BRZOZÓW / PODKARPACIE. Nadal, pomimo wielu apeli i informacji o tym, jak nie zostać oszukanym podczas internetowych zakupów, wciąż wiele osób pada ofiarą oszustów. W poniedziałek (14 bm.) kolejna pokrzywdzona osoba, która nie otrzymała zakupionego towaru, zgłosiła się do brzozowskiej komendy. Od początku roku brzozowscy policjanci odnotowali 25 tego typu przestępstw.
Często zdarza się, że brzozowscy policjanci są informowani przez pokrzywdzonych o niezrealizowanych zakupach przez internet.
W poniedziałek (14 bm.) do Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie zgłosił się 26-letni mieszkaniec powiatu brzozowskiego i poinformował funkcjonariuszy o tym, że nie otrzymał gry zakupionej na jednym z portali internetowych. Mężczyzna dokonał przedpłaty na konto sprzedającego i nie otrzymał zakupionego towaru, ani zwrotu gotówki. 26-latek nie mógł również nawiązać kontaktu ze sprzedającym, gdyż jego konto zostało zablokowane, a telefonu nikt nie odbierał.
Policjanci apelują o ostrożność! Kupując przez internet zachowajmy wszelkie środki ostrożności. Przede wszystkim:
– przy wyższych kwotach wybierajmy opcję „za pobraniem”, z możliwością sprawdzenia zawartości paczki w momencie jej otrzymania, niech wzbudzi naszą czujność brak tej formy zapłaty u sprzedającego, – nie dajmy się nabrać na „super promocje”-bardzo często, niska cena jest tylko „haczykiem”, na który oszuści „łowią” swoje ofiary, – sprawdzajmy rzetelność i wiarygodność sprzedawcy-opinie wystawiane przez kupujących, oceny i komentarze.
Zaloguj się aby dodać komentarz
| Logowanie