Sign in to follow this  
Followers 0
Guest zosia

113 osób pracuje już w Urzędzie Gminy. Burmistrz Brzozowa stworzył kolejne NOWE stanowisko i zatrudnił NOWEGO pracownika

20 posts in this topic

Minęło kilka miesięcy i znowu Burmistrz Brzozów stworzył NOWE dodatkowe stanowisko i zatrudnił NOWĄ dodatkowa osobę. W urzędzie Gminy Brzozów pracuje już 113 osób.

Burmistrz zamienił również nazwę stanowiska  z „Asystent Burmistrza” na „Stanowisko do spraw Rozwoju Kultury, Sportu i Młodzieży”. Pomimo, że jest już jedna taka osoba, która tym się zajmuje, jest nią Zastępca naczelnika wydziału edukacji, polityki społecznej i zdrowia.  

 

Zarządzenie Nr 266/2017 Burmistrza Brzozowa z dnia 7 grudnia 2017 r.

Zobacz Sam:

https://brzozow.bip.gov.pl/zarzadzenia-burmistrza-brzozowa-z-2017-r/zarzadzenie-nr-266-2017-burmistrza-brzozowa.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo nie ładnie Burmistrzu , tak trwonić pieniądze podatników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dziwi taki obrót sprawy wszak przerost zatrudnienia w UG  i podległych jej instytucjach jest domeną obecnie urzędujących włodarzy z burmistrzem na czele.

o 20% powinno być zmniejszone zatrudnienie w gminie. Po co naczelników i zastępców skoro tylko siedzą i nic nie robią.

A  nowo powstałe stanowisko powinno nosić nazwę Niedorozwoju, Braku Kultury Sporu i Patologii Społecznej.

Stanowiskom można przypisywać różne nazwy mniej lub bardziej dźwięcznie brzmiące. Najważniejsze jest obsadzenie takich stanowisk ludźmi przygotowanymi, merytorycznymi, o odpowiednich kwalifikacjach, którzy mają pomysły, wizje i chęci służenia lokalnej społeczności. W obecnym kształcie totalitarnego etatyzmu jest to niemożliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz juz nie ma  KOLESIOSTWA i UKŁADÓW - to było tylko za P.O.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chciało wam sie chodzić na wybory to teraz macie wszędzie przysietnice z.o.o. a ludzie z wykształceniem robią w stonkach itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu NOWY nie potrzebny pracownik w urzędzie, a na chodniki, drogi i odśnieżanie dróg,  pieniędzy oczywiści nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest po prostu marnowanie pieniędzy. Po co tylu pracowników w malutkiej gminie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wybory wygra ten kto zadeklaruje obniżenie zatrudnienia w urzędzie o 50%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wygra mówiąc że zredukuje zatrudnienie. Każdy pracownik to wyborca, a jego rodzina to wyborca razy dwa, trzy, cztery ... Nikt z pracowników nie zagłosuje na innego kandydata. Nie będzie miał pewności pracy gdy wygra kontrkandydat. Więc nie licz na redukcję zatrudnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Za niedługo urzędnicy będą siedzieć w windzie , bo w pokojach już się nie zmieszczą

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Podczas sesji Rady Miejskiej w Brzozowie (21 bm.) nastąpiła zmiana na stanowisku Skarbnika Gminy Brzozów. Urzędujący od kilku lat skarbnik Jacek Szklarz złożył dzień wcześniej rezygnację na ręce burmistrza Józefa Rzepki. Burmistrz rezygnację przyjął i na stanowisko skarbnika gminy postanowił zaproponować radzie Ewelinę Pilszak, która do tej pory sprawowała funkcję zastępcy skarbnika. Przy okazji burmistrz Józef Rzepka podkreślił, że nie zamierza powoływać nowego zastępcy skarbnika. Zmiana przebiegła w spokojnej atmosferze. Radni podjęli uchwały o odwołaniu dotychczasowego, a następnie powołaniu nowego skarbnika. Przewodniczący RM Edward Sabik wraz z Marią Bodzioch w imieniu radnych podziękowali Jackowi Szklarzowi i złożyli życzenia Ewelinie Pilszak, która podziękowała za wybór i zadeklarowała wolę jak najlepszej pracy na rzecz gminy i mieszkańców. Nowy skarbnik ma 36 lat, posiada wyższe wykształcenie ekonomiczne i od początku drogi zawodowej jest związana z Urzędem Miejskim w Brzozowie.  Zamężna, dwoje dzieci."

Źródło: brzozow.pl

W związku z wpisami, że ciągle Pan Burmistrz zwiększa zatrudnienie, co powiecie na to? Pan skarbnik rezygnuje, pani zastępca skarbnika obejmuje stanowisko skarbnika, a Pan Burmistrz nie zamierza powoływać nowego zastępcy. A mógłby. Co teraz powiecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jakie odprawy w chodzą w grę bo to istotna kwestia przy tego typu roszadach i zobaczymy czas pokaże gdzie może wylądować były już skarbnik 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogę załatwić pracę w Anglii, zmywanie naczyń, czyszczenie toalet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czysta socjotechnika. Dla skarbnika już jest funkcja kierowniczą przygotowana zobaczycie niebawem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Gość Pytlak napisał:

" Podczas sesji Rady Miejskiej w Brzozowie (21 bm.) nastąpiła zmiana na stanowisku Skarbnika Gminy Brzozów. Urzędujący od kilku lat skarbnik Jacek Szklarz złożył dzień wcześniej rezygnację na ręce burmistrza Józefa Rzepki. Burmistrz rezygnację przyjął i na stanowisko skarbnika gminy postanowił zaproponować radzie Ewelinę Pilszak, która do tej pory sprawowała funkcję zastępcy skarbnika. Przy okazji burmistrz Józef Rzepka podkreślił, że nie zamierza powoływać nowego zastępcy skarbnika. Zmiana przebiegła w spokojnej atmosferze. Radni podjęli uchwały o odwołaniu dotychczasowego, a następnie powołaniu nowego skarbnika. Przewodniczący RM Edward Sabik wraz z Marią Bodzioch w imieniu radnych podziękowali Jackowi Szklarzowi i złożyli życzenia Ewelinie Pilszak, która podziękowała za wybór i zadeklarowała wolę jak najlepszej pracy na rzecz gminy i mieszkańców. Nowy skarbnik ma 36 lat, posiada wyższe wykształcenie ekonomiczne i od początku drogi zawodowej jest związana z Urzędem Miejskim w Brzozowie.  Zamężna, dwoje dzieci."

Źródło: brzozow.pl

W związku z wpisami, że ciągle Pan Burmistrz zwiększa zatrudnienie, co powiecie na to? Pan skarbnik rezygnuje, pani zastępca skarbnika obejmuje stanowisko skarbnika, a Pan Burmistrz nie zamierza powoływać nowego zastępcy. A mógłby. Co teraz powiecie?

a ja powiem na ten fakt małym zapytaniem jaki wpływ na objęcie stanowiska zastępcy skarbnika przez panią Ewelinę Pilszak miał jej teść? Dlaczego tak chwalący decyzję Józefa Rzepki, Pan Pytlak nie rozpocznie od początku? Czy czasami nie jest tak, że robi się ruchy kadrowe aby uspokoić opinie publiczna przed wyborami? Bo jeśli miało być w miarę uczciwie to na miejsce pana Jacka Szklarza powinien być ogłoszony konkurs a Pani Ewelina Pilszak powinna być tylko pełniąca obowiązki skarbnika do czasu ogłoszenia konkursu

Share this post


Link to post
Share on other sites

obstawiam, że Pan J. Szklarz będzie kandydował na burmistrza :) jako przeciwwaga dla obecnego burmistrza - Rzepka wie ze może przegrać, więc szuka następcy, który da gwarancję trwania obecnego układu stołków nawet po zmianie władzy na nowego burmistrza..... mogę się założyć nawet o 1000 zł 

16 godzin temu, Gość i czym sie chwalić napisał:

a ja powiem na ten fakt małym zapytaniem jaki wpływ na objęcie stanowiska zastępcy skarbnika przez panią Ewelinę Pilszak miał jej teść? Dlaczego tak chwalący decyzję Józefa Rzepki, Pan Pytlak nie rozpocznie od początku? Czy czasami nie jest tak, że robi się ruchy kadrowe aby uspokoić opinie publiczna przed wyborami? Bo jeśli miało być w miarę uczciwie to na miejsce pana Jacka Szklarza powinien być ogłoszony konkurs a Pani Ewelina Pilszak powinna być tylko pełniąca obowiązki skarbnika do czasu ogłoszenia konkursu

pewnie i powinien być konkurs, żeby było uczciwie i przejrzyście ale jak się ma "plecy" w gminie to konkursu być nie musi.... żenada... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0