REKLAMA
Szymon Stapiński Maria Janas

„Młody, energiczny i otwarty na mieszkańców”. Konwencja wyborcza Szymona Stapińskiego (FILM)

|

„Młody, energiczny i otwarty na mieszkańców”. Konwencja wyborcza Szymona Stapińskiego (FILM)

BRZOZÓW / PODKARPACIE. Rozwój i zmiany w Gminie Brzozów – to dwa filary, na których swoją kampanię opiera kandydat na burmistrza Brzozowa, Szymon Stapiński. Na konwencji programowej zagwarantował, że jeśli wygra wybory, obniży swoją pensję o 30 %.


23-09-2018


Komentarze wyróznione:
(zarejestrowanych czytelników)

ten2018-09-26 15:19:10
0 0
Pomysł ze Brzozów Zdrojem bardzo dobry zresztą nie tak dawno sam o tym pisałem. Nie rozumiem malkontentów którzy twierdzą że tego nie da sie zrobić. Moim zdaniem na stworzenie Brzozów Zdrój jest większa szansa niż na jakąś strefę ekonomiczną. Lepiej korzystać i promować cos co siema czyli przyrodę, lasy i wodę źródlaną niż tworzyć coś od początku.
Odpowiedz

Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

Wyborca 2018-09-23 13:01:47
0 0
To są konkrety. Powrót do Zdroju, parkingi, turystyka. Jestem pod wrażeniem. Powiało wiosną :).
Kasia 2018-09-23 13:05:21
0 0
Widać siłę, siłę ludzi, którzy tam byli z Szymonem. Będzie zmiana. Program, strzał w 10.
Marek 2018-09-23 13:08:59
0 0
A jaki program ma Rzepka? Chyba tylko puste hasła i zdjęcia w szkołach i przedszkolach. Teraz ludzie chcą dobrej oferty, nikt się nie nabierze na to co parę lat temu
Czy jest plan na rozwój2018-09-23 13:12:46
0 0
Wszystko super fajnie ale gdzie konkrety i program? Obniżenie pensji burmistrza ok, zwiększenie funduszu obywatelskiego ok, budowa domu seniora - za co i w jaki sposób, parkingi i chodniki - za co i w jaki sposób. Zbyt mało tych treści w tym filmie.
Do Marek 2018-09-23 13:12:49
0 0
Józek wie pewnie, że nie ma szans i nawet programu nie napisali jego ludzie. PANIE Szymonie pozamiatałeś
Do czy jest plan na rozwój 2018-09-23 13:15:18
0 0
Konkrety były na konwencji programowej. Trzeba było przyjść, burmistrz Stapiński zapraszał wszystkich
Ernest 2018-09-23 13:16:40
0 0
Brawo za obniżenie pensji. Jeden uczciwy. Takich ludzi już nie ma. Idealny burmistrz. Popieram
Veni Vidi2018-09-23 13:20:07
0 0
Pięknie mówi o gminie Pani spoza Gminy Brzozów. Brzozów Zdrój - niewykonalny. Panie Stapiński jak się Pan nie przyszedł dorobić, to niech Pan się najpierw dorobi i potem pójdzie do polityki. Cieszy się Pan z frekwencji? Przecież tam byli sami pańscy kandydaci i ludzie związani z KWW Zmiana dla rozwoju, więc z jakiej frekwencji? W materiale wypowiadają się sami pańscy kandydaci. Na spotkaniu podobno nie dopuścił Pan nikogo do głosu, taki Pan jest kandydat obywatelski. Ten cyrk wchodzi na coraz wyższy poziom żenady.
Ludzie Rzepki2018-09-23 13:21:21
0 0
A co tam robili ludzie Rzepki? Uczyli się jak wygląda program wyborczy, czy zaczynają wkupywać się w łaski przyszłego Burmistrza?
KWW TRZASKANIE KOMENTARZY SZYMONOWI2018-09-23 13:23:13
0 0
Ale szybciutko natrzaskaliście komentarzy, klasycznie. Artykuł nie zdąży się ukazać, a już pieśni pochwalne dla Szymona w ilości zatrważającej. LUDZIE, NIE BYŁO TAM ŻADNYCH KONKRETÓW, SAM POPULIZM I OGÓLNIKI BEZ SZCZEGÓŁÓW. NIKT NIE MÓGŁ ZADAWAĆ PYTAŃ W TRAKCIE I W SUMIE PRAWIE NIKOGO POZA KANDYDATAMI SZYMONA TAM NIE BYŁO.
OBNIŻENIE PENSJI?2018-09-23 13:25:26
0 0
Choćby wziął najniższą mu przysługującą będzie zarabiał prawdopodobnie więcej niż teraz, więc się już tak nie podniecajcie jaki on uczciwy. No chyba, że kandydaci na radnych piszą te komentarze
SOCJOTECHNIKA2018-09-23 13:30:42
0 0
KWW TRZASKANIE KOMENTARZY SZYMONOWI - masz rację, a już myślałem, że socjotechnik przysnął 14. 00 niedziela atu nic - jest temat na niedzielne popołudnia, ale tematu Justynki z poprzedniego weekendu nie pobijecie.
SZYMON2018-09-23 13:32:47
0 0
Kandydaci na radny wstać i wyjść... i tłumy pozostały na sali.
Mirek2018-09-23 13:43:13
0 0
Rewelacja Panie Szymonie. Będziemy głosować na Pana. Jedyna szansa zmiany dla mieszkańców
Dominika 2018-09-23 13:48:40
0 0
Fajni ludzie, pozytywnie zakreceni. Nowy poziom samorządu, nowy lepszy poziom
Do Dominika2018-09-23 14:19:21
0 0
Szkoda, ze nie mają programu, a wszystko co przedstawiają to utopia
DO OBNIŻENIE PENSJI?2018-09-23 14:50:50
0 0
Masz rację obniża ochoczo bo obniża Rzepce, bo wie że nie wygra, a radnym rozważa bo raczej zostanie więc sobie to nie bardzo.
kury prowadzić 2018-09-23 15:33:52
0 0
„Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić!” – tak do członków rządu Ignacego Daszyńskiego zwrócił się Józef Piłsudski tuż po powrocie z Magdeburga w 1918r. A teraz mówi to głośno w Brzozowie. Postawiliście pomnik to teraz wam to codziennie mówi !!!
KAMIL2018-09-23 15:38:49
0 0
Pani DOBRA MYŚL, nie mija się Pani z prawdą przypadkiem? Wspaniali ludzie może dla Pani. Kogo wy macie na tych listach. Jeden kandydat lat 74 dawniej PZPR , obecnie radny z listy PiS teraz KWW ZMIANA. Następny lat 66 PZPR, SLD teraz KWW ZMIANA. kolejny, radny z list PiS uciekł z DOBREJ ZMIANY do ZMIANA DLA ROZWOJU. Wspaniała ekipa tylko pozazdrościć - JEST MOC!!!
DO KANDYDATA2018-09-23 15:47:56
0 0
Obniżyć to możesz ale sobie ciśnienie. Jako radny powinieneś wiedzieć że to rada ustala Burmistrza wynagrodzenie i decyduje ile zarabia. Jeżeli nie przychodzisz się dorobić to na początek 3 000 na rękę. Przeglądając twoje oświadczenie majątkowe, to każda wyższa kwota będzie oznaczać podwyżkę a w konsekwencji dorabianie się na urzędowaniu.
Formalność 2018-09-23 15:55:29
0 0
A panie radny, a zarejestrował się Pan już czy dalej uprawia Pan propagandę bez zgłoszenia swojej kandydatury na burmistrza. W piątek po południu jeszcze nie było Pana na liście kandydatów na burmistrza.
Do formalność 2018-09-23 16:11:35
0 0
A skąd ma Pan takie informacje?
abel2018-09-23 16:18:08
0 0
Młodzieżowa rada miasta składająca się z kogo? Bo przypominam, że nastąpiła reforma oświaty i wszyscy od 15 roku życia chodzą do szkół średnich, gdzie Pan przeprowadzi wybory? W szkołach, które podlegają pod powiat? Dogada się Pan z Powiatem? To może Powiat będzie chciał mieć młodzieżową radę powiatu i sam zrobi sobie takie wybory? Kolejne poronione pomysły, które pięknie brzmią, ale po analizie nie mają pokrycia ani podstaw realizacji
DEMAGOGIA I POPULIZM2018-09-23 16:22:59
0 0
"Program obejmuje również trzykrotne zwiększenie funduszu sołeckiego i obywatelskiego"? Kandydat na burmistrza i radny przez 4 lata, nie wie, że to nie burmistrz ustala wysokość funduszy sołeckiego? Czas najwyższy zapoznać się z ustawami dotyczącymi funkcjonowania samorządu gminnego. Czyżby 4 lata bycia radnym to było za mało? DEMAGOGIA I POPULIZM
Do demagogia i populizm2018-09-23 16:59:01
0 0
DEMAGOGIĘ UPRAWIASZ TY wprowadzając opinię publiczną w błąd. Wysokość środków przeznaczonych na dane sołectwo w ramach funduszu sołeckiego określa się według zapisanego w artykule 3 ust. 1 Ustawy o funduszu sołeckim wzoru. Zgodnie z nim ilość środków zależna jest od liczby mieszkańców sołectwa i tzw. kwoty bazowej - czyli ilorazu wykonanych dochodów bieżących danej gminy, o których mowa w przepisach o finansach publicznych, za rok poprzedzający rok budżetowy o dwa lata oraz liczby mieszkańców zamieszkałych na obszarze danej gminy, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy o dwa lata, ustalonej przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Rada gminy może jednak zwiększyć środki funduszu ponad wysokość obliczoną na podstawie art. 3 ust. 1, określając w terminie do dnia 30 czerwca roku poprzedzającego rok budżetowy, w drodze uchwały, zasady zwiększania środków funduszu przypadających na poszczególne sołectwa. REASUMUJĄC: ZWIĘKSZAJĄC LUB USZCZELNIAJĄC DOCHODY WLASNE GMINY GENERUJESZ ŚRODKI NA ZWIĘKSZENIE FUNDUSZU SOŁECKIEGO. Wystarczy pomyśleć i być kreatywnym czego wyraźnie opcji rządzącej brakuje.
ale kit2018-09-23 17:02:21
0 0
Jak widać średnia wieku zebranych ponad 60 lat Niedzielski pewnie 75 lat. Faktycznie zmiana dla rozwoju! Dieta radnego Stapińskiemu nie wystarczała więc dorabiał na usługach dla gminy, o czym teraz milczy.Jest to preceder karalny wynikający z ustawy o samorządzie terytorialnym. Bujać to my ale nie nas. Panie kandydacie już wystarczy ,może ma pan szanse ale za 10 lat ?
Do rzeczy2018-09-23 17:34:55
0 0
Widać, że sztab burmistrza nie śpi i neguję wszystko co tylko można. Prawda jest taka, że Stapiński ma plan i wizję zmian, natomiast obecny burmistrz nie jest w stanie nic zaoferować. Chyba, że publicznie zadeklaruje że zwolni viceburmistrza to będzie karta przetargowa. Planu i pomysłu na rozwój nie ma pozostaje stagnacja. Panie burmistrzu co jest Pan w stanie zaoferować swoim wyborcom oprócz tego co mamy, a doskonale wiemy że zarządzanie leży i staczamy się po równi pochyłej. Czekamy na odpowiedź.
JFK2018-09-23 18:03:44
0 0
Powinna być debata przedwyborcza Stapiński kontra Rzepka
Do ale kit2018-09-23 18:07:20
0 0
Jeżeli wiesz o jakimś przestępstwie to musisz to zgłosić bo inaczej sam popełniasz przestępstwo, a fałszywe oczernianie też jest karalne. Więc uważaj, bo fakt, że piszesz komentarze bez logowania nie znaczy,że jesteś anonimowy.
Czarna dziura2018-09-23 18:19:36
0 0
Rzepkowe "kucyki" nie mają nic do zaproponowania, dlatego zostało im tylko hejtowanie cudzych pomysłów. Ta mentalna czarna dziura obnaża tylko ich niekompetencję, a gość, który ma ciekawe pomysły uświadamia im tylko, jak fatalnymi są fachowcami.
Szymon2018-09-23 18:23:09
0 0
Jutro zgłaszam swoją kandydaturę i koniec dyskusji!
mieszkaniec2018-09-23 18:42:22
0 0
Panie Szymonie a co na zebraniu mieszkańców robili ludzie z kręgu burmistrza oraz kolega Szczepek , który był asystentem- czy to wywiad czy przejście do opozycji
do mieszkaniec2018-09-23 19:10:10
0 0
Przecież pan Stapiński zapraszał wszystkich mieszkańców nie było tam wzmianki że mogą przyjść tylko ci którzy mu przyklaskują a opozycja już nie...
kolega szymona2018-09-23 19:30:40
0 0
Szymon dlaczego nie odpowiadałeś na pytania mieszkańców bo w szkole też miałeś problemy i ty na Burmistrza startujesz chłopie nierób wstydu OJCU bo mi go szkoda taki zdenerwowany
NK2018-09-23 19:34:17
0 0
Wszyscy co nie próbują nigdy nic nie osiągną dlatego zawsze trzeba próbować. Wszystko co zostało przedstawione nie jest do zrealizowania na raz, niczym czarodziejska różdżka ale małymi krokami wszystko można osiągnąć. A wszystkie TROLLE !!! zgłaszajcie kandydatury, swoje idealne programy i będziemy głosować a nie kozaczcie na anonimowych komentarzach i nie negujcie wszystkiego jak banda gówniarzy. HIPOKRYCI !!!
do NK2018-09-23 19:42:32
0 0
ale to pan Szynom od początku neguję i krytykuje wszystko co robi pan Rzepka...
Burmistrz czuje porażkę 2018-09-23 19:43:39
0 0
Burmistrz Józef czuje że przegra. Po dwudziestu paru latach siedzenia wreszcie ruszył cztery litery i zaczął biegać ha ha. Szlifuje formę bo będzie trzeba chodzić rozglądać się za robotą. A swoją drogą to komedia biegać w stroju wyjściowym i koszuli. Ale brak profesjonalizmu jakoś nie dziwi. Zły przykład Panie burmistrzu i Panie dyrektorze MOSIR.
Burmistrz2018-09-23 20:05:24
0 0
Szymek nie przejmuj się w tym środowisku i tak każdy ci powie że nic sie nie da zrobić tacy ludzie jedz dalej prosto tą drogą a za kilka lat bedą mlaskać z niedowierzaniem
Andrzej2018-09-23 20:10:35
0 0
A byłeś tam? BKB zaprosił wszystkich do wspólnego okrążenia to pobiegli i bardzo dobrze. Bardziej to profesjonalne, a zarazem ludzkie podejście niż sztuczne gesty sfrustrowanego Szymusia.
Do Andrzej2018-09-23 20:17:39
0 0
Jaki to gest ??? Chyba raczej obowiązek burmistrza obejmujący ten urząd. Tak samo jak dotacje i inne działania na rzecz gminy a nie jakaś dobra wola i inne bzdety. Wykorzystywanie takich rzeczy na kampanie jest niepoważne i jest to tylko wykorzystywanie swojej pozycji....
krytyk2018-09-23 20:26:57
0 0
Negatywne komentarze w stronę pana Stapińskiego to hejt i hipokryzja ale negowanie wszystkiego co robi obecny burmistrz wręcz przywilej opozycji... jak ma chłop siłę niech sobie biega po co to zaraz z kampanią łączyć... czy dla przeciętnego wyborcy to ma znaczenie czy burmistrz pobiega po stadionie? wątpię....
Andrzej2018-09-23 20:28:01
0 0
Mówiąc gesty miałem na myśli sztuczne machanie rękami i puste obietnice Pana Szymona
Do do NK2018-09-23 20:36:39
0 0
A co robi Pan Rzepka, bo nie zauważyłem? Co tu negować?
do NK2018-09-23 20:47:23
0 0
popatrz na miasto i gminę Brzozów jak było kiedyś a jak jest teraz jeżeli nie widzisz różnicy to szkoda czasu na dyskusję a jeśli widzisz a mimo to krytykujesz i negujesz to właśnie jest hipokryzja i negacja dla samej negacji jak to w jednej polskim filmie zostało powiedziane " i jak by się nie odwrócił d.... z tyłu" co by burmistrz nie zrobił to i tak źle
cytaty2018-09-23 21:39:20
0 0
mniej niż 0
Do wyborcy2018-09-24 10:24:39
0 0
Dla mnie przedwiośniem
hahaha2018-09-24 10:52:32
0 0
nowi się ustawiają do korytka .... Pani biznesmen aż się oczy świecą na myśl że ich kandydat wygra.
wyborca2018-09-24 11:27:59
0 0
Najlepiej , aby nastapiła zmiana i wtedy nowego burmistrza rozliczono. A młodzi i tak nie wrócą do Brzozowa. Miasto musi stac się miastem duchów- bo inne miasta się rozwinęły- wladze dbaja o pozyskanie środków unijnych, a w Brzozowie nawet ich nie stać na pozyskanie na wymianę pieców- wszystko zależy nie tylko od burmistrza ale od jego pracowników
Trzeba było przyjść, burmistrz Stapiński zapraszał wszystkich 2018-09-24 11:54:43
0 0
Wybory zarządzono na 21 października, a kiedy Stapiński został wybrany burmistrzem i kto go wybrał ? Czy o czymś nie wiemy ?
odpowiedz2018-09-24 14:30:09
0 0
to nie burmistrz lecz kandydat na burmistrza a wybory w dniu 21 pazdziernika pokaza twarz nowego, cos człowieku nie doczytałeś się i nie dosłuchałeś . Przecież kazdy może być burmistrzem tak jak posłem czy radnym i nikomu nie może nikt zabronić a ludzie ich wybiorą, gorzej z tymi co startują do rady powiatu, czas z wolą władz starostwa oraz ich obecnych radnych - tam też jest konieczna zmiana.Może ktoś się zajmie jednostakami im podległymi i ich obecankami
pizza2018-09-24 17:04:44
0 0
Mistrzostwo świata, Pan Szymon stawia pizze w Redzie ( a raczej sponsor kandydata). Brak pomysłu na wygranie wyborów to chce młodzież pizzą przekupić ale jaja!!!!!!!
Jaka pizza2018-09-24 18:11:29
0 0
O co chodzi z ta pizza ? Kiedy stawia? Każdemu? Cała pizzę na osobę czy kawałek?
sądzę że wygra 2018-09-24 18:12:30
0 0
Sądzę, że Pan Stapiński wygra....a wiem co mówię !
haha2018-09-24 18:21:27
0 0
Wiesz co mówisz? Na pewno ktokolwiek posłucha anonimowego autorytetu z internetu haha
pizza2018-09-24 18:45:25
0 0
W czwartek ma być pizza. Mam nadzieje, że po całej dla każdego :-) Przecież Pan Szymon to ma gest..hahahah ojjjjjj koszty kampanii rosną błyskawicznie... hahahha
Pizza plus. 2018-09-24 19:08:20
0 0
Były naleśniki teraz pizza.. pizza plus. Widać populistyczne działania po PISie zostały. Tani chwyt lud naiwny kupi
Wyborca2018-09-24 19:16:35
0 0
Oj panie Szymonie jak pan wygra te wybory i obniży pensję to wątpię żeby starczyło na oddanie kasy za kampanię... Ni chyba że wypije pan dużo wody o znanej nazwie:)
czkawka2018-09-24 19:23:17
0 0
jak za dużo wypije to mu się znowu czkawką odbije.....hahahha i bądź tu mądry...:-)
dietetyk2018-09-24 19:34:33
0 0
Panie Szymonie, w czasach zdominowanych przez fast food, zamiast wśród młodzieży promować zdrową kuchnię, Pan propaguje pizze...... takie niezdrowe jedzenie!!!! Wstyd!!!
Kpina2018-09-24 19:35:12
0 0
Trochę tani chwyt marketingowy. Nie wiem czy to pomysł samego kandydata czy jego sztabu wyborczego ale im dalej idzie ta kampania tym bardziej zaczyna byc niesmaczna. Spotkanie pt pizza z Szymonem to cios w wyborcę jak przyslowiowa kiełbasa. Kto w ogóle tam pójdzie?
Ale ujadacie 2018-09-24 19:40:33
1 0
Ludzie przestańcie tak ujadać chce niech stawia jego sprawa Burmistrz Rzepka sponsorował kiełbasę w Grabownicy i było ok. Stapiński sponsoruje picce i nagle ujadanie ahaha że nie zdrowa że tani chwyt ze to że tamto ogarnijcie się
splecione rączki2018-09-24 19:42:33
0 0
Ciekawe jak Pan Szymon będzie składał rączki przy jedzeniu pizzy....????? Na turnieju przy szachownicy też jakieś dziwne koszyczki wyplatał... :-) Może stąd ten wynik..... zamiast skupić się na grze...... to myślał jak palce poskładać ...hahahahah
picca2018-09-24 19:47:06
0 0
Jak by to Szymon stawiał to nie byłoby problemu..... A czym będziemy picce przepijać??? :-) ;-) :-) zapewne wodą :-) :-) :-)
Tola2018-09-24 20:09:35
0 0
Szymonie 20 osób to według ciebie mnóstwo ludzi niesamowite. Propaganda sukcesu tak jak i twoje fantazje. Szkoda że nie wykazałeś się wcześniej.
Brzozowianin 2018-09-25 08:47:42
1 0
Panie Rzepka niech pański syn nie pisze komentarzy bo i tak panu nie pomoże miał pan zbyt dużo czasu na zadłużenie gminnego budżetu. Teraz krzyk golonek świni oderwanej od koryta zabrzmiewa
Do brzozowianin2018-09-25 09:04:28
0 0
Tylko wieprz potrafi pisać takie komentarze.
Bezrobotny2018-09-25 09:43:32
0 0
Ile płacą statystą. Ciągle widać te same osoby, inni też by chcieli zarobić
Do bezrobotnego2018-09-25 11:28:35
0 0
Podaj adres załatwię ci pracę 15zl na godzinę
Panie Szymonie ! 2018-09-25 11:53:45
0 0
GRATULACJE ! gdyby się nie bali, to nie byłoby tylu komentarzy !
Bolek2018-09-25 12:04:28
0 0
Byłem dzisiaj na sesji obciach kandydatów. Nie potrafią być nawet oponentem a co dopiero rządzić gminą. Józef to konkret i wiedza. Szymon musi się jeszcze wiele nauczyć, a Stanisław szkoda słów.
Do ps2018-09-25 12:09:12
0 0
To nie strach to rozsądek. A jeśli strach to przed wstydem i obciachem
do ps2018-09-25 12:43:08
0 0
no tak, rozsądek ! Pan Szymon go ma ! skoro chce zmienić to umarłe miasteczko !
Peru2018-09-25 15:20:56
0 0
Umarłe miasteczko tylko brak miejsc parkingowych opamiętajcie się i nie piszcie bzdur. Nie
Bolo2018-09-25 15:25:38
0 0
Co to za ludzie z Szymonem gdzie pracują, gdzie zamieszkują i gdzie są zameldowania. Proszę o odpowiedź. Kogo Szymon słucha bo sam nic mądrego nie wymyślił.
Bolek2018-09-25 15:44:21
0 0
Zwiększając dochody własne gminy przez co? powiedz konkretnie podwyższyć podatek, zlikwidować szkoły czy rozwiązać OSP, KGW czy zwolnić pracowników UG bo 30 % swojej pensji to o wiele za mało aby zwiększyć fundusz sołeski. POPULIZM I TANDETA
Do rzeczy2018-09-25 17:25:37
0 0
Bolku drogi jest wiele możliwości zwiększenia lub uszczelnienia dochodów gminy. Np zwolnić wiceburmistrza bo jest o jednego za dużo rocznie 80 tyś w budżecie. Zwolnić byłego asystenta sprzedawczyka kolejne 50 tyś rocznie w budżecie. Uszczelnić i zmodernizować zarządzanie w takich jednostkach jak ZOZ, MOSiR, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej to kolejne 200 tyś rocznie w budżecie. Wprowadzić opłaty czasowe za parkowanie (za urzędem gminy i kinem). Trzeba jasno mówić jak jest i gdzie są marnotrawione pieniądze. Każdy to widzi tylko u Ciebie Bolku z dedukcją cienko- typowy cienki Boluś. Zanim coś napiszesz to przemyśl, bo się kompromitujesz tym samym kompromitując obecne władze.
Bolrk2018-09-25 18:15:59
0 0
To nie jest takie proste poczytaj rozeznaj a zobaczysz na wszystko są przepisy i paraggrafy same pomysły to za mało
Do Bolo, czy jak mu tam2018-09-25 18:18:59
0 0
Poproś szefa o podwyżkę bo tak dzielnie walczysz a on o tym nie wie. Może podpisz się, żeby wiedział komu ma podnieść "dodatek na długopisy". Domyślam się, że zabłysnął ci Józef po tej ustawce omaszczonej wazeliną. Może ludziom mało ambitnym to imponuje, ale w Brzozowie mieszka wielu ludzi myślących, którym to nie wystarcza i chcą czegoś więcej dla miejsca, w którym żyją.
Bolo2018-09-25 18:52:26
0 0
Może to tobie obiecał Szymon jakieś stanowisko. Jeśli jesteś dobry to ok ale jeśli tylko młody to za mało
Do do rzeczy 2018-09-25 19:11:13
0 0
Jestem na zusie więc podwyżka dopiero w marcu rewaloryzacja ale potrafię myśleć i tobie tego życzę i wiem że w Brzozowie jest wiele ambitnych ludzi tak jak w Starej Wsi Humniskach, Przysietnicy itd ale wybacz ciebie wśród nich nie widzę
do rzeczy (do Bolka lub do do rzeczy jeden czort)2018-09-25 19:39:49
0 0
Zdaję sobie sprawę, że mocno Ci się naraziłem, gdyż na wszystko co piszę najnormalniej brakuje Ci argumentów. Będę jednak konsekwentny i dalej podam Ci przykład wygenerowania środków własnych gminy. Wystarczy stworzyć CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH dla gminy i jednostek organizacyjnych w gminy, gminnych instytucji kultury itd. Coś na wzór ZEASu tylko rozszerzone o inne jednostki typu BDK, MOSIR, Gospodarka Komunalna, ZOZ itd. Co to daje. Wszystkie procesy finansowe w tym księgowe, rachunkowość, windykacja, administracja kadrowa itd są w jednym miejscu. Automatycznie generuje to mniejsze wydatki rzędu 20%. Mogę podawać jeszcze wiele przykładów, ale do Ciebie raczej i tak nie dotrze informacja, że w gminie nie ma dobrego gospodarza i UG jest źle zarządzany, bo występuje u Ciebie negacja apriori (czytaj z założenia). Jestem w stanie i to zrozumieć, gdyż zwyczajnie boisz się zmian. (pewnie masz uzasadnione obawy jeśli chodzi o zmiany). Jak mawiał Cyceron "Największa wina jest w tym, kto nie chce słuchać prawdy". Pozdrawiam
Bolo2018-09-25 20:22:12
0 0
Nie naraziłeś się ani ja nie czuję się zagrożony tylko widzę że nie ma lepszego kandydata jak Józef. Oni nie dorastają mu do pięt. Trzeba tylko kadrę zmienić jeśli się da. Tak to widzę sory
glos 2018-09-25 21:14:00
0 0
Zagłosuje na Ciebie jak , nie będziesz dawał pieniędzy po 200 zł na długopisy dla każdego kto pracuje w urzędzie gminy i tym którzy figurują jako zatrudniony w urzędzie gminy a pracuje w innym miejscu.
do rzeczy (do Bolo)2018-09-25 21:29:35
0 0
Dalej nie rozumiesz. Przez dwie dekady rządów obecnego burmistrza powstało wiele złych rzeczy jeśli chodzi o zarządzanie, rekrutowanie pracowników na kierownicze stanowiska, decyzyjność w strategicznych dla gminy inwestycjach czy sprzedaży nieruchomości. Wszystko to pociąga za sobą ogromne koszty, obsługi gminy. Powoduje to brak finansów na inwestycje i zaciąganie kredytów, które generują kolejne koszty. Za wszystko to jest odpowiedzialny burmistrz i to nie podlega dyskusji. Są dwie opcje albo wybierzemy Józefa i przez kolejne 5 lat dalej będzie to samo czyli nepotyzm, i przejadanie pieniędzy na pensje dla rodziny i znajomych albo przyjdzie ktoś nowy i przeorganizuje to wszystko tak, by zaczęło przejrzyście funkcjonować. Tertium non datur.
Juz to widze2018-09-25 22:08:26
0 0
Już to widzę jak robi czystki w urzędzie. Nikogo nie ruszy.
Cyceron we własnej osobie2018-09-26 02:49:06
0 0
Jak mawiał Cyceron, postępowania administracyjnego to Ty nie znasz chłopaku
Do Cyceron we własnej osobie2018-09-26 07:35:21
0 0
Podaj argumenty Cyceronie ha ha. Na razie przegrywasz ten pojedynek, ponieważ nie masz nic konkretnego do powiedzenia oprócz pisania głupot.
Bolo2018-09-26 09:00:22
0 0
"zła decyzyjność w strategicznych dla gminy inwestycjach" Nie wiem kim jesteś ale przypominasz mi twojego kandydata_ Obwodnica, pszok , basen, rewitalizacją rynku i inne głosował przeciw lub się wstrzymał - o taką decyzyjność Ci chodzi.
katecheta2018-09-26 09:19:12
0 0
KIEDY W KINIE SOKÓŁ BĘDZIE GRANY KLER? JA SIĘ PYTAM?
Pytanie2018-09-26 12:03:00
0 0
KIEDY PORT KOSMICZNY I ELEKTROWNIA ATOMOWA POWSTANIE W BRZOZOWIE?
pizza2018-09-27 19:35:44
0 0
hohohooho jakie tłumy były na pizzy z Szymonem. :-) Jak Ty chłopie obdzieliłeś ta jedna pizza całe to towarzystwo wzajemnej adoracji???? ha ha ha ha
Lechu2018-09-28 07:17:15
0 0
Młody, energiczny cudownie rozmnożył pize będzie miał poparcie ksiendza
Jan2018-09-28 12:36:53
0 0
To Pan Szymon nic nie robi. Nie ma programu, nie odpowiada na pytania wyborców, nie ma pomysłu na przyszłość miasta, zero a komitet wyborczy też milczy???????????????
kolega Szymona2018-09-28 15:47:49
0 0
Szymon , co ty odwalasz....do kościoły my nie chodzili, z religii my uciekali a teraz poparcia u ksiedza szukasz..??? ha ha ha
do katechety2018-09-28 17:54:50
0 0
26,27,29,30 PAŹDZIERNIKA godz. 18:00, miesiąc po premierze, być może władza postanowiła nie drażnić plebana przed wyborami choć raczej wpisuje się to w politykę kina żeby nie zapychać ramówki jednym tytułem na 2 tygodnie w najlepszym dla niego okresie w roku, wygląda mi to na win/win
znajomy2018-09-28 18:53:41
0 0
Szymonie do roboty i działania - program to pic na wodę - liczy sie energia , działanie na rzecz mieszkańców a nie stanowiska rodzinne i większośc to ludzie z Przysietnicy , znajomi albo krewni. Wiadomo, że rodzina wielka ale jest wiekszośc ludzi która doznała krzywd lub niechęci władzy , co tam Stanisław - człowiek emeryt , władza też może się zmienic na która od lat czeka społeczeństwo. Jak uruchomią baseny w Sanoku to klapa w Brzozowie, jaki piękny w strzyżowie że aż ludzie przyjeżdzaja z Rzeszowa i okoilc. Latoszyn koło Dębicy a w Brzozowie Zdrój.Uzdrowisko potrzebne i znajdą się inwestorzy, ma Brzozów szansę, nawiąż kontakt z Rydzykiem on Ci pomożę
Ja 2018-09-30 19:07:46
0 0
Nie potraficie docenić tego co posiadacie przez 20 lat krykowaliliscie że nie ma basenu teraz macie, to chwalicie obcy którego jeszcze nie ma. Zły ten ptak który na swoje gniazdo sra. Żal mi Was.
Bolek2018-09-30 19:11:44
0 0
Wybaczcie ale Rzepka nigdy nie obiecuje bez pokrycia i to mi się w nim podoba konkretny gość bez fałszu i hipokryzji szacunku.
mieszkaniec podwala2018-09-30 22:44:31
0 0
jeżeli myślisz że zrobisz parking w wąwozie między podwalem a ulicą boczna to się grubo mylisz
Wiesław Fic2018-10-01 21:04:27
0 0
i obieca więcej niż Morawiecki... tylko kto za to wszystko zapłaci. ZOZ w Starej, Wsi, zdrój w Brzozowie ... ciekawe co w innych wioskach, może w Zmiennicy kopalnia antracytu, którego niema, lotnisko w Grabownicy i pracę u zagranicznego inwestora w Górkach za miskę soczewicy. Póki co w Starej Wsi kandydacie nie ma świetlicy środowiskowej, szkoła w sobotę jest zamknięta, chcąc zrobić zajęcia z dziećmi korzystamy z uprzejmości Pani Sołtys, więc propozycja utworzenia ZOZ, gdy przychodnie są raptem 1,5 dalej to zwykła demagogia. Zapłacisz za utrzymanie ZOZ z własnych funduszy?