A, Bershka, Zara, Top Secret, dlaczego w tej galerii nie powstał chociaż 2 lub 3 ? Brakuje fajnej knajpy/baru restauracji z dobrym jedzeniem, albo sieciówki np. Subway/Mc Donald's / KFC/ Burger King/Pizza Hut. A tak zostawia się te pieniądze w Krośnie, Sanoku, Rzeszowie.... 6. Brak ścieżek rowerowych - tu wielka porażka. 7. Za wysokie podatki jak na tak małą i biedną gminę 8. Problemy z wodą (jakość i czasem jej po prostu brakowało) tu problem ktoś musi rozwiązać. 9. PSZOK/Oczyszczalnia - tu również trzeba ten problem rozwiązać. Bo obecne rozwiązania są złe lub niewystarczające. 10. Nie wszystkie miejscowości mają kanalizację W Brzozowie coś się musi zmienić - musi przyjść ktoś z pomysłem z wizją rozwoju, bo nasze miasto/gmina wymierają - niestety (za parę lat zostaną emeryci i renciści, brak perspektyw dla młodych właśnie spowoduje taki stan rzeczy. Odnoście tej sondy - brakuje konstruktywnej krytyki, niektórzy nie mają własnego zdania, tylko powtarzają schematy - nie bo nie, wszystko jest złe, wszyscy są źli. Wybory pokażą czy coś się zmieni czy nie, Brzozów ma szansę na rozwój, potrzeba ludzi z pomysłem a nie takich którzy idą do polityki się "dorobić" czy ustawić rodzinę na stanowiska.
Arti2018-08-31 23:05:48
0 0
Brzozów kojarzy mi się z wierszem Tuwima
Beata2018-08-31 23:20:13
0 0
Brzozów jest bezpieczny, ponieważ nic się w nim nie dzieje. Może rzeczywiście to jest „jakiś pomysł” na to by miasto było bezpieczne.
Panie Obiektywny2018-08-31 23:22:44
0 0
Zapraszam na ulicę Osiedlową. Zobaczy Pan dobrą drogę.
Oda do młodych Brzozowa2018-08-31 23:39:30
0 0
Region się rozwinie jak młodzi będą zostawać w Brzozowie i zakładać nieduże rodzinne biznesy. W tym siła, w rozwoju lokalnej przedsiębiorczości. Młodzi zostaną jak będą przejrzyste zasady ubiegania się o stanowiska w urzędach i jednostkach im podległych, jak znikanie nepotyzm i kolesiostwo. Młodzi zostaną jak będą co mieli robić w Brzozowie.
Tomek2018-08-31 23:48:56
0 0
Tylko w tym portalu można dawać komentarze anonimowo pod artykułami. Co na to reszta???
Mieszkaniec2018-09-01 00:50:23
0 0
Dwa baseny,nowy ratusz a ścieki drogami płyną i wody brak
Bodzio2018-09-01 00:58:31
0 0
Brzozów kojarzy mi się z jednym nazwiskiem. Często się pojawia w szkołach, urzędach, instytucjach :)
Do radnego2018-09-01 05:30:06
0 0
Panie radny Boroń,takiego mądrego pan zgrywasz a co przez te 4 lata zrobiłeś dla Starej Wsi?
Ml2018-09-01 06:12:58
0 0
Kolejna irytująca mnie sonda. "Miasto wymarłe", "miasto wymiera", "nic się nie dzieje"... a co drogi mieszkańcu robisz w tym kierunku, aby się coś działo, aby miasto nie umierało? W sondzie zdecydowanie brakło głosów młodszych mieszkańców. Obecnie studiuje. Z wielką radoscią wracam do Brzozowa. To moje miasto, czyste, zadbane. Pełne tradycji, kultury. Tu ukończyłam szkołę średnią z którą mam wspaniałe wsponnienia. Tu jako dziecko wystepowałam na scenach brzozowskich. Wszędzie da się coś poprawić, ale czy nasz Brzozów jest, aż tak zły jak mówi ta sonda. Czy to napewno niezależne media? Odkładając na bok politykę miasta, to ludzie powodują że miastow umiera, to negatywne nastawienie do wszystkiego.
do Obiektywnego2018-09-01 06:20:20
0 0
jak na głównych ulicach miasta jest "złomowisko" to brakuje miejsc parkingowych...np boczna ulica Rynku "Kraszewskiego"
do wyborca2018-09-01 06:42:43
0 0
Powiada Pan, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki..... Racja ale to jest taki typ osoby, że wejdzie nawet w bagno aby uzyskać swój cel. Czas pokaże ..........
ja2018-09-01 06:46:52
0 0
w Brzozowie to jak w Chinach same przysiedczoki gonia w te i nazad ani przejsc ani przejechac ani gdzie sie zatrzymac
manipulantka2018-09-01 06:57:54
0 0
Kampania ruszyła i lans czas zacząć :-) Pani Justyna od dłuższego czasu urządza sobie na portalu prywatę i foruje zaprzyjaźnionych z nią działaczy pewnego stowarzyszenia. Daje się zauważyć, że przygotowywane przez nią materiały są nierzetelne i lakoniczne. Wybiórczo przedstawia daną sytuacje i tak manipuluje treścią oraz opinią publiczną aby w najgorszym świetle przedstawić Burmistrza i pracowników urzędu. Czy takie jej działania można nazwać profesjonalizmem ???? Niezależne media powinny być obiektywne i działać dla dobra całej gminy. Pani Justyna również jest jej mieszkanką i powinna pracować dla dobra ogółu a jest stronnicza i niepotrzebnie wprowadza zamęt wśród mieszkańców Brzozowa. Pani Justyno, Burmistrz jest organem wykonawczym i realizuje zadania nie tylko w mieście Brzozowie ale na terenie całej Gminy więc może warto byłoby wybrać się z kamerą poza granice miasta Brzozowa i w sposób rzetelny, powtarzam W SPOSÓB RZETELNY przedstawić cały dorobek Burmistrza a nie wyskakuje Pani z jakąś nikomu niepotrzebną sondą. Jak widać ustawa o samorządzie gminnym jest dla Pani obca więc zapraszam do lektury. A swoich niespełnionych ambicji oraz prywatnych pobudek jakimi się Pani kieruje proszę nie przenosić na niwę zawodową bo to nie jest profesjonalne. To taka rada na przyszłość.
Do manipulantka2018-09-01 08:09:57
0 0
Widać urzędnicy tak się boją o posady, że nawet w soboty pracują. Pani redaktor słowa w tym komentarzu powyżej, tylko są dowodem na to, że jest Pani tu potrzebna. Jak można tak człowieka atakować za sondę. Przecież w sondzie wypowiadają się mieszkańcy a nie Pani redaktor. A to że w mieście nic się nie dzieje to fakt. Młodzi przesiadują wieczorami w parku i słychać stukot szkła. No ale lepiej nasłuchać się pochlebstw od popleczników, którym się nic nie chce i żyć w wyimaginowanym świecie.
Edi2018-09-01 08:16:49
0 0
Jak się coś w tym mieście dzieje to właśnie za sprawą mieszkańców. Ale nie jest tu łatwo coś zrobić. Proszę nie atakować mieszkańców, że nic nie robią, że to przez nich się nic nie dzieje a nie za sprawą stagnacji władzy. To nieprawda. To mieszkańcy robią a urzędnicy chętnie się pod tymi działaniami podpisują.
Do przedsiębiorcy2018-09-01 08:48:20
0 0
Dawaj namiary przychodzę od wtorku, w poniedziałek zwalniam się w Sanoku
zen2018-09-01 08:53:14
0 0
niech PiS w końcu rozwali te układy i układziki! W gminie nawet pod schodami siedzą i biorą wypłate !
manipulantka c.d.2018-09-01 09:27:00
0 0
Mylisz się. Nie jestem urzędnikiem, prowadzę działalność gospodarczą w Brzozowie i nie narzekam (widocznie jednak opłaca się coś w Brzozowie robić ). Obserwuje tylko od pewnego czasu działania portalu i uważam, że prowadzona przez dziennikarzy kampania jest na bardzo niskim poziomie.
Do zen2018-09-01 10:14:51
0 0
Wymień choć jedno nazwisko członka PiSu z Brzozowa jeżeli PiS ma rozwalić te układy. Jakoś nie kojarzę.
Pis2018-09-01 10:41:27
0 0
A w partii Prawa i Sprawiedliwości to układów nie ma?
Nie rozumiem2018-09-01 12:09:34
0 0
Wszyscy narzekacie wszyscy na siebie naskakujecie ze burmistrz z przysietnicy ze nic nie robi ale jak bedzie z humnisk czy ze starej wsi czy z brzozowa to tez tak bedzie nie ma gdzie wyjsc nie ma gdzie zjesc przeciez lokale nie utrzymaja sie z 10 klientow dziennie sa wydatki sa pensje wiec nie da sie po 17 nie ma nikogo wiec kto przyjdzie zjesc marudzicie a pozniej i tak nie pojdziecie bo powiecie ze wlasciciel ze starej wsi z izdebek z golcowej to po co mam do wora isc czy golcowiaka czy do medalika dzieci siedza przet komputerami a rodzice co z tym robia NIC.!!!! Siedz synku do jak przedziesz gre do kupie ci nowy tablet za moich czasow tez byl ten sam burmistrz miasto o 24 bylo pelne mlodziezy a dzis ??? O 17 jest pusto nie ma nikogo .....to moze rodzice powinni czesciej wychodzic nawet na spacer z dziecmi zeby pokazac ze nawet rodzinny spacer ma sens to nie jest kwestia wladzy to kwestia mentalnosci wladza sie zmieni i OBY a ludzie dalej beda marudzic niezrozumiale jest to dla mnie a mieszkam za granica w takim.samy miasteczku gdzie ludzie nie zasypiaja prze 2 w nocy i wszyscy maja czas i sily na prace na wolny czas tylko nie na marudzenie
Do manipulantka2018-09-01 12:28:09
0 0
Z kogo robisz i...tę. Typowy język urzędniczy.
Mieszkanka2018-09-01 12:31:48
0 0
Aha, czyli urzędnik twierdzi że Brzozowiacy źle dzieci wychowują i to co się dzieje to wina rodziców i rodzin. Dość zniewag pod adresem mieszkańców. Precz z tą władzą.
xxdd2018-09-01 12:45:50
0 0
Czy ten brzozowski burmistrz nie ma sumienia? Sam powinien honorowo odejść. Albo wsadzić dziada do wora i powiesić na moście!
Do mieszkanka 2018-09-01 12:48:21
0 0
A gdzie tam widzisz ze to urzędnik. To jest dopiero manipulacja. Albo nieudolnie prowadzona kampania pani Justyno.
Aleksander 2018-09-01 14:52:40
0 0
Czy ta sonda jest aż tak negatywna? Przecież są pozytywne komentarze. Czemu wy się czepiacie. Przyjemny materiał
mieszkaniec2018-09-01 16:46:03
0 0
negatywna ! z Sanoka już się z nas śmieją . Tak nas dziennikarka załatwiła ....
Oli2018-09-01 17:35:55
0 0
Z Sanoka się zawsze z nas śmiali. To nie dziennikarka nas załatwiła, tylko obecna władza nic nie robi i Brzozów z niczego nie słynie.
Lulia2018-09-01 17:38:59
0 0
To ten Brzozów koło Przysietnicy?
Omena2018-09-01 17:59:47
0 0
Jestem młodą osobą, już tylko szukam sposobu żeby wyjechać z tego miasta, nie ma pracy, nie ma rozrywki, nie ma nic.
manipulantka c.d.2018-09-01 18:00:09
0 0
Uważasz, że tylko urzędnik musi posługiwać się fachowym słownictwem. ...... płytkie myślenie! Szkoda czasu na konwersację bo i tak nie rozumiesz o czym piszę.
Romek 2018-09-01 18:03:03
0 0
To, że Brzozów się kojarzy z rynkiem, ratuszem, szpitalem, uzdrowiskiem itd. to same pozytywne rzeczy, opinie są różne, każdy ma inne zdanie. Ta sonda jest nawet na plus i z humorem. Miło pooglądać w weekend :)
Edek 2018-09-01 18:05:49
0 0
O co chodzi z tym CBA, dużo o tym ludzie gadają. Na poprzedniej sesji był też poruszony ten temat. Może ktoś to mieszkańcom wyjaśni wreszcie
Antoni 2018-09-01 18:27:34
0 0
Jakiś delikwent zrobił donos mierząc burmistrza swoją miarą i licząc że go CBA załatwi przed wyborami. Niestety kontrola nic nie wykazała, bo okazało się że burmistrz jest czysty jak łza. Według mnie to taki delikwent powinien być obciążony kosztami postępowania, za to że bez żadnych dowodów oskarża innych w celu uzyskania korzyści dla siebie. Żenada. Oczywiście można się domyślać kto był na tyle głupi żeby taki donos zrobić. Pozdrawiam tego półgłówka :)
Bystry2018-09-01 19:21:27
0 0
Chyba jednak urzędnicy włączają się w komentarze, jak widać powyżej. Za robię się weźcie, a nie za kampanie
Stach2018-09-01 19:29:13
0 0
Dobrze że napisałeś że jesteś bystry, bo po komentarzu nikt by nie zauważył. Niech żyje skromność. A może to ty jesteś autorem tego nieudolnego donosu ;)
Kaśka2018-09-01 19:34:55
0 0
To jeżeli CBA prowadziło postępowanie to chyba powinno ujawnić kto doniósł. Jak myślicie?
Do manipulantką c.d.2018-09-01 21:24:07
0 0
N właśnie to tylko potwierdza moje przypuszczenia. Teraz to już wiem na 100%
Smieszek2018-09-01 22:34:39
0 0
Ludzie ludzie wybory się zbliżają to widać słychać i czuć. Pociotki burmistrzów i ich kolesie mocno ujadają bojąc się utraty kierowniczych stanowisk. Bronią układu, gdyż wiedzą ile mogą stracić (policzcie pensje trzech burmistrzów, skarbnika, kierowników basenów, MOSiRu, dyrektorów szkół). Miesięcznie około 100 tys na wypłaty dla pasożytniczej ferajny. Tam należy szukać oszczędności na drogi i chodniki. Utrzymanie dwóch wiceburnistrzów i trzech kierowników to miesięcznie tyle co nakładka drogi w Górkach raz na cztery lata (o którą była wojna) lub kawałek chodnika w Starej Wsi czy Przysietnicy. Postkomunistyczny brzozowski układ rodem z Magdalenki. Opozycja próbuje walczyć, ale jest bardzo slaba gdyż większość została kupiona za gminne srebrniki. Po czterech latach w opozycji został jeden emeryt i jeden młody antysystemowy nieprzekupny radny z honorem i zasadami. Pojawiają się jeszcze młode wilki w natarciu. Lecz zaczęła się obława- na młode wilki obława. Wzorem ubiegłych wyborów warto głośno artykułować swoje racje,gdyż zawsze można coś ugrać. Patrząc po komentarzach ciała wilcze już są kłami gończych psów szarpane. Jednak walcCie walczcie bracia wilcy i nie dajcie z siebie zedrzeć skór. Brońcie się młode wilki nim wszyscy w tym mieście wyginiecie. Zburzyć postkomunistyczny beton będzie bardzo ciężko, jednak młodości dodaj nam skrzydeł . W przypadku zmiany warty proponuję nowemu burmistrzowi w pierwszej kolejności wybudować kolej, następnie oczyścić gminne bagno fundując wszystkim miłościwie nam panującym w urzędzie i podległych mu instytucjach bilety koleją. Najlepiej w kierunku Syberii łącznie z transsyberyjską koniecznie w jedną stronę. Takie sylwestrowe "One Way Ticet"
dobrze2018-09-02 07:11:36
0 0
Dobrze ze mieszkańcy mogą się wypowiadać,o stytuacji w mieście - każdy może kandydować na radnego, burmistrza - niech się też zastanowią niektórzy że całe życie krolami nie będą , że innych ludzi też dzieci mają wykształcenia i może wychowali się nie w karierowiczowej Rodzinie i mogą pełnić zaszczytne stanowiska i śłużyć mieszkańcom.Dlaczego dobrze wykształceni ludzie z Rodziny burmistrza pracują w Urzędzie oraz całe rodziny obydwu sióstr , braci i innych , pełnią funkcje Dyrektorów, naczelników - przecież to neopotyzm.Może gdyby inni zajęli obsadzone stanowisaka przez klany Rodzinne bardziej by byli przychylni mieszkańcom i dbali o interes. Za elewację ratusza powinni rozliczyć firmę REM-BUD - Waldemara Buczka bo jak wykonał elewację dawnego sądu to wszyscy się przekonali - 5 lat gwarancji .Nie tylko jego ale też innych
Anna 2018-09-02 07:36:46
0 0
To już wiemy do której śpią trolle ;)
z perspektywy2018-09-02 08:08:34
0 0
Smieszek znakomicie ująłeś to wszystko. Dodam tylko wataha ma siłę.
A2018-09-02 08:42:33
0 0
Bardzo przykry materiał. Oczywiscie może to być wyborczą prowokacją. Ale zawsze przykro jest gdy źle się mówi o własnym gnieździe. BRZOZÓW ma potencjał turystyczny. W okolicznych lasach można by zrobić tor rowerowy MTB. Ścieżki rowerowe dla rodzin z dziećmi. Agroturystyka. Czy w końcu przenieść za miasto ten toksyczny śmierdzący problem z oczyszczalnią ścieków. Wstyd! Gdy zmrok zapada zaczyna się smród... Jak tu spać jak oddychać. W Brzozowie powinien odbywać się Festiwal co roku by przyciągnąć turystów. BRZOZÓW leżyw pięknej pagörkowatej okolicy. Należy koniecznie odbudować uzdrowisko sanatoryjne BRZOZÓW Zdrój. Przyciągnie kuracjuszy i turystów. Tylko do roboty bez machlojek i CBA w tle bo to miastu nie służy. Powodzenia i nie mówcie źle o domu swoim.
janek2018-09-02 12:23:02
0 0
W Sanoku to samo......
Muzyk2018-09-02 20:28:55
0 0
Tyle tu komantarzy że nic się w Brzozowie nie dzieje itd... A dziś piekny koncert patriotyczny na którym byla garstka ludzi. Gdzie byli ci wszyscy którzy tak krytykują? Czyżby mieszkańcy nie rozumieli a może już nie znali znaczenia słowa patryiotyzm?
wyborca2018-09-02 20:45:36
0 0
Jedyne co tu można zrobić to postawić na rozwój turystyki. Inwestorzy jakoś się nie garną by otwierać w Brzozowie zakłady pracy a bez nowych miejsc pracy to właśnie miasto będzie wymarłe. Trzeba od nowa napisać plan rozwoju tego miasta i postawić na kierunki w których można się rozwijać. Musi to zrobić nowa ekipa, młoda z przekonaniem i wizją. Każdy inwestor jaki tu przyjdzie i zostawi swoje pieniądze, jeśli go tu przyciągniemy to będzie sukces. Tylko nowe miejsca pracy uzdrowią ten układ i praca w urzędzie miejskim nie będzie wyznacznikiem społecznego statusu.
Humniszczanka2018-09-02 22:02:58
0 0
To co robi ta pseudo dziennikarka jest żenujące, pochodzi z mojej miejscowości, wstydzę się za nią. Czemu nie przeprowadzala sond ulicznych jak pracowała w gminie,? Nie zależy jej żeby mama dopracowala w jednostce gminy do emerytury?
Antypis2018-09-02 22:09:20
0 0
Do użytkownika o nicku pis B tam to dopiero są układy, nepotyzm i rozdawnictwo naszych pieniędzy.
Samouwielbienie2018-09-03 08:17:36
0 0
Niektórzy z brzozowskich samorządowców i urzędników sprawiają wrażenie jakby osiągnęli najwyższy poziom samozadowolenia i samouwielbienia.Czy ludzie sprawujący funkcje samorządowe i urzędnicze nie powinni swojego czasu poświęcać na rzecz poprawy bytu tych , którzy płacą im pobory , czyli wszystkich podatników? Czy sprawowanie funkcji prezesa ZOMG OSP służy ogółowi mieszkańców , czy tylko pozyskiwaniu elektoratu? Ile razy burmistrz , czy jego urzędnicy ubrani w galowe mundury strażaków OSP byli na akcji? W niektórych gminach prowadzone są działania kontrolne dotyczące zasadności umorzeń podatkowych z okresu nawet 10 lat. Czy powiązania rodzinne i towarzyskie nie decydują o umorzeniach podatków?W przypadku podatków od działalności gospodarczej te kwoty są wysokie.Może trzeba sprawdzić sprzedaż nieruchomości ważnych dla funkcjonowania gminy przy równoczesnym wzroście zadłużenia?Czy nie były to działania na szkodę interesu publicznego?
Ala2018-09-03 09:48:17
0 0
Czy to starostwo całkiem pogieło? Jak można tak miasto zablokować. Nie mógł sobie P. Błaż pomnika odsłonić w inny dzień tylko w rozpoczęcie roku szkolnego. Logistyka na wysokim poziomie, ja rozumiem że boi się o stołek ale wszystko ma swoje granice.
Humniszczak2018-09-03 16:01:37
0 0
Justyna na Burmistrza
PSEL2018-09-04 18:47:45
0 0
mnie się Brzozów kojarzy z programem "Józek i rodzina"
Anonim2018-09-04 20:53:24
0 0
Ludzie sami siebie pogrążacie. Miasto to nie tylko władze ale ludzie i przede wszystkim ludzie. Dlaczego jeden do drugiego umie narzekać ale nie pójdzie w danej sprawie do władzy i nie próbuje coś działać? Dlaczego umiemy tylko narzekać a nie walczyć o swoje? Druga kwestia. Narzekacie że nie ma nic dla dzieci po zajęciach szkolnych. Istnieją przecież placówki świetlicy środowiskowej na terenie gminy. Nikt nie powiedział że chodzą tam wybrane dzieci. Trzeba tylko chęci. A na koniec moim zdaniem pani redaktor sama nie wie co chce uzyskać takimi sondami. Skłócić ludzi? Oczernić gminę, władzę? Przecież sama pochodzi z gminy Brzozów. I sama z siebie robi pośmiewisko.
Karol2018-09-05 08:54:56
0 0
Brawo Pani redaktor. Boją się i to jak
wystraszona2018-09-05 09:46:19
0 0
Hahahaha Masz rację, jak ja widzę przeważnie o zmroku to w nocy mam koszmary!!!!
buhahahh2018-09-05 11:22:58
0 0
jest brzozów jest impreza pod monopolem a pani dziennikarka jak czuje się osaczona to powództwo cywilne jej zostało i niech wtedy pokażą wszyscy twarz bo pisać każdy potrafi na każdym portalu
Kasia2018-09-06 22:56:38
0 0
No pewnie. Pokazywać twarze!!! Raz dwa!!! Władza zobaczy to się z wszystkimi nieposłusznym policzy!!!
12092018-09-07 15:08:41
0 0
archiwum.brzozow. pl/index.php?option=com_content&task=view&id=644&Itemid=88|||| Jak to jest, że znalazły się tu osoby piszące, jakoby burmistrz przeszkadzał bądź utrudniał działania Pana Tomasza Bocheńskiego? Jak można przeczytać na stronie miasta w podanym przeze mnie linku Pan Bocheński otrzymał kiedyś od burmistrza wyróżnienie oraz tytuł „Indywidualność roku”. Nie sądzę, więc aby burmistrz nagle zaczął jak wy to nazywacie „uciskać” tego Pana. Czy możliwe jest, że cała działalność „społeczna/polityczna” Pana Bocheńskiego to wyłącznie chęć uzyskania władzy? Czy istnieje prawdopodobieństwo, że ma być to zemsta za to, że pewne działania, które chciała podjąć gmina były nie po drodze interesom Pana Bocheńskiego? |||| archiwum.brzozow. pl/index.php?option=com_content&task=view&id=644&Itemid=88
brzozowianka 2018-09-07 23:05:07
0 0
Mam pytanie czy już w końcu jest Nowy Dyrektor Szpitala ???Jak tak to kim on jest?Dziękuję i proszę o info.
Mieszkaniec 2018-09-10 13:35:11
0 0
Oj u mnie nie byli a mam dużo do powiedzenia !! Ogólnie masakra poczynając od znalezienia miejsca parkingowego . Drogi porozwalane dziurawe . po wsiach drogi zaczęte nie skończone ludzie w zimie są odcięci od swiata a drogi niby gminne w lecie znowu zarośnięte jakby busz a nie doga . W gminie coś załatwić to doba za krótka bo albo nikt nic nie wie albo hasło proszę czekać . Totalny chaos . Mur rozwalony dworzec nie czynny . Za to gmina ratusz oj jest na co popatrzeć i tyle bo strach wchodzić bo itak za pierwszym razem rzadko można coś załatwić a Pan Burmistrz uwarza że jest wszystko ok . Pracownicy wielka konsternacja jak ktoś ich przyłapie na nic nie robieniu .
PSCA Pany2018-09-13 09:40:17
0 0
Widać ,że ostatni to gość z Zmiennicy ....... ha ha ha
adam mm2018-09-13 16:55:37
0 0
mi się Brzozów kojarzy z rabarbarem
I\'m2018-09-16 16:51:34
0 0
Mi brzozow kojarzy sie z swietem dyszla ;))))))))))) : D
I\'m2018-09-16 16:52:36
0 0
I jeszcze z kolejka do rejestracji samochodu :)))))
Zara2018-09-23 04:53:23
0 0
Miasto wymiera a miejsc parkingowych brakuje - interesujące
Hary2018-09-23 04:58:28
0 0
Słyszałem że mózgiem pomnika był promotor Pana Szymona
Mika2018-09-27 16:43:26
0 0
Po 3 latach przyjechalam na wakacje do Brzozowa do mojego rodzinnego miasta.I co zastalam?!Smutny bez wyrazu Brzozow.Przykro patrzec szaro ponuro .