SANOK / PODKARPACIE. – Dantejskie sceny pod Biurem Obsługi Klienta PGE Obrót w Sanoku. W kolejce do złożenia wniosków w sprawie cen energii stało wczoraj ponad 100 przedsiębiorców! Dzisiaj jest jeszcze gorzej! – napisała do nas w mailu Internautka. Postanowiliśmy to sprawdzić. Na miejscu dowiedzieliśmy się od osób stojących w kolejce, że aby załatwić sprawę, trzeba czekać nawet trzy godziny!
Skąd taka kolejka?
Trwa proces składania oświadczeń przez m.in. przedsiębiorców, którzy mają prawo korzystać w II półroczu 2019 r. z obniżonych cen, jeśli w terminie 28 dni od dnia wejścia w życie znowelizowanej ustawy z dnia 28 grudnia 2018 r. o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw złożą stosowne dokumenty. Dziś mija pierwotnie ustalony termin składania oświadczeń.
– Przyjechałam pod biuro około godziny 7 rano. Sprawę przed chwilą załatwiłam, ale proszę zobaczyć na zegarek. Dochodzi 10 – usłyszeliśmy od wychodzącej klientki.
– Ludzie, aby nie czekać w kolejce w ciągu dnia, pojawili się pod biurem o godzinie 4 rano – dodała inna pani oczekująca na złożenie oświadczenia.
Około godziny 10:30 kontaktowaliśmy się z rzecznikiem prasowym PGE Obrót
Na razie nie odbiera telefonu. Dowiedzieliśmy się, że ma spotkanie. Po jego zakończeniu ma się z nami niezwłocznie skontaktować.
Dodajmy, że w przypadku gospodarstw domowych w całym roku 2019 obowiązują ceny z roku 2018 – nie ma więc wymogu składania oświadczeń przez tych klientów.
AKTUALIZACJA: BIURA OTWARTE W SOBOTĘ I PONIEDZIAŁEK!
Na skrzynkę mailową otrzymaliśmy komunikat PGE Obrót S.A. Czytamy w nim m.in., że Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą dodatkowo otwarte w najbliższą sobotę 27 lipca w godzinach 8.00-12.00, a w poniedziałek 29 lipca czas pracy Biur Obsługi Klienta zostaje wydłużony do godz. 20.00.
Zaloguj się aby dodać komentarz
| Logowanie
Komentarze niezarejestrowanych czytelników: