REKLAMA

Szymon Stapiński kandydatem na burmistrza Brzozowa. ,,Nasza gmina potrzebuje zmiany dla rozwoju” (VIDEO, FOTO)

|

Szymon Stapiński kandydatem na burmistrza Brzozowa. ,,Nasza gmina potrzebuje zmiany dla rozwoju” (VIDEO, FOTO)

GMINA BRZOZÓW / PODKARPACIE. Szymon Stapiński, kandydat niezależnego i społecznego komitetu Zmiana Dla Rozwoju powalczy o fotel burmistrza Brzozowa. Podczas briefingu prasowego, zorganizowanego przed budynkiem ratusza, kandydat zapowiedział rozpoczęcie kampanii wyborczej.

Po latach rozmów z lokalną społecznością na temat problemów otaczającej nas rzeczywistości, stwierdzam, że nasza gmina potrzebuje planu na przyszłość, potrzebuje zmiany koniecznej dla rozwoju. Wszyscy wspólnie powinniśmy decydować o jej losach. Dlatego podjąłem decyzję o ubieganie się w nadchodzących wyborach o urząd burmistrza Brzozowa – podkreśla Szymon Stapiński, kandydat na burmistrza Brzozowa KWW Zmiana Dla Rozwoju

Szymon Stapiński startuje z ramienia Komitetu Wyborczego Wyborców Zmiana Dla Rozwoju. Wkrótce zostaną przedstawieni kandydaci na radnych, a następnie poznamy program wyborczy. Jak informował kandydat z samorządem jest związany od kilku lat. Szymon Stapiński jest radnym  Rady Miejskiej w Brzozowie. Całe jego dotychczasowe życie jest związane miastem i gminą. W czasie briefingu prasowego kandydatowi na burmistrza towarzyszyli mieszkańcy, lokalni przedsiębiorcy, a także kandydaci na radnych miejskich wraz z rodzinami.


08-09-2018


Komentarze wyróznione:
(zarejestrowanych czytelników)

ten2018-09-10 13:33:47
0 0
Mimo że nie jestem już mieszkańcem Gminy Brzozów, to resztki rodziny która jeszcze nie uciekła z tej gminy, będę zachęcał do głosowania na Pana Stapińskiego. Raczej nie spodziewam się, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki nagle po jego wygranej Gmina Brzozów będzie oazą spokoju i dobrobytu, ale każda zmiana spoza układu to dobra zmiana. Jeżeli wygra to przed nim zadanie godne Herkulesa, bo musi zrobić korektę kadry w samej gminie. Nie czarujmy się jeżeli tego nie dokona, to zniszczą go nie tylko pociotki starej władzy, ale i sami mieszkańcy gminy czyli jego wyborcy. Nigdy nie uwierzę, że członkowie rodziny Rzepki, Kamińskiego czy Pilszaka nagle zapałają miłością do nowego Burmistrza – Szymona Stapińskiego. I bardzo proszę nie pisać, że pracownicy Gminy Brzozów pracują przede wszystkim dla dobra gminy. Sprawę można załatwić prosto osobą na stanowiskach kierowniczych zgodnie z Prawem Pracy dać terminowe wypowiedzenia i ogłosić konkursy. Ale ogłosić konkursy, tak aby wszyscy o nich wiedzieli, dać ogłoszenie do prasy, TVP3 i w radiu. Skoro są tak dobrymi fachowcami, to aktualni kierownicy i ich zastępcy, skarbnicy itp. wygrają konkurs i już nikt nikomu nie zarzuci, że pracuje w Gminie Brzozów dzięki koneksją i znajomością. I tak będą mieli większe szanse niż nowi kandydaci. Moim zdaniem aktualna władza nie boi się że straci władze w gminie, że skończy się dobry zarobek i znajomości. Aktualna władza boi się tego co może się stać z ludźmi, którzy jej kiedyś zaufali i poparli. Co do reszty to wreszcie stworzyć parking w samym mieście i przyciągnąć inwestorów. Czy tak się stanie? Sami wyborcy zobaczą i rozliczą za 5 lat. Panie Szymonie jeżeli pan wygra to niech Pan nie doprowadzi do tego, że ludzie zaczną pluć na samo słowo „Burmistrz Brzozowa” jak to się dzieje dzisiaj.
Odpowiedz
rodowity mieszkaniec grodu Brzozów2018-09-19 20:52:03
0 0
Szanowni i drodzy wyborcy. Pozwolę sobie przytoczyć fakty z przeszłości. Pewna pani z pewnej dzielnicy zostaje radną i po krótkim czasie jej córka dostaje prace w gminie. Po kilku latach pewien pan z tejże dzielnicy zostaje radnym i o dziwo jego córka zostaje pracownikiem gminy. I z tej samej samej dzielnicy radnym zostaje dzielny rycerz burmistrza Rzepki, który by agitować na rzecz swojego pana i żywiciela przemierza bezdroża Borkówki i Widacza i nie tylko zostaje radnym, dostaje prace on i jego żona. Następnie występuje przeciwko mieszkańcom, którzy go wybrali choćby głosując za podniesieniem podatków. Głosujcie tak dalej a za 5 lat pozostanie tylko bagno, którego nie da się osuszyć. Radny po pierwsze musi być niezależny. A Wy wybieracie przekupnych bez honoru i godności pastuchów. Macie mózgi to myślcie.
Odpowiedz

Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

Autorytet2018-09-08 20:41:20
0 0
To będzie dobra zmiana dla rozwoju. Powodzenia Szymon, trzymamy kciuki i idziemy głosować.
Artur2018-09-08 20:45:46
0 0
Nareszcie dobra alternatywa dla urzędującego burmistrza :). Nareszcie coś pozytywnego :)
Goal2018-09-08 20:54:52
0 0
Może wkoncu się coś zmieni a nie jak obecnie ze cala rodzina obecnego burmistrza i cala przysietnica pracuje po znajomości w gminie i innych placówkach państwowych nie dając szansy innym ludzia z poza tego gangu
Mieszkaniec2018-09-08 20:56:50
0 0
Przynajmniej nie ucieka przed kamerą , jak pan Józef. Podoba mi się taki przyszły burmistrz .
Zwolnennik2018-09-08 20:59:57
0 0
Dość układów, braku transparentności i prywacie. BRAWO , tego potrzebujemy
Audio2018-09-08 21:04:17
0 0
Prawdziwa, profesjonalna kampania , czekamy na program , może Brzozów przestanie być wymarłym miastem jak się za nie wezmą młodzi ludzie z ambicjami i pomysłami .
dobra zmiana2018-09-08 21:05:52
0 0
Sweterkowy radny kupił sobie garnitur.Kupił za swoje czy wytworca wody sponsorował?
Do dobrej zmiany 2018-09-08 21:10:31
0 0
a czy to ważne ?? Ważne że jest kandydat który nie jest związany z gminą ani z powiatem i jest szansa na zmiany
Wyborca2018-09-08 21:20:10
0 0
Czy jako Burmistrz Brzozowa po roku kadencji I nie spełnienia połowy swoich obietnic obiecuje Pan ustąpienie ze „stołka” Burmistrza????
ale ale2018-09-08 21:24:29
0 0
To prawda, ważne, że jest ktoś kto mówi dość temu całemu klanowi Rzepki, widać. To człowiek honoru. Dla niego są ważni mieszkańcy. Nigdy nie odmówił nam pomocy. Zawsze rozwiązywał nasze problemy. Fajnie, że podjął takie wyzwanie , że nie bał się tego całego układu. Mało jest w tym środowisku osób które publicznie mówią NIE Rzepce, ale dużo osób tak myśli , myśli podobnie jak Pan Szymon Stapiński, nasz miejmy nadzieję przyszły burmistrz
Anna2018-09-08 21:46:20
0 0
Młodość MUSI ZWYCIĘŻYĆ!!!
Basia2018-09-08 21:59:13
0 0
Ludzie wychodzimy z domów i idziemy głosować w październiku. W końcu jest na kogo. BRAWO.
Becia2018-09-08 22:18:38
0 0
No w końcu gminę będzie reprezentował ktoś kto dobrze wygląda.
Michał2018-09-08 22:28:04
0 0
Takiego burmistrza chcemy . Panie Szymonie dziękujemy że zechciał Pan kandydować. Już traciliśmy nadzieję,że nie pojawi się kandydat, na którego będzie warto głosować. Az chce się iść do wyborów.
Do dobrej zmiany2018-09-08 22:29:12
0 0
Nie szata zdobi króla lecz król szatę
on2018-09-08 22:33:55
0 0
nowa ściema platwormersów??
Gosc2018-09-08 22:38:19
0 0
A czy pan kandydat zechcial by opowiedzieć o swojej działalności gospodarczej prowadzonej w początku kadencji? Skoro taki uczciwy nie powinien mieć z tym problemu
Niezależny 2018-09-08 22:38:24
0 0
,,Szymon Stapiński, kandydat niezależnego i społecznego komitetu Zmiana Dla Rozwoju powalczy o fotel burmistrza Brzozowa."
Teresa2018-09-08 22:40:53
0 0
To bardzo uczciwy człowiek, pełna kultura, szacunek dla ludzi. Każdemu się ukłoni. Gratuluję Panie Szymonie startu.
Do mieszkaniec2018-09-08 22:42:05
0 0
Pan Stapinski nie ucieka przed kamerą bo nikt go z nią nie ściga i pytań nie zadaje a poza tym On lubi kamerę juz nie raz to pokazał
Odliczający dni do powrotu2018-09-08 22:44:37
0 0
Zmiana dla rozwoju. Ja jestem za, siedzę za granicą, widzę, że jest szansa na powrót, tęsknie za domem, rodziną. Może gmina będzie nareszcie otwarta na współpracę z dużymi firmami . Może będę mógł mieć pracę na miejscu. Liczę na Pana
Tomek2018-09-08 22:54:36
0 0
Dobrze temu gościowi z oczu patrzy.
Jolka2018-09-08 23:00:46
0 0
Mega pozytywne zaskoczenie. Ja chcę takiego burmistrza, taki burmistrz to super wizerunek dla miasta. Jak gdzieś się pokaże od razy wyjdziemy na nowoczesnych, aktywnych. Ekstra, jestem pod wrażeniem
Do dobrej zmiany2018-09-08 23:01:25
0 0
Pan Szymon jest honorowym człowiekiem i garnitur kupił za swoje pieniądze a Tobie Rzepka rzucił ochłap w postaci garniturka.
Zofia2018-09-08 23:18:40
0 0
Szanuję obecnego burmistrza, ale dobrze by było gdyby już odpuścił. Panie burmistrzu trzeba wiedzieć kiedy odejść niepokonanym. Trzeba zrobić miejsce młodym. Oni inaczej postrzegają rzeczywistość. Nie oszuka pan upływającego czasu. Postęp obecnie goni postęp. Ludzie w naszym wieku już tego nie ogarną, chociażby się starali.
pytanie2018-09-09 00:03:58
0 0
Pytanie do Pana Szymona Stapinskiego kandydata na Burmistrza: 1. Ile chce pan zarabiać miesięcznie (kwota zasadnicza razem z dodatkami) ?? 2. Ilu będzie Pan chciał mieć zastępców Burmistrzów ? 3. Kogo Pan wybierze na zastępców burmistrza ? 4. Czy będzie Pan rozdawał co roku po 200 zł na długopisy urzędnikom gminy ?? 5. O ile chce Pan zredukować, zmniejszyć niepotrzebna liczbę osób w gminie ?? 6. Czy będzie Pan zatrudniał obecnych 3 kierowców ? 7. Czy będzie Pan zatrudniał obecnych 5 konserwatorów ? 8. Czy będzie Pan zatrudniał obecnego 1 elektryka ? 9. Czy będzie Pan zatrudniał obecnego 1 ślusarza ? 10. Czy będzie Pan zatrudniał obecnych 3 gońców ? 11. Czy będzie Pan zatrudniał obecnego 1 robotnika gospodarczego ?? 12. Ile Pan będzie płacił sekretarzowi i skarbnikowi w gminie ?? 13. Czy będzie Pan dbał o drogi gminne i te które są we władaniu gminy ??
Kondzio2018-09-09 00:39:01
0 0
No myślę, że obecnego burmistrza w liczbie zastępców i asystentów nie pobije nikt :)
TP2018-09-09 04:35:53
0 0
najlepszy kandydat na burmistrza Brzozowa Józef Szuba z Turzego Pola jedyny człowiek co chce coś zrobić dla lokalnej społeczności
Młodość da rade 2018-09-09 06:45:33
0 0
Młodość da rade 3 mam kciuki i na pewno zagłosuję na Stapińskiego
sztywniak2018-09-09 06:59:46
0 0
Wyuczona formułka i kilka gestów.... Szału nie ma :-)
Alek 2018-09-09 07:31:07
0 0
Żeby mu się ta uczciwość czkawką nie odbiła :) Ale skoro jest pewien że taki honorowy ;) A jeszcze chciałem zapytać co przez 4 lata zrobił dla Brzozowa jako radny, bo jeśli dobrze liczę to zarobił za tą niby działalność ponad 50 tysięcy.
do Kondzio2018-09-09 07:35:32
0 0
taki jesteś pewny...? Skoro ma zrobić takie porządki i wszystkich pozwalniać to zacznie się zatrudnianie kolesi, a z tego co się słyszy chętnych nie brakuje....
Do sztywniak2018-09-09 07:35:58
0 0
A co byś wolał, żeby stanął na rękach? Widać, że gość wie po co kandyduje. Miejmy nadzieję, że obudzi to zrezygnowane społeczeństwo. Trzymam kciuki Panie Szymonie
do Alka2018-09-09 07:38:03
0 0
nie wiesz co robił???? ZAMIESZANIE i nic więcej!!!!!
sztywniak2018-09-09 07:41:07
0 0
skoro powiew świeżości to i powiew spontaniczności... uważaj bo ci palce popuchną od trzymania tych kciuków :-)
Ziemian2018-09-09 07:46:23
0 0
Nie twierdzę, że Szymon Stapiński to remedium na bolączki gminy i codzienny marazm Brzozowa. Nie mniej jednak pierwszy podniósł rękawicę. Szykuje się ciekawa kampania, moze wreszcie jakaś prawdziwa debata bez dublerów i klakierów. Trzymam kciuki za Zmianę- jakiekolwiek będzie miała imię.
NP do Alka2018-09-09 07:46:41
0 0
A obecna władza co robi ? bez nowych pomysłów będziemy stać w miejscu albo nawet będziemy się cofać. Zmiany muszą być bo za długo ten ustrój się utrzymuje w nostalgii. Jak nie Pan Szymon to ktokolwiek inny byle nie od obecnej władzy bo dalej będziemy mieli to samo. Chociaż mamy tutaj kandydata bez przeszłości i układów.
Kandydat2018-09-09 07:58:05
0 0
A jakie wykształcenie przygotowanie i wiedzę na temat pracy samorządu posiada pan Stapiński?
Do NP2018-09-09 07:59:11
0 0
Obecna władza podnosi podatki, żeby wystarczyło na kupowanie ludzi posadami - taki "nowy" stary pomysł :)
Aga2018-09-09 08:30:54
0 0
Czyżby w końcu szły lepsze czasy dla Brzozowa?
Do Alek2018-09-09 08:44:15
0 0
Odezwały się trole burmistrza Rzepki. Czujesz oddech sprawiedliwości na swoich plecach i widmo utraty pracy przeraża Cię.. Pan Stapiński wziął ok. 50 tyś a burmistrz Rzepka ok 700 tyś poza niszczeniem Brzozowa i gminy i wszechobecnymi układami co burmistrz Rzepka zrobił dla tego miasta.???
Edward2018-09-09 08:44:40
0 0
To proszę podać konkretny program a nie gadanie o zmianie i transparentności bo tym nas karmią media od dłuższego czasu. A kandydat nic konkretnego nie powiedział.
Do \"Kandydat\"2018-09-09 08:46:51
0 0
Nie wiem jakie wykształcenie ma pan Stapiński. Wiem że w wyborach bezpośrednich wybierany burmistrz nie musi mieć wykształcenia wyższego. Jeśli takiego nie ma, to mam nadzieję że uzupełni, za własne pieniądze, o czy wszyscy będą wiedzieć. Że nie będzie tak, jak pewien pan uzupełniał wykształcenie a powinien mieć wyższe przed objęciem stanowiska, że nie będzie tak, że pewna pani, zastępca, której stanowisko utworzono bo wcześniej takiego nie było, uzupełniła wykształcenie i wtedy mianowano ją na miejsce szefa, a szefa "przesunięto" do spółki samorządowej. Więc niech pan Stapiński ma wykształcenie nawet zawodowe. Ważne żeby wszystko było przejrzyste, a pan Stapiński rządził dobrze. Dzieci chyba jeszcze nie ma, więc nie zatrudni żadnego na stanowisko kierownicze, a rodzice podobno są emerytami, więc zawłaszczenie jakiegokolwiek stanowiska przez rodziców pana Stapińskiego jakoś nie grozi. Natomiast pisanie przez kogoś, że nareszcie sweterkowiec kupił sobie garnitur ... cóż, niektórzy, zarabiający w samorządzie około 130 tysięcy rocznie, a wraz z mężem około 200 tysięcy, widać wydają tylko na garnitury, garsonki i fryzjera, bo w oświadczeniach majątkowych nie mają domu, mieszkania, oszczędności, maja tylko samochód. Wartości około 50 tysięcy. I tak od lat. Więc wolę, by pan Stapiński kupił sobie garnitur przed objęciem stanowiska burmistrza.
Klara2018-09-09 08:47:29
0 0
Gesty wyuczonego, otwarte dłonie sugerujące że nic nie mam do ukrycia, tło z młodych ludzi. Żadnego konkretu
Do Klara2018-09-09 08:56:36
0 0
Zawsze to lepsze od burmistrza zamkniętego w swoim gabinecie z ochroniarzem przed drzwiami (ciekawe kto za niego płaci?)
Zofia2018-09-09 09:09:07
0 0
Jestem przed emeryturą i też chciałabym ,aby moje miasto wreszcie rozkwitło, bo od dłuższego czasu więdnie powoli. Czekam na program pełna nadziei.Zycze powodzenia.
NP2018-09-09 09:11:07
0 0
Nie rozumiem co niektórych to jest tylko prezentacja osoby w dużym skrócie a nie przedstawienie programu wyborczego. Zapewne taki się pokaże (raczej na pewno) albo nawet będziemy mieli możliwość bezpośrednio z Panem Stapińskim porozmawiać. Kampania dopiero się rozpoczęła.
Asia2018-09-09 09:11:43
0 0
No cóż każdy ma takie tło jakie chce mieć. Widać Pan Stapiński woli się otaczać młodymi ludźmi, którzy chcą działać a nie pierdzistołkami.
Do Edward 2018-09-09 09:15:49
0 0
Pierwsze jest przedstawienie kandydata na burmistrza, następnie stowarzyszenia a w następnym kroku przedstawienie kandydatów na radnych a na samym końcu program jakby Pan nie wiedział i chyba Pan nie wie...
Łukasz2018-09-09 09:21:21
0 0
Znam Pana Szymona od bardzo dawna i wiem, że jest to osoba na której zawsze można polegać. Przy każdej rozmowie od wielu lat opowiadał mi o tym ( nie pochodzę z Brzozowa) co dzieje się w gminie i jakie ma pomysły na poprawienie funkcjonowania gminy Brzozów. Trzymam kciuki
sąsiad2018-09-09 09:35:46
0 0
Szymon ma ukończone studia magisterskie. A co do pytań o program to proszę czytajcie ze zrozumieniem ,,Szymon Stapiński startuje z ramienia Komitetu Wyborczego Wyborców Zmiana Dla Rozwoju. Wkrótce zostaną przedstawieni kandydaci na radnych, a następnie poznamy program wyborczy."
Ukryta Opcja Niemiecka2018-09-09 09:49:53
0 0
Panie Szymonie, gratuluję decyzji. Najwyższy czas na zmianę, dobrą zmianę !
Bedze popierał 2018-09-09 09:53:49
0 0
Pogadajcie kiedyś ze Stapińskim to jest na prawdę fajny gościu i ma pod kopułą poukładane nie słuchajcie innych tylko pogadajcie.
Zatroskany obywatel2018-09-09 09:54:58
0 0
Panie Szymonie, gdzie można Pana spotkać i podzielić się pomysłami na rozwój gminy?
Do GOŚĆ 2018-09-09 10:01:34
0 0
Podejrzewam że GOŚĆ to jeden z radnych który za wszelką cenę chciał pozbawić funkcji Pana Stapińskiego i ten gość po poprzednich wyborach a był dzielnym burmistrza Rzepki dostał pracę On i jego żona. Pan Stapiński nie będzie miał problemu opini publicznej to wyjaśnić i zaznaczyć w jaki sposób był atakowany i szykanowany przez jeszcze obecnych radnych...
skarbnik2018-09-09 10:40:00
0 0
Czy Pan Stapinski , zmieni skarbnika gminy ?? I wybierze skarbnika najlepszego który zostanie wybrany poprzez sprawiedliwą i prawidłową rekrutacje, konkurs. Sporo osób dobrze wykształconych, z ogromnie dużym doświadczeniem finansowym chce się ubiegać o stanowisko skarbnika w Brzozowie i chcą dojeżdżać aż z Rzeszowa.
Anna2018-09-09 10:53:19
0 0
A co w Rzeszowie nikt ich nie chce, widocznie nie są tacy wspaniali.
Pelnomocnik2018-09-09 10:55:19
0 0
Troszkę mniejszy rozkrok by się przydał...
Manipulacja2018-09-09 11:18:31
0 0
Pełna nazwa komitetu: KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZMIANA DLA ROZWOJU FIRMY BOCHEŃSKIEGO upierdzielił sobie gość z Rzeszowa, że posadzi na stołek Stapińśkiego i będzie miał swojego burmistrza. W mówi że to zmiana dla rozwoju a ciemny lud to kupi.
do Anny2018-09-09 11:28:47
0 0
Do Anny – w Rzeszowie takie osoby chcą, ale te osoby chcą pracować w Brzozowie, bo w Rzeszowie w urzędzie nie zarabia się takich dużych pieniędzy jak w Brzozowie, w Brzozowie jest tylko takie rozdawnictwo publicznych, z podatków pieniędzy. Dla przykładu podam Burmistrz Brzozowa w 2016 roku swoim skarbnikom zapłacił 248 878, 03 zł. a w Sanoku tylko 140 689. 60 zł. a w Rzeszowie 160 653,40 zł. Burmistrz Brzozowa co roku daje swoim urzędnikom po 200 zł na długopisy, chociaż już prawie 20 lat w gminie są komputery i na nich się pisze.
bezpośrednio2018-09-09 11:35:14
0 0
Coś drgnęło w zapyziałym Brzozowie niczym w Młodej Polskiej Prozie za sprawą prezentacji kandydata na Burmistrza Brzozowa jakim jest Szymon Stapiński. Powiew modernizmu definiujący nowy standard myślenia o samorządzie staje w szranki z dekadenckim pasywizmem obecnie rządzących elit. Parafrazując nabożeństwo pasyjne "Gorzkie żale" jednym żal du...pę ściska, serce innych radość czuje. Szansa na lepsze jutro jest ogromna, gdyż młody Brzozowianin wie jak poruszać się po "urzędowych salonach". Można go nazwać radnym niezłomnym, który jako jeden z nielicznych powiedział STOP polityce uprawianej przez miejscowy rodzinny Ku Klux Klan . Blady strach pada na członków Klanu, gdyż stracić mogą bardzo wiele w aspektach finansowych, ale również moralnych (utrata władzy i wpływów na życie publiczne). Program wyborczy kandydata powinien być jasny prosty i przejrzysty. Wystarczy żeby zawierał się w czterech literach R. 1) Rozliczenie obecnej władzy (koniecznie audyt zewnętrzy) 2) Rozwój miasta - modernistyczny schwarzplan wzorem architekta Le Corbusiera. 3) Rozwój rolnictwa - koniecznie uprawa RZEP-aku na terenach gminnych jeszcze nie sprzedanych przez obecnych włodarzy. Można tutaj wykorzystać doświadczenia rolnicze v-ce burmistrza oraz zatrudnić wszystkich kierowników i dyrektorów podległych instytucji zmieniając im zakres czynności, a jakże, niech się uczą pokory. 4) Ratować małe firmy i mikro przedsiębiorców tworząc im preferencyjne warunki prowadzenia działalności gospodarczej. Taki program (oczywiście rozbudowany) pozwoli wskrzesić to zapyziałe miasto czego wszyscy byśmy sobie życzyli. Obecnym burmistrzom życzę (oczywiście w stylu dekadenckim) zrobienie sobie przerwy -najlepiej Przerwy- Tetmajera. i analizę wiersza "Nie wierzę w nic" ;-)
do Manipulacja2018-09-09 11:45:17
0 0
Trzeba się czegoś czepić a nie ma czego to znow hasło ZŁY BOCHENSKI. Strach w oczy zagląda burmistrzowi Rzepce. Panie Szymonie życzę Panu ZWYCIĘSTWA !!!
ilu pracowników ?2018-09-09 12:23:16
0 0
ilu stoi tam pracowników p. Bocheńskiego ? zlikwidujcie złomowiska samochodów na ulicach Brzozowa !
Haha2018-09-09 12:36:03
0 0
W końcu sobie kupił garnitur? Na sesję nie wiedział jak się ubrać z szacunkiem dla mieszkańców
rodowity mieszkaniec grodu Brzozów2018-09-09 12:41:54
0 0
Do Manipulacja- manipulacja i ciemny lud to jesteś Ty i trzoda wkoło koryta nieustannie pełnego burmistrza Rzepki. Pan Bocheński sam to najwyżej może sobie firmę prowadzić, którą zresztą świetnie rozwinął z ruiny. Czego mu nie zazdroszczę a za to go podziwiam. A ty jesteś zastępcą burmistrza czy skarbniczką za tak kolosalną sumę? Nie martw się, Twoje stanowisko obejmie kompetentna osoba, a Ty zostaniesz z kredytami. Stowarzyszenie jak i komitet Pana Stapińskiego tworzy bardzo duże grono ludzi, którzy już od kilku lat konsekwentnie dożą do zmiany władz i chcą prężnego rozwoju naszego miasta. W dalszym ciągu czekam na komentarze typu kwik świń odrywanych od koryta.
Kamil2018-09-09 12:47:01
0 0
Dlaczego wy sobie sami piszecie te pozytywne komentarze? xD Przecież widać, że lecą seriami
ilu stoi2018-09-09 12:49:05
0 0
urzędników i rodziny za burmistrzem Rzepką a co tam u prezesa gospodarki Komunalnej który był byłym skarbnikiem i został oddelegowany przez burmistrza sprzątać papiery po byłym prezesie. Wszystko w Firmie gra ??
Mieszkanka2018-09-09 12:51:26
0 0
Panie Szymonie życzę wygranej!
Diana2018-09-09 12:52:47
0 0
Postanowiłem ubiegać się o urząd burmistrza Brzozowa? Czy może Pan Bocheński Panu Szymonowi postanowił? A dlaczego nie z PiSu panie Szymonie? Nie chcieli pana? Jest pan radnym z ich listy
Stary2018-09-09 12:53:30
0 0
Szymon brawo za odwagę i zasady, których Darkowi brakło, życzę Ci ll tury a tam wygrasz, tylko dużo rozmawiaj z mieszkańcami na każdym kroku oczywiście czekamy na debatę z P. Rzepką to będzie hit jak oczywiście przystąpi chyba, że Darka wyśle to tym lepiej dla ciebie. Rozmawiaj spotykaj sie z mieszkańcami i jeszcze raz rozmawiaj, Facebook też ale nie tak jak to robił cztery lata przegrany kandydat.
Psy szczekają2018-09-09 12:54:21
0 0
Jak mi się podobają te próby hejtu. To znaczy, że ktoś się boi utraty stołka. Dawaj Szymon. Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
z perspektywy2018-09-09 12:54:45
0 0
bezposrednio - super podsumowanie. Życzę Panie Szymonie zwycięstwa w wyborach i zmiany dla rozwoju. Nic Nam więcej nie zostało. Stańmy twarzą ku słońcu i z podniesionym czołem zabierajmy się do zmian. Przy dobrych wiatrach, wsparciu i pomocy Mieszkańców uda się. Mam wielką nadzieje że Mieszkańcy widzą, słyszą i potrafią trafnie ocenić co dla Brzozowa jest potrzebne i odpowiednio zagłosować. Jak będę potrzebny to może Pan na mnie liczyć. Powodzenia Panie Szymonie.
Do ilu pracowników?2018-09-09 12:58:26
0 0
Z pracowników p.Bocheńskiego naliczyłem... tylko p.Bocheńskiego. A ile tu pisze pracowników p.Rzepki?
Ematei2018-09-09 13:14:56
0 0
Powiedział to co powiedziałby każdy na jego miejscu, który chcę zagarnąć stołek. Gdzie tu sensacja?
sąsiad2018-09-09 13:18:11
0 0
Pan Stapiński ma garnitur ślubny a nie rzozowie to klan pana Kozika
Mała Mi 2018-09-09 13:24:23
0 0
A co w dresach miał być?
Do bezpośrednio2018-09-09 13:27:13
0 0
Mistrzu słowa i trafnej riposty, przesyłam ukłony.
znajomy2018-09-09 13:27:21
0 0
Szymon ma swój garnitur ślubny a nie kupił mu Bocheński , ludzie zastanówcie się .Pani Ewelina będzie skarbnikiem i nie oczerniajcie tej dziewczyny , może pracować po zmianie burmistrza przecież młoda i obojetnie kto będzie burmistrzem i inni uczciwi też będa pracować, boją się stołków tylko ci ktorzy nic nie robią tylko szwedrają się po mieście dla zabicia czasu. Panie Szymonie nie daj się kupić Rzepce jak Pan kamiński . w Brzozowie PiSem rzadzi Kozik i boi się wszystkiego niech zajmie się szpitalem i władzami starostwa oraz pracownikami albo niech weżmie różaniec i modli się o m......ść
Wodawodawoda2018-09-09 13:33:46
0 0
Do Pana Stapinskiego mam neutralny stosunek, ale Panie Szymonie... Ten komitet? Myślę, że zły wybór
Do haha2018-09-09 13:36:36
0 0
To chyba tylko grupa obecnie trzymająca władzę w Brzozowie patrzy na człowieka przez pryzmat ubrania, a nie kreatywniści, pomysłowości i działania.
Wiktor2018-09-09 13:43:56
0 0
Komitet wygląda bardzo dobrze. Sami młodzi. BRAWO ZA ODWAGĘ. Wiem z autopsji, że w Brzozowie nie jest łatwo wyjść przed szereg. Już z tego względu każdej z tych osób należy się szacunek.
Do Wiktor2018-09-09 14:10:29
0 0
Skąd wiesz kto jest na liście? Czyżbyś tam był i teraz stukał komentarze caly dzień?
Do hahaha i pozostałych hejterów2018-09-09 14:18:21
0 0
Trzodo chlewna zduś gwarę. Dla Waszej wiadomości nie szata zdobi człowieka lecz wnętrze to raz. Dwa jak byście mieli mózgi zamiast styropianu to każdy z was wiedział by, że będąc w opozycji i nie zgadzając się z rządami włodarzy trzeba na każdym kroku wyrażać swój sprzeciw. Tak czynił Szymon używając slów, gestów i np sposobu ubierania się. To nie był brak szacunku dla wyborców tylko dla siedzących tam i podnoszących bezwładnie ręce zwyrodniałych karierowiczów.
ALE KIT2018-09-09 14:20:50
0 0
Jak można ocenić predyspozycje kandydata na burmistrza po 2 zdaniach. Ewidentnie widać, że lawina komplementów pochodzi z najbliższego grona kandydata lub jego osobiście. Jak będzie wyglądać wykonywanie władzy przez Pana Stapińskiego, skoro już na etapie kampanii jest uzależniony od sponsorów. Gmina potrzebuje burmistrza niezależnego, z mocną osobowością, który zagwarantuje zmiany.
Dagmara2018-09-09 15:46:25
0 0
Do wodawodawoda Ja nie widze innej alternatywy i wybór Zmiany dla Rozwoju jest dobryk kierunkiem gdyż ZB oraz MGB i Kukiz15 to jedwn stary układ
Maniek2018-09-09 15:52:11
0 0
Władza jest bardzo ważna od niej zależy czy miasto się rozwija. Popatrzcie na Krosno jakiego ma prezydenta. Ciągnie kasę gdzie się da i inwestuje w mieście. Miast tętni życiem. Wystarczy porównać np do Jasła czy Sanoka. Sanok przy Krośnie to nierozwijająca się wioska.
Katolik2018-09-09 15:52:36
0 0
Ludzie co wy robicie... Czy dyskusja ma polegać na oczernianiu jedni drugich na szkalowaniu na pogardzie na chamskim języku? Czy nie można mieć różnych poglądów ale wymienianych z kulturą? Co to za język w ktorym ludzi porównuje się do szczekających psów czy świń przy korycie... Czy większość mieszkańców gminy i piszacych komentarze to przypadkiem nie katolicy? A gdzie przykazanie miłości bliźniego? Pismo Święte uczy nas że z każdego wypowiedzianego słowa trzeba będzie zdać sprawę... Zastanówcie się czy warto... Dyskusja jest potrzebna kampania też ale czy jezyk nienawiści jest tym właściwym? I tak każdy wyborca zagłosuje na swojego kandydata...
BRZOZOWIAK 2018-09-09 15:53:04
0 0
no i dobra zmiana, w końcu ktoś naciągnie Brzozów jak gumę i zrobi parking
Mała Mi Do ale kit2018-09-09 15:53:32
0 0
No, to tak, jak pochwały dla obecnego Rządzącego pochodzą od najbliższych przyjaciół oraz zależnych współpracowników i podwładnych... To jest Panie polityka
ja 2018-09-09 15:55:24
0 0
GO KAMILA brawo za spostrzegawczość inni tu mają klapki na oczach
w oczy2018-09-09 17:10:25
0 0
Szczepek i Stapiński niedawno najlepsi przyjaciele. Ten pierwszy wiemy jak się zachował, ten drugi za pewne zrobi to samo. Ludzie, zastanówcie się co robicie i piszecie. Będzie jeszcze gorzej jak jest.
Honorowe podejście2018-09-09 17:25:31
0 0
Problem polega na tym że nie można mierzyć tych dwóch panów jedną miarą Stapiński konsekwentnie na układ nie poszedł i nie pójdzie bo jakby chciał to już dawno by to zrobił...
Tego nie wiemy 2018-09-09 17:49:34
0 0
Na co miał iść jak nikt mu nic nie proponował, bo i po co.
prosto w oczy2018-09-09 17:51:42
0 0
Dlaczego Stapiński nie zachował się tak jak Szczepek albo Kamiński? BO TO UCZCIWY CZŁOWIEK JEST !!!
Olga 2018-09-09 18:03:47
0 0
Myślę że jeszcze zobaczymy jak to jest z tą jego uczciwością.
Kibic2018-09-09 18:22:32
0 0
Do Olga. Nie oceniajmy człowieka przez to co robią inni. Dajmy mu możliwość żeby go oceniać ale ze swoich działań a nie "grzechów" innych. Rozumiem rozgoryczenie i zrezygnowanie ludźmi, w których pokładano nadzieję i okazali się oportunistami, ale nie wszyscy są tacy sami. Trochę wiary w ludzi, którzy widzą dalej niż własny interes.
Zmsjomy2018-09-09 18:26:29
0 0
DAREK coś Ty chłopie zrobił, cztery lata nie mogę w to uwierzyć w Brzozowie jesteś kolego spalony.
Jadzia2018-09-09 18:41:56
0 0
Jako radny w większości przypadków po konsultacji z sąsiadem radnym wstrzymał się od głosu nawet w kluczowych dla gminy inwestycjach. A bycie burmistrzem wymusza podejmowanie szybkich, czasem ryzykownych decyzji, bo często okazja może przejść "obok nosa" i mówię tu o okazji na pieniądze na jakąś inwestycję. I mimo iż nie jestem zwolennikiem obecnego burmistrza to patrzę na sytuację analityczne i ten kandydat nie rokuje dla mnie jakiejś rewolucji. A zmiana dla zmiany, bo nie lubię Rzepki? Niedorosle i emocjonalne myślenie
Wyborca2018-09-09 18:44:51
0 0
To się ruszcie i idźcie do wyborów, żeby nie było jak w Starej Wsi że mamy najwięcej radnych w gminie a nic dla wsi nie zrobili, na dodatek dopuścili do naciągnięcia mieszkańców na duże koszty budowy sieci kanalizacyjnej za którą według obowiązującego prawa płaci gmina, a mieszkańcy tylko za przyłącza
Do Jadzi2018-09-09 18:53:51
0 0
Proszę nie mylić wydawania pieniędzy z inwestycjami. Inwestycja to wydatek, których "pracuje" na późniejszy rozwój, czy w postaci wzrostu przychodów czy stworzenia miejsc pracy. Proszę wymienić "inwestycję" gminy, która w taki właśnie sposób obecnie procentuje. Nie chodzi mi o "inwestycje" w tworzeniu pustych miejsc pracy dla swoich.
Ukryta Opcja Niemiecka2018-09-09 19:13:08
0 0
Jadziu, czy jeszcze jesteś wczorajsza, że piszesz takie brednie ? " A bycie burmistrzem wymusza podejmowanie szybkich, czasem ryzykownych decyzji, bo często okazja może przejść "obok nosa" i mówię tu o okazji na pieniądze na jakąś inwestycję." Powyższy opis pasuje raczej do maklera giełdowego, ale jeżeli Pan Rzepka podejmował decyzję w ww sposób, to nie dziwi ogromne zadłużenie gminy. W Panu Stapińskim nadzieja !
Krzych2018-09-09 19:34:04
0 0
Jak ktoś napisze coś pozytywnego o obecnej władzy to już jest atakowany. I chcecie wmówić wyborcom że będziecie inni niż obecną władza? Może trochę szacunku dla wyborców. Mnie zniecheciliscie do tej kandydatury, właśnie przez brak poszanowania tych, którzy mają inne zdanie.
Krzysiu2018-09-09 19:45:37
0 0
Każdy mosze pisać to co chce. To jest właśnie wolność słowa. Ty możesz napisać pochlebny komentarz, ktoś inny krytykę, a jeszcze ktoś inny może odnieść się do owych komentarzy. WOLNOŚĆ SŁOWA. Może nie jesteś do niej przyzwyczajony, bo wiadomo jak to do tej pory wyglądało to w Brzozowie. Była jedna słuszna indoktrynacja.
Darek2018-09-09 20:04:15
0 0
Ja na niego będę głosował. Mieszkam tu, pracuję, mam dzieci. Chciałbym dla nich jak najlepiej. Niestety nie nazywam się Rz... ka. Dlatego są one na straconej pozycji w Brzozowie, tym „mieście nierównych szans” Nowy burmistrz oznacza dla mnie to, że moje dzieci będą miały takie same szanse w ubieganiu się o pracę jak te z nazwiskiem jak wyżej.
Uważny2018-09-09 20:05:47
0 0
Radny Szymon kiedyś na sesji zaproponował zamontowanie luster weneckich na skrzyżowaniu super pomysł na program wyborczy.
Wolność slowa2018-09-09 20:13:42
0 0
Wolność słowa jest ale nie znaczy to że każdego można szkalowac oczerniac i wyzywać. Rozmawiajmy sprzeczajmy sie ale z kulturą nie chamstwem i kłamstwem.
Do Diany2018-09-09 20:24:03
0 0
Do Diany- Co Pan Stapiński miał startować z listy Pis-u od Pana Kozika, który z burmistrzem Rzepką współpracuje od wielu lat? Pan Kozik chciał go wystawić na pożarcie żeby zniszczyć go i jego polityczną karierę. Tak myślę i jest to wielce prawdopodobne. Dobrze, że Pan Stapiński "rozgryzł" układ burmistrza Rzepki z Panem Kozikiem. Proszę zapoznać się z opiniami ludzi, którzy na temat samorządu bardzo dużo wiedzą. Pozdrawiam
Rozsądny2018-09-09 20:35:49
0 0
Oby nie było tak że przez 4lata narzeka na zadłużenie gminy a w kolejnym roku obiecuje że będzie lepiej młody nie zawsze znaczy lepszy to nie sprint tu liczy się doświadczenie i znajomości
Obserwator2018-09-09 20:39:11
0 0
Zamienił sweterek na garniturek dobra zmiana
Gośka2018-09-09 20:41:11
0 0
Przeczytałam wszystkie, dosłownie wszystkie komentarze. I przede wszystkim podoba mi się to, że ludzie piszą. To znaczy że nie są im obojętne losy naszej gminy. Rzeczywiście może co niektórzy mogliby stosować trochę łagodniejszy język wypowiedzi
Gośka2018-09-09 20:42:24
0 0
Przeczytałam wszystkie, dosłownie wszystkie komentarze. I przede wszystkim podoba mi się to, że ludzie piszą. To znaczy że nie są im obojętne losy naszej gminy. Rzeczywiście może co niektórzy mogliby stosować trochę łagodniejszy język wypowiedzi
Gośka2018-09-09 20:44:30
0 0
Przeczytałam wszystkie, dosłownie wszystkie komentarze. I przede wszystkim podoba mi się to, że ludzie piszą. To znaczy że nie są im obojętne losy naszej gminy. Rzeczywiście może co niektórzy mogliby stosować trochę łagodniejszy język wypowiedzi. No ale cóż jedni wolą operować delikatnym słowem, inni dosadnym. Ludzie różnią się wszak między sobą, różne opinie mają i z różną ekspresją je wyrażają. Mnie cieszy przede wszystkim to że taka możliwość napisania swojego zdania jest. Co do kandydata, to wydaje się w porządku. Młody jest wprawdzie, doświadczenie ma niewielkie, ale młodość niesie za sobą odwagę, a ja myślę że nasza gmina potrzebuje odważnych decyzji.
Mieszkaniec922018-09-09 21:47:11
0 0
Brzozów potrzebuje zdecydowanie "młodszej krwi" niż dotychczas. Basen nowy pomnik 2 szmatexsy w centrum czy rewitalizacja rynku nie zatrzymają tu ludzi. Naszej miejscowości potrzeba rozwoju który zamarł za urzędowania pana Rzepki. Spójrzcie chociaż by z perspektywy czasu na Krosno nie wspominam o Rzeszowie tam coś się dzieje cały czas A u nas? Bieda aż piszczy. Można było by ściągnąć inwestorów którzy utworzyli by więcej miejsc pracy może wtedy coś by się zmienilo.
bezpośrednio do Rozsądny2018-09-09 21:52:13
0 0
O jakim doświadczeniu kolego mówisz? Ja osobiście nie chcę takiego doświadczenia w wydawaniu (marnotrawieniu) publicznych pieniędzy jakie ma panujący prawie 30 lat burmistrz. Mówisz o doświadczeniu w wysprzedaży majątku gminy i gruntów za bezcen? Mówisz o doświadczeniu przy manipulacji podczas przetargów wszelkiego rodzaju, gdzie np. brat byłego skarbnika wygrywa przetarg na dostarczanie kruszyw itd. Mówisz o doświadczeniu w ustawianiu konkursów na stanowiska kierownicze? Dalej mówisz o doświadczeniu w manipulacji ludźmi, gdzie najpierw toczy się walkę na noże o władzę w mieście a potem dla celów politycznych (czytaj ochrony własnych interesów) rywala robi się zastępcą i asystentem żeby nie było opozycji. Mówisz o doświadczeniu w obsadzaniu rodziny na wszelkie możliwe stanowiska przede wszystkim w oświacie i wmawianie opinii publicznej, że 40% budżetu gminy idzie na oświatę jako zadanie własne. Mówisz o doświadczeniu w przyznawaniu absurdalnych i astronomicznych jak na nasze warunki nagród dla dyrektorów i kierowników (rodzina i znajomi) jednostek podległych gminie tj. MOSIR, MOPS, MUZEUM, ZOZ. Drogi Panie (Pani) Rozsądny Oby jak najmniej takiego doświadczenia rodem z PRL. Dalej drogi kolego o jakich znajomościach mówisz? Znajomości z przedsiębiorcami, którym obniża się podatki nie traktując wszystkich podmiotów gospodarczych równo i transparentnie? Znajomości w Warszawie, gdzie żaden poważny projekt nie przeszedł a delegacje i wyjazdy pracownicze były źle rozliczane. Znajomości w Urzędzie Marszałkowskim, w którym obecnie rządzi PiS i ma w dalekim poważaniu "starych" samorządowców śmierdzących na odległość układami z byłą opcją polityczną. Znajomości na Ukrainie w Samborze, które jako jedno z nielicznych chciało zostać miastem partnerskim. Znajomości ze Starostwem Powiatowym, z którym przez lata nie potrafi znaleźć dialogu i wspólnego języka dla dobra mieszkańców gminy i powiatu. Wymieniać można dużo, jednak nie ma takiej potrzeby, bo każdy widzi jak jest. Bądź kolego pewny, że przeważający odsetek ludzi podziękuje obecnej władzy. Moja diagnoza jest taka, że Pp wyborach RZEP z całą swoją świtą będzie musiała się czepić innego zajęcia albo przysłowiowego psiego ogona.
Nowy2018-09-09 22:55:03
0 0
Pięknie wszystko ujęte, bezpośrednio takiego kandydata szukamy może się zdecydujesz
Do Darek2018-09-09 23:55:17
0 0
A myślisz, że jak będzie nowy burmistrz to będzie przyjmował byle kogo, a nie swoich zaufanych ludzi?
Jadzia2018-09-10 04:49:36
0 0
Idąc twoim tokiem myślenia obwodnica to zła inwestycja bo nie przyniosła nowych miejsc pracy gratuluję.
Realny2018-09-10 05:00:32
0 0
Przestańcie powtarzać wymiarłe miasto bo nnie to obraża jest piękne, czyste i bezpieczne a młodzi ambitni niech tworzą biznesy a nie narzekają. Bezrobocie-sprubuj znaleźć kogoś do pracy.
Tak sobie myślę:2018-09-10 07:08:57
0 0
Podczas głosowania będą następujące opcje: za panem burmistrzem, oraz za panem Stapińskim i w tej grupie przeciwko panu burmistrzowi. Więc może się okazać, że pan Stapiński ma duże szanse na drugą turę z panem burmistrzem. Zarzut, że za panem Stapińskim stoi pan Bocheński to nieporozumienie. Można byłoby w ten sam sposób zarzucić, że z bardzo dużym prawdopodobieństwem za panem burmistrzem będą przedsiębiorcy którym obniżono podatki (nie wiemy którym...?), oraz np. urzędnicy, ponieważ boją się zwolnień. Co do niektórych komentarzy nie będę się wypowiadał. Jeśli ktoś pisze z błędem ortograficznym "spróbuj" (sprubuj), to wcale mnie nie dziwi że nie może znaleźć nikogo do pracy.
Nie bez znaczenia2018-09-10 07:35:01
0 0
Nie bez znaczenia jest kto będzie burmistrzem Brzozowa , ale najważniejsze jest to , że jak wskazuje opinia publiczna Rzepka , który wraz z częścią radnych uczynił sobie z publicznego podmiotu prywatny folwark przestanie nim być. Jego trolle jak widać z komentarzy drżą o swoje stołki i należy im przypomnieć , że hołdowanie swojemu dobroczyńcy w godzinach pracy może być uznane za łamanie prawa. Dzisiaj jest poniedziałek , dzień targowy w Brzozowie. Kto sprzedał działkę , na której odbywa się targ. Czy teraz nie trzeba płacić obecnemu właścicielowi za dzierżawę? Kto sprzedał dużą działkę , gdzie kiedyś był planowany dworzec PKS? Czy nie można tam było zrobić np. parkingu i odpowiednio przygotować placu pod handel od poniedziałku do soboty , gdzie okoliczni rolnicy i nie tylko mogli by sprzedawać swoje produkty? Kto spowodował ogromny przerost administracyjny w UG i podległych instytucjach , zatrudniając w dużej mierze rodzinę , powinowatych swoich i "współpracujących" radnych. Dość prywaty w UG i podległych instytucjach. Szanowni wyborcy nie głosujcie na radnych z listy Rzepki!!! Przegląd stanowisk po przegranych przez J. Rzepkę wyborach k o n i e c z n y!!!
obserwator2018-09-10 07:46:26
0 0
Pan Stapiński wielokrotnie wypowiadał się krytycznie na temat rewitalizacji rynku i ratusza a teraz lansuje się wykorzystując to urokliwe miejsce do kampanii wyborczej! Co za hipokryzja! !!!
Usunięto komentarz!!!2018-09-10 08:09:21
0 0
Usunięto komentarz negatywny dla burmistrza Rzepki!!!
Jest komentarz nieprzychylny obecnemu burmistrzowi2018-09-10 08:21:32
0 0
Jest komentarz nieprzychylny obecnemu burmistrzowi . Przepraszam za pomyłkę.
pośrednio do bezpośrednio2018-09-10 09:08:57
0 0
Twoje literackie zacięcie i talent prześmiewcy rozbawił wielu na co liczyłeś rzecz jasna szkoda tylko że nie piszesz w Gazecie Powiatowej albo Wiadomościach Brzozowskich a może jakąś sztukę teatralną wyreżyserujesz chętnie oglądniemy ma deskach BDK Widać że nie lubisz "zapyziałych miasteczek" i męczysz tu się bardzo ale moja rada jest prosta: nie obsrywaj własnego gniazda
Usunięto komentarze,jest komentarz nieprzychylny obecnemu burmistrzowi2018-09-10 09:22:01
0 0
O co chodzi w tym bełkocie ?
Fox F52018-09-10 09:29:59
0 0
Czas na Konkretne Zmiany.Bravo Szymon .Masz mój głos w swojej kandydaturze i wsparcie.niech Brzozów odrodzi się zupełnie na nowo.Zrób tam porządek.
Rozsadny2018-09-10 10:12:07
0 0
Nie można na kłamstwie, pomuwieniach i oczernianiu budować swojego zaplecza, pomijam że jest to karalne ale bardzo niemoralne a nawet podłe. Co do pana Szymona uważam że wystartował o 5 lat za wcześnie mógł się jeszcze wiele nauczyć łatwiej jest krytykować niż rządzić.
bezpośrednio do pośrednio2018-09-10 10:38:46
0 0
Dziękuję za słowa uznania. Bardzo cenię sobie obydwa periodyki szczególnie artykuły o treściach historycznych oraz anegdoty.Mam jednak inny angaż w zacnym czasopiśmie. Jeśli chodzi o sztukę teatralną to ciekawa propozycja warta rozważenia. Można by było wystawić komedię Moliera pt "Skąpiec". Wprawdzie trudno by było obsadzić obecnego burmistrza w tytułowej roli, który raczej słynie z rozrzutności, jednak charakteryzując poczynania obecnej brzozowskiej "elity" dostrzegam wiele alegorii między nimi, a Skąpcem. Przykład- pogoń za pieniądzem i zachłanność (czytaj chęć utrzymania intratnych posad), która sprawia, że Skąpiec (czytaj brzozowska "elita) zostaje znienawidzony przez swoje dzieci (czytaj mieszkańców). Kult pieniądza, który kreuje u brzozowskich elit FAŁSZYWĄ ŚWIADOMOŚĆ przeszkadzającą w rozumieniu społecznego zniewolenia. Wspaniała sztuka, w której ja osobiście odnajduję wiele negatywnych cech obecnej władzy. Premierę proponuję zrobić w tygodniu wyborczym oczywiście przed ciszą wyborczą. Pozdrawiam.
Aga2018-09-10 10:42:48
0 0
przepraszam, że zapytam a macie coś co można nazwać programem? Myśle że nie wystarczy być ładnie ubranym i postawić kilka dzieciaków za plecami które biją brawo. Proszę o konkrety a nie slogany, czym poparte??? Czy przypadkiem nie był Pan 4 lata radnym miasta? i co Pan zrobił? .......hmmmm.
były pracownik Bocheńskiego 2018-09-10 10:47:32
0 0
Ludzie z Brzozowa obudźcie się przecież to chodzi o WASZĄ wodę. Stapiński to kandydat Komitetu Bocheńskiego a Bocheński prawdopodobnie blokuje podpięcie studni która jest wymierzona na działce gminnej. Pamiętam ze tam było krucho z dobrą wodą. To dopiero jest prywatna :-) :-)
wiesław2018-09-10 10:58:46
0 0
Czy ten Pan nie prowadził firmy równocześnie z byciem radnym???? Czy to jest legalne??? Nie ma konfliktu interesów??? Ma ktoś wiedzę na ten temat?? Bo mówi o transparentności , a z jakiego układu jeśli to prawda nie został Pan wykluczony z bycia radnym?? no chyba ,że nie jest to prawdą lub tak można???
12342018-09-10 11:33:53
0 0
Puste słowa, typowe frazesy
Centralne Biuro Antykorupcyjne w Brzozowie2018-09-10 11:34:13
0 0
Czy to prawda że obecny burmistrz był kontrolowany przez CBA jeżeli tak to dlaczego nie opublikował pokontrolnego protokołu a może kontrola jeszcze trwa??
Bezradny2018-09-10 11:43:00
0 0
Szymonie co u Henryka, będziecie oswobadzać Brzozów razem?
popieram, aczkolwiek wstydź sie2018-09-10 11:44:15
0 0
wszystko, wszystkim, ale atak na rodziny to już jest przegięcie, takie to Twoje zaplecze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
transparentny2018-09-10 11:45:17
0 0
czy to prawda ze miales problem z fakturami? z czego to wynika?
pisssssssss2018-09-10 11:47:58
0 0
hahahha pis już cie nie chce?
Do bezpośrednio2018-09-10 11:49:34
0 0
Brawo. Jak zwykle jestem pod wrażeniem. Co do kandydata: no cóż było to do przewidzenia, że zaczną się ataki na niego. Świadczy to o niesamowitej jego odwadze, że wbrew temu zdecydował się kandydować. Ja życzę mu wytrwałości w kampanii. Proszę się nie dać zastraszyć Panie Szymonie.
Sabina2018-09-10 11:56:00
0 0
Szymon Stapiński to jest doskonały kandydat. Wystarczy spojrzeć ile komentarzy próbuje go oczernić. BOJĄ SIĘ. Gdyby to był zły kandydat to nie przejęliby się tak bardzo.
kolega Szymona2018-09-10 12:25:20
0 0
Szymon w głowie ci się przewróciło. Dopiero na fejsie walczyłeś z islamem, teraz kandydujesz na burmistrza. Skąd ty takiego sponsora znalazłeś, tego pana co handluje samochodami i klepie w stodole. No tak w Plusie się nie udało, handelek słaby to idzie w politykę :-):-):-)
Stary Brzozowiak2018-09-10 12:31:49
0 0
Jestem już stary, ale jeszcze ciekawy przyszłości. Zagłosuję na pana Stapińskiego, do czego namówię swoją żonę (ciągle młodą ;))) Dlaczego? Bo w Brzozowie po ostatnich wyborach tak się "porobiło", że kontrkandydat urzędującego pana burmistrza miał program wyborczy odmienny, ale po przegranych wyborach program nie był już taki ważny, jak objęcie stanowiska zastępcy. Być może w polityce tak jest. Skoro tak, co stoi na przeszkodzie by zagłosować na młodzież? Nawet jeśli pan Stapiński nie wygra, to samo kandydowanie zmobilizuje pana burmistrza do lepszej kampanii. Panie burmistrzu: jest z kim przegrać. Widać to w komentarzach, nie merytorycznych, tylko tych poniżej pewnego poziomu. Bo komentarzy przecież nie pisze pan, tylko ludzie bojący się że pana zabraknie. Czyli ludzie mający świadomość marnych swoich kompetencji na zajmowanych stanowiskach. I to jest przykre.
nnn2018-09-10 12:40:59
0 0
A ja zagłosuję na P. Szymona tylko dlatego że Pan Rzepka wziął na zastępcę P.Kamińskiego
Wyborca2018-09-10 12:44:13
0 0
Nie znam gościa. Piszecie że jest radnym. Dlaczego nie blokował wysokich podatków od nieruchomości, działek, wysokich zarobków Burmistrza oraz diet radnych, parkingu. Z komentarzy wynika że nie sprawdził się jako radny więc jak może być dobrym burmistrzem?
Gość2018-09-10 13:43:11
0 0
Może będą jeszcze inni kandydaci, wasze komentarze atakujące obecnego burmistrza czy tego co rodziny pracowników musiały przejść pod ratusz nic nie daje. Są inni kandydaci, czekam na artykuły z kolejnymi kandytami
nnn2018-09-10 14:04:49
0 0
A ja zagłosuję na p. Szymona tylko dlatego bo będzie mądry
nnn2018-09-10 14:06:30
0 0
I będzie jesień
Tomek2018-09-10 14:12:51
0 0
A jak miał blokować różne decyzje jako radny, jak pozostałe o...ły podnosiły rączki na komendę dyktatora. Ludzie pooglądajcie sesje na necie.
Mieszkaniec Starej Wsi2018-09-10 14:58:25
0 0
Ja i moja rodzina będzie głosowała na Szymona!
do nnn2018-09-10 15:00:55
0 0
a to on dopiero będzie mądry....????? argument jest powalający...ha ha ha ha
Populista2018-09-10 17:54:06
0 0
Populista i tyle!
Przysietczok2018-09-10 17:56:53
0 0
Cała Przysietnica głosuje na Szymona
Wlado2018-09-10 19:36:50
0 0
Zgadzam sie z tym w 100 % trzeba skończyć z tą prywatą raz na zawsze żenadą jest że utrzymujemy 3 darmozjadów i ich rodziny niech będzie wolna gmina Brzozow, dość prywatyyyyyy oni są wypaleni, czekają na emerytury i tyle brawo młody że się odważyłes Grabownica , Humniska i Górki pójdą za tobą to siła ludzie otwórzcie oczy czemu wasze dzieci nie mogą pracowac w UG bo co nie maja znajomych......................................... parodia oni są słabi nie mają nic do zaoferowania .......... ich lobbby to byle do emerytury ........... troche mało jak na 2018 rok dziękujemy za wszystko.......................
do Wlado2018-09-10 20:04:20
0 0
a to się rozpędziłeś w tych teoriach........ hamuj bo zakrętu nie złapiesz..ha ha ha
miał2018-09-10 20:49:06
0 0
A co ze sweterkiem przetarł się?
Wyborcy2018-09-10 22:12:47
0 0
Chcecie marnować głosy to głosujecie na waszego Szymona to w drugiej turze dalej zostanie wybrany obecny Burmistrz bo jak wasz Szymon przejdzie do drugiej tury to nie będzie innego wyboru jak głosować na obecnego Burmistrza.
Mieszkaniec 2018-09-10 22:30:45
0 0
„Czekają nas przede wszystkim inwestycje z zakresu ochrony środowiska czyli oprócz dokończenia kanalizacji gminy – budowa nowej oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Brzozów. Inaczej dotkną nas ciężkie sankcje finansowe. W tym momencie mamy ostatnią szansę na otrzymanie środków europejskich na budowę oczyszczalni i musimy po nie sięgnąć, bo po pierwsze byłoby głupotą, gdybyśmy tego nie zrobili, a po drugie – samodzielnie nie udźwigniemy tej inwestycji. Potrzebny jest konsensus w tej sprawie. Kto to neguje, ten nie rozumie, że wymaga tego wspólny interes mieszkańców. Gmina to przede wszystkim wspólnota, jak mówi doktryna prawna i dowodzi praktyka” wypowiedź Rzepki z RBR INFO MÓJ KOMENTARZ DO NIEJ: Kiedy były zbierane pieniądze na kanalizację???Ja już zdążyłem zapomnieć kiedy to było. A teraz oczyszczalnię spod jednych domów chcą podsunąć ludziom pod inne domy. Ot, całe rozwiązanie. Jeszcze burmistrz uważa, że ludzie się powinni poświęcić dla dobra wspólnego. To może dla tego wspólnego dobra pan burmistrz zamieni się swoim domem usytuowanym przy basenie na dom usytuowany przy g...nach??? Oczywiście dla dobra gminy. No ale zawsze później niezbyt udane pomysły i oraz brak umiejętności w pozyskaniu środków unijnych będzie można zwalić na protestujących mieszkańców, którzy przecież inwestycji tej chcą i potrzebują i wcale jej nie negują, ale nie przy swoich domach.
Kamil2018-09-10 22:56:36
0 0
Ludzie, ale to nawet nie chodzi o niezbyt trafione pomysły burmistrza, po prostu gmina to wspólnota wszystkich mieszkańców a nie rodzinna. Przyda się taka osoba która przede wszystkim to odmieni. A później zabierze się za inwestycje, ale z głową a nie byle jak.
Wiola2018-09-10 23:11:06
0 0
A ja chciałam się zapytać o transport publiczny, który nigdy tak nie kulał jak obecnie, a do pracy jakoś dojechać trzeba.
Anna2018-09-11 00:07:08
0 0
Panie Szymonie trzymam kciuki. Starsi panowie powinni ustąpić miejsca młodym. Teraz w okolicy większość młodych burmistrzów, to szybciej się młody z młodym dogada.
21 października2018-09-11 04:39:25
0 0
Będzie płacz i zgrzytanie zębów!
wyborcy2018-09-11 08:28:39
0 0
Panie Szymonie ! MUSI PAN ZNALEŹĆ DUŻO OSÓB NA OBSERWATORÓW W WYBORACH ! TO JEST W BRZOZOWIE NAJWAŻNIEJSZE ! żeby nie było tego, co się wydarzyło w 2010 r. z czego śmiała się cała POLSKA ! cyt. " REPORTAŻ. W urnie znaleziono więcej kart niż wydano wyborcom. - I cisza, i nic! Komisja przeszła nad tym do porządku dziennego. Przewodniczący Miejskiej Komisji Wyborczej, (...) pamięta, że podczas jesiennych wyborów komisja z ratusza poganiana była telefonami: bo opóźniała dostarczenie protokołu. I przyznaje, że przewodniczący komisji stawił się z kilkoma innymi członkami w UM, bo sami sobie nie radzili z problemem. - Od razu było widać, że coś nie gra im z cyferkami. Mówię: "Proszę uzasadnić przyczynę różnicy". Mógł ktoś wziąć kartę i nie wrzucić do urny - tak, ale nie w tym przypadku. Mógł nie potwierdzić, że pobrał - możliwe. Ale członkowie komisji nie wiedzieli, co się stało, bo się wymieniali - przypomina sobie .... (...) Przewodniczący Obwodowej Komisji Wyborczej nr 2 początkowo zgodził się na rozmowę z "Dziennikiem Polskim", ale ostatecznie zmienił zdanie. - Mogę tylko powiedzieć, że byłem przewodniczącym, chciałem rzetelnie przeprowadzić wybory. Ale porobiło się inaczej. Jak sąd zapyta dlaczego, wszystko powiem - stwierdził w rozmowie telefonicznej z nami przewodniczący komisji(...)"
Do radnych2018-09-11 09:08:37
0 0
Państwo radni obowiązkiem waszym jest opublikowanie oświadczenia na temat usługi wykonanej przez firmę radnego Stapińskiego dla gminy. Zajmowała się tym tematem komisja rewizyjna i cisza. Można domniemać że się dogadali. Jest to łamanie prawa a konsekwencje to utrata mandatu radnego i zwrot diet. Dlaczego w tej sprawie milczy Stapiński i urząd. Świadczy to o braku wiarygodności Burmistrza i Stapińskiego.
Piotr2018-09-11 09:59:21
0 0
A gdzie pan Szymon Stapiński widziałby miejsce na nową oczyszczalnie i pszok? bo domyślam się że skoro kandyduje z komitetu pana Bocheńskiego to tereny proponowane przez obecnego burmistrza odpadają.
zainteresowany2018-09-11 12:26:35
0 0
o co chodzi z tą fakturą?
młody2018-09-11 12:27:40
0 0
tyle miałeś zrobić dla nas i co i nic, dbasz o swoj interes szymonie
fakturzysta2018-09-11 12:49:55
0 0
Może pan Szymon opowie wyborcom żeby nikt jakiejś omylnej nieprawdziwej informacji nie podał
zonk2018-09-11 13:58:34
0 0
Panie burmistrzu Stapiński - po 21 października liczę, że rozprawi się Pan z mafią rzepkową
bajka2018-09-11 19:40:14
0 0
Czy znacie bajkę o rzepce- to porównajcie ją do rządzących- może się uda. Kozik postawi swojego zbyt odważnego człowieka , aby bractwo moherowe głosowało tak jak każe p....n i niech wygra wybory ten który ma poparcie.Ale ludzie rozsądek musi zwyciężyć , bo miasto umiera
baju baju2018-09-11 20:43:12
0 0
Nie wiem czy wiesz, że wszystkie bajki mają morał i szczęśliwe zakończenie wiec dla nas ta "bajka" zakończy się sukcesem Burmistrza Rzepki!!!!
Do milczących2018-09-12 09:15:13
0 0
Dlaczego w tak poważnej sprawie jak wykonanie usług dla urzędu gminy przez firmę radnego Stapińskiego nikt nie zabiera głosu. Czyn ten jest wysoce naganny i rzutuje na osobowość kandydata na burmistrza, podobno transparentnego i uczciwego?Kandydat Stapiński wszechobecny w mediach nagle zamilkł, milczy przewodniczący komisji rewizyjnej RM pan Marek Wacek, milczy urząd. Mieszkańcy gminy oczekują prawdziwych zmian na lepsze a nie intratnych interesów grupy władzy. Sprawa ta musi być jak najszybciej wyjaśniona, jeśli nie to pan Stapiński nie powinien kandydować na urząd Burmistrza. Jest to temat dla prokuratury!
Do \"Do milczących\"2018-09-12 09:49:48
0 0
Jeśli masz dowody, nie trać czasu na pisanie komentarzy! Zgłoś do prokuratury wszystkie nieprawidłowości i "po sprawie". Nie zgłaszając lecz pisząc w komentarzach, twoje wpisy "ocierają się" o szkalowanie wszystkich: kandydata i pracowników urzędu. Więc jeszcze raz: udaj się na ul. Grunwaldzką. Co cię powstrzymuje?
mydlana bańka2018-09-12 14:35:36
0 0
Był kandydat i nie ma kandydata. Gdzie ci którzy wołali brawo Szymon a może to on sam pisał te pochwały?
Agnieszka2018-09-12 19:49:23
0 0
Panie Szymonie, atakują bo się boją. Uczciwy człowiek zostanie burmistrzem, zero kolesiostwa i układów. TO SZOK :)
Lara2018-09-12 20:17:50
0 0
Szymon dasz radę. Nie daj się im zastraszyć. Mieszkańcy są z Tobą.
Jakub2018-09-12 20:57:05
0 0
Więc kierowca pewnie też pracował, ale Warszawie ;)
Wyborca2018-09-12 21:21:38
0 0
Jak pan Szymon taki uczciwy to ciekawe czemu płatności za usługi które świadczyła inna firma dla gminy szły na jego konto...?
Wyborca2018-09-13 08:06:06
0 0
Tak młody wygra wybory i odrazu Brzozów popłynie miodem i mlekiem ludzie zastanówcie jakie on ma doświadczenie i pamiętajcie że obiecać to nic nie kosztuje a z pustego Salomon nie naleje nigdy w życiu Kamiński posmakował zobaczył na czym naprawdę tak to polega i teraz już nie startuje
Adela 2018-09-13 08:45:33
0 0
Jeśli to prawda to czy tą firmą i Panem Stapinskim nie powinien się zająć urząd skarbowy? Przecież to jest oszustwo skarbowe.
szczery2018-09-13 10:00:39
0 0
Panie Stapiński robił pan interesy z burmistrzem czy nie proszę to jasno określić.Jeśli tak to jak ma pan czelność kandydować na radnego i burmistrza.Jeśli nie prawda to niech pan udowodni swoją niewinność, ale szybko bo czasu do wyborów mało. Niech się panu nie zdaje że ta porażająca sprawa ucichnie, wręcz przeciwnie, będą wyciągnięte bardzo poważne konsekwencje w trybie wyborczym.
do szczery2018-09-13 10:31:16
0 0
Ale macie mokro w majtach, że tak ujadacie. Taki stary lis boi się młokosa? Wiele firm współpracuje i wykonuje zadania dla Urzędu Gminy. Jeśli były jakieś nieprawidłowości już dawno zostały by wyciągnięte konsekwencje wobec obecnego radnego Szymona. Jest strach w obozie przeciwnika więc krocz Pan Panie Szymonie pewnie po zwycięstwo.
Antek 2018-09-13 10:45:12
0 0
Bardzo merytoryczna i rzezczowa odpowiedź. Dziękujemy obroncom Pana Szymona, teraz wiemy czego można się po was spodziewac. :) A co do rozliczenia sprawy z fakturami to żebyś się nie zdziwił że to już koniec.
do antek2018-09-13 10:59:36
0 0
Bardziej merytoryczna niż Wasze puste zaczepki. Jutro sesja i kolejna sprzedaż majątku Gminy. Dwie działki leżące w sąsiedztwie ulicy Zdrojowej. 4mln kredytu zabrakło na wypłaty i spłatę długów to trzeba majątek sprzedawać. Gdzie obiecane inwestycje. Na gwiazdkę dostaniemy czy na wiosnę jak będzie nowe rozdanie budżetowe.
Do \"do rzeczy\" 2018-09-13 11:01:00
0 0
Co do jednego masz rację. Mamy mokro w majtkach, ale nie ze strachu a ze śmiechu. Kolega popuścił jak czytał twój komentarz.
Do \"do Antek\" 2018-09-13 11:06:33
0 0
Skoro tak to gratuluję poziomu. A co do sprzedaży działek to proszę powiedzieć ludziom którzy chcą wystartować w przetargu że mogą zapomnieć o budowie własnych domów w tym miejscu bo wasza opcja nie chce im ich sprzedać. Pewnie będziecie tam krowy i barany wypasac.
Do do do Antek2018-09-13 11:21:58
0 0
Dokładnie tak krowy i barany takie jak teraz siedzą po przeciwnej stronie i piszą komentarze. A Ty z kolegą będziecie je doić
Do do do Antek 2018-09-13 11:26:06
0 0
A jak wydoicie tak jak doicie pieniądze podatników to będziecie beczeć tak jak po wyborach. Będzie to takie nasze lokalne zoo główna atrakcja miasta.
Sajmon2018-09-13 11:30:49
0 0
Krowa co dużo ryczy....
Franek2018-09-13 13:05:12
0 0
Nikt wam tyle nie da, ile Szymon obieca haha
pytanie ? 2018-09-13 15:25:07
0 0
kto kandyduje na burmistrza Brzozowa w tym roku ? czy może p. Kamiński ? cyt. "Znamy wyniki II tury wyborów samorządowych w Brzozowie. Przez następne cztery lata miastem Brzozów rządził będzie Józef Rzepka. W drugiej turze pokonał Dariusza Kamińskiego z KWW Porozumienie Gmin Brzozowskich. Józef Rzepka dostał 51,7 procent głosów a Dariusz Kamiński 48,3 procent." CZY TEN PAN JAK STARTOWAŁ W POPRZEDNICH WYBORACH NIE BYŁ PRZYPADKIEM PRZECIW OBECNEMU BURMISTRZOWI ? A TERAZ JEST JEGO ZASTĘPCĄ ?
znajomy2018-09-14 06:45:08
0 0
Masz szansę zwycięzyc wybory tylko nie pchaj się w układy z ludzmi Rzepki, wróbelki cwierkają że czas na zmianę , bo miasto umiera
Wyborca z Brzozowa2018-09-14 06:50:21
0 0
Ja zagłosuję za kandydatem, który powie że cofnie decyzję Rady Miasta o pozwoleniu palenia odpadów zielonych na swoich posesjach. Czy Radni nie widzą i "czują" co dzieje się w taki dzień, jak np. wczorajszy? Czy mamy oddychać "mgłą"? Pan Burmistrz też nie dostrzega problemu? A już było dobrze, był odbiór brązowych worków, a przede wszystkim był całkowity zakaz palenia. Teraz nie można wieczorem oddychać. Więc jeśli ktoś to obieca, na niego zagłosuję. A panowie Radni, którzy to przegłosowali, niech nie obiecują. Im nie wierzę.
Oooo2018-09-14 20:49:14
0 0
Przestańcie pracownicy Pana ....... już głupio komentować i wypowiadać się na tematy wam obce.
qwerty2018-09-15 08:12:31
0 0
ty się chłopcze zastanów bo porywasz się na głęboką wodę a tylko obiecujesz powiedz mi co ty jesteś w stanie załatwić dla Brzozowa w dzisiejszych czasach żeby coś załatwić to trzeba mieć dojścia i znajomości a ty gdzie je masz w Iwoniczance ? gdzie właściciel nie szanuje własnych pracowników tylko płaci im grosze za przerzucanie skrzynek a i z tym wspieraniem redaktorki to tez bym się zastanowił ... Na razie sypie się mur a coś czuje że za chwile cały Brzozów
Ja 2018-09-15 09:46:45
0 0
Do ten nie przesadzaj kto pluje na slowo burmistrz brzozowa nie ma sie co tak wczuwac w te kampanie przyjdzie inna wladza i to samo bedzie tez sie otoczy swoimi bo nikt mi nie powie ze zatrudni ludzi z ulicy czyli.jej nia znanych
Odliczający dni do powrotu2018-09-19 21:16:38
0 0
Ty nie siedź za granicą tylko weź się do roboty.
pedagog2018-09-26 18:51:39
0 0
ciekawe czy Pan Szymon tez będzie organizował spotkania z nauczycielami w szkole w czasie zajęć dydaktycznych? Taka praktyka jest stosowana przez obecnego burmistrza Brzozowa. Czy to normalne, ze rezygnuje sie z lekcji, aby nauczyciele uczestniczyli w takim spotkaniu. Czyżby wybory i zbieranie głosów? Żeby nie być gołosłownym takie spotkanie w piątek w Humniskach sp1
Marianno2018-09-29 22:04:25
0 0
Nie znam Pana Szymona ,więc nie rzucam mu kłody pod nogi i nie oczerniam.Pan Rzepka bardzo dużo zrobił dla Brzozowa,wystarczy zobaczyć zdjęcia z przed 25 lat.Jest skromnym,nie wywyższającym się człowiekiem,ma dobry charakter,władza nie uderzyła do głowy.Jest jeden minus ,wielu ludzi,bardzo wielu, którzy uważają się z pod płaszcza ochronnego Burmistrza ,zachowują się skandalicznie,zwykły szary robol potrafi urosnąć do rangi wielkiego dyktatora o ptasim mózgu, potrafią śledzić ,kapować,szczuć kolegę na kolegę. Tym samym psują powagę zaufanie ,szacunek do burmistrza,.Nie wiem czyje mają przyzwolenie,czy to zwykli manipulanci,zakompleksione ludziska.Warto mieć oczy otwarte ,bo to jest wilcza przysługa.Pozdrawiam Panów kandydatów.
mina2018-11-01 16:55:25
0 0
stapiński to popychadło bocheńskiego, człowieka który kilkanaście lat kasuje dużą kasę na nabieraniu ludzi na nazwę wody iwoniczanka, wody powoli brakuje więc bocheński ma miękkie kolana i szuka jakby się dobrać do innych źródeł.. szanowny bocheński próbuje wsadzić do rady miasta swoich ludzi a mianowicie: Pan PILIP - mąż Edyty pracującej przy przyjmowaniu zamówień w iwoniczane Pani SZMYD - żona Karola kierownika produkcji Nie wiem jaką funkcję ma pełnić mąż szanownej Pani pełnomocnik Pana Bocheńskiego bo też go widać w tym całym cyrku i zapewne wielu innych.... Panie bocheński dlaczego nie udziela się pan tak w rzeszowie? pewnie już jest pan tam spalony