Spółka Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK, zarządzająca posiadanymi nieruchomościami, zatrudni na stanowisko Specjalisty ds. inwestycji
Opis stanowiska:
Nadzór i kontrola nad pracami związanymi z gospodarką inwestycyjną i remontami obiektów budowlanych w tym w szczególności:
- opracowywanie planów i harmonogramów inwestycyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń i uzgodnień budowlanych;
- przygotowywanie, kontrolowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi w obiektach firmy znajdującymi się na terenie woj. Podkarpackiego i Lubelskiego;
- analiza rynku w zakresie cen materiałów i usług, zbieranie ofert, rozmowy i negocjacje z potencjalnymi dostawcami i podwykonawcami;
- analiza i przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
- monitorowanie i weryfikowanie planowanych inwestycji i postępowań przetargowych,
- kontrola prawidłowości oraz organizacja postępowań przetargowych;
- uczestnictwo w postępowaniach kontrolnych przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli, dotyczące realizowanych postępowań,
- współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- umiejętność tworzenia zapytań ofertowych, ich analizy i interpretacji
- umiejętność posługiwania się komputerem, mile widziana obsługa programu do kosztorysowania i środowiska MS Office,
- praca wymaga umiejętności analitycznego myślenia oraz zdolności numerycznych,
- umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z potencjalnymi dostawcami materiałów i usług
- mile widziane zdolności planistyczne,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt,
- energiczne usposobienie, otwarty umysł i chęć zdobycia doświadczenia,
- prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
-przyjazne środowisko pracy.
Wykształcenie:
-co najmniej średnie kierunkowe
Data rozpoczęcia: 01.06.2023
Wynagrodzenie brutto: do negocjacji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy, kontakt e-mail
E-mail: ksiegowosc@bieszczadypttk.pl
Wymagane dokumenty: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przesłane na adres e-mail
Sposób kontaktu / przekazania dokum.: Preferowane formy kontaktu: e-mail
ksiegowosc@bieszczadypttk.pl lub osobisty w siedzibie Spółki (ul. Mickiewicza 29, pokój 104-105)
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Powołaj się na ogłoszenie z brzozow24.pl
Wyślij wiadomość:
Zobacz inne ogłoszenia z kategorii:
Biurowa