REKLAMA
Życzenia P. Uruski WUP

Mikołaj na Rynku. Moc atrakcji i niespodzianek (VIDEO)

|

Mikołaj na Rynku. Moc atrakcji i niespodzianek (VIDEO)

BRZOZÓW / PODKARPACIE. Serdecznie zapraszamy na wydarzenie pod nazwą „Święty Mikołaj na Rynku”, które odbędzie się w Brzozowie, dnia 5 grudnia 2018 r.

START o godzinie 17:00!

MOC ATRAKCJI I NIESPODZIANEK!

KANCELARIA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA W BRZOZOWSKIM DOMU KULTURY CZYNNA OD 8.30 DO 16.30 (I PIĘTRO – SEKRETARIAT).

Organizatorzy:

Burmistrz Brzozowa
Komitet Świętego Mikołaja
Grupa Dobra Myśl
Stowarzyszenie Przestrzeń Twórcza
Brzozowski Dom Kultury

Patronat medialny:

Brzozów24.pl

MIKOŁAJ-RYNEK_2

30-11-2018


Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

fajnie2018-11-30 14:49:28
0 0
Fajnie, ze podtrzymana inicjatywa. Żeby tylko pogoda dopisała :) tzn nie padało tak jak przed rokiem
Zniesmaczony2018-11-30 14:52:12
0 0
Zawsze miasto samo sobie radziło z ograniczają, w tym roku aż tyle organizacji musi pomagać? Reklama za publiczne pieniądze?
Zniesmaczony2018-11-30 14:53:03
0 0
* z organizacją
Jowi2018-11-30 15:15:23
0 0
Lepszy burmistrz to i ludzie chcą się udzielać społecznie, super. Dobra zmiana
Gangbang 2018-11-30 15:18:33
0 0
I to się nazywa informowanie mieszkańców, to jest właśnie promowanie imprezy. Nie tylko plakat jak do tej pory. Za każdym razem powinien być taki film zapowiadający. Może nareszcie będzie frekwencja na tych miejskich imprezach
I tak i nie2018-11-30 15:41:02
0 0
Ludzie chcą sie angażować? Przecież to jego kandydaci z wyborów są w tych stowarzyszeniach, a na Mikołaju zawsze była frekwencja. Ale to dobrze, że podtrzymuje się tą tradycję.
o co chodzi ?2018-11-30 16:40:51
0 0
jakie organizacje ?
.2018-11-30 17:13:39
0 0
O te grupy i stowarzyszenia
Fil2018-11-30 17:15:58
0 0
Film jak film tylko aktorka mało apetyczna może wystraszyć dzieci i Mikołaja
Toudi 2018-11-30 17:30:09
0 0
Ktoś tutaj zazdrości
Powalczyć2018-11-30 17:39:26
0 0
Tak powiem że film i aktorka całkiem całkiem. Ta Pani jest wolna czy ma męża? Zapytam w środę może się spotkamy
W@bn2018-11-30 17:57:53
0 0
Dobra inicjatywa ciekawe czyj to pomysł. Życzę dobrej pogody
Tak było2018-11-30 18:26:16
0 0
Zapoczątkował to poprzedni burmistrz
Stroma2018-11-30 18:43:28
0 0
Brawo dla Józefa Rzepki że zapoczątkował tak fajną imprezę.Pani Justyna wróciła do mikrofonu po tak spektakularnym rzuceniu? Hehehehe
Rafał 2018-11-30 18:53:19
0 0
Pani Justyna nie jest dziennikarzem tylko udziela informacji jako Komitet Świętego Mikołaja. Czytaj ze zrozumieniem
Zorientowany 2018-11-30 18:57:46
0 0
Ta impreza nie była w zeszłym roku z inicjatywy Rzepki, podobno dwa lata temu już jedna Pani proponowała Mikołaja na rynku, a pomysł został wykorzystany dopiero przed wyborami. Widać, że obecny burmistrz nie robi tego pod publikę tylko dla dobra dzieci.
brzozowianin2018-11-30 19:08:25
0 0
Klika i poplecznicy poprzedniego burmistrza będą mu przypisywac wszystko, aby w bład wprowadzać mieszkańców, tylko dlaczego tak strasznie zadłużył Gmine i nie ma pieniedzy na pobory jak to zrozpaczeni pracownicy pisza swoje komentarze broniąc jego poczynania bo za dobrze mieli , a teraz możę się im urwać . siedzieć w cieple każdy potrafi , ale trzeba wyjśc do ludzi i rozmawiać z nimi a nie tylko chwały i uroczystości pod pomnikami.
Kolo2018-11-30 19:49:46
0 0
A Pani Justyna to robi charytatywnie? Czy to jest już obiecana posada przez burmistrza?
Do Fil2018-11-30 20:05:51
0 0
Jedna z najładniejszych dziewczyn w okolicy. I pisze to kobieta heteroseksualna, która nie zazdrości, lecz podziwia. Ciekawa jestem jak Ty, Fil, wyglądasz. :)
Pjoter2018-11-30 20:25:21
0 0
Jak ona jest ładna to ja wypierdalam w kosmos z Pawłowicz :D
Tola2018-11-30 20:29:41
0 0
Nie ma brzytkich kobiet tylko czasem wina brak.
;;;;;;;;2018-11-30 20:43:05
0 0
popieram Fil, pani Justynka powinna popracować nad makeupem, te brwi ją ewidentnie postarzają, jak ukrainka, a mogłaby być taka ładna, lol
Nnnnn2018-11-30 20:51:27
0 0
Żal d... Ściska. Jak nie ma się do czego przyczepić to do wyglądu. Komentowanie w ten sposób jest poniżej poziomu. Ktoś coś robi społecznie to jeszcze krytyka. Zobaczymy w środę ile osób będzie się dobrze bawić dzięki tej pani na rynku
Tola2018-11-30 21:07:27
0 0
A wiesz ile zostanie w domu dzięki tej pani, chyba wiecej
Do toli2018-11-30 21:39:27
0 0
"brzytkich" nie ma, są takie jak Justyna hahaha.
Do Rafała 2018-11-30 21:44:16
0 0
Dziennikarzem nie jest co najwyżej dziennikarką, mam nadzieję że nigdy nie będzie, bo kiepsko jej to idzie.
Cukierek 2018-11-30 21:51:19
0 0
A co to za licytacja. O gustach się nie dyskutuje
kasia2018-11-30 22:04:12
0 0
a tak straszyli nie będzie mikolajkowych debiutow bo nowy burmistrz nie bedzie mikolaja bo nowy burmistrz. jakos wszystko jest i nawet wiecej inicjatyw sie pojawia niz poprzednio. Jak widac nie taki "diabel"straszny jak go maluja. Brawo Panie Burmistrzu
Nnn2018-11-30 22:12:48
0 0
No jak się jest w mediach to wygląd niestety ma znaczenie i poczucie smaku
Początek drogi 2018-11-30 22:14:40
0 0
Mam takie wrażenie, że Pani Justyna ma kilku wrogów. Obiektywnie patrząc to piękna kobieta, zapewnie ma wielu adoratorow. Wygląda na to że naraziła się poprzedniej ekipie rządzącej bo jako jedyna oficjalnie poparła burmistrza Stapińskiego, przypuszczam że dużo zrobiła pracy w tej kampanii. Pamiętam że pracowała w Urzędzie i pewnie najlepiej wie jak tam poszczególne osoby przykładają się do obowiązków. Chyba dalej nie muszę kontynuować myśli. Cieszę się, że Mikołaj przyjedzie do Brzozowa. Dla moich dzieci to będzie duże przeżycie. Oby więcej takich imprez. Młody burmistrz zdaje sobie sprawę że rozrywka dla mieszkańców jest ważna dlatego liczę że to umarłe miasto nareszcie zacznie tętnic życiem. Mam nadzieję że przedwyborcze obietnice zostaną spełnione. Mieszkańcy tego oczekują i za niedługo zaczną rozliczać nową władze.
PiS? 2018-11-30 22:26:18
0 0
Jeszcze Pan Szmyd też oficjalnie poparł Stapińskiego, gdy już było wiadomo, że prawdopodobnie wygra z Rzepką. Ja też kibicowałem Zmianie ale po cichu. Trzeba mieć charakter żeby robić to co zrobiła ta Pani. Również dzięki niej mamy teraz nowego burmistrza. Proszę dalej działać bo pani to wychodzi
Patriotka 2018-11-30 22:37:22
0 0
....I znowu politycznie....to tylko Mikołaj ulubieniec dzieci.....cieszmy się, że nasze pociechy się cieszą. Dajmy spokój p. Justynie, burmistrzom, sponsorom. Cieszmy się - idą święta.
Za malo2018-11-30 23:38:52
0 0
Droga Pani reporterko,dziennikarko czy jak tam kto woli. Prosze o reportaż na temat LGD Ziemia Brzozowska. Czy nowi wlodarze gmin z terenu powiatu wejdą z automatu za bylych do zarzadu stowarzyszenia i dalej będą przelewac nasze pieniadze na spore jak na brzozowskie realia wynagrodzenia dla osób tam pracujacych? Za te pieniądze każde Koło gospodyń w naszych wioskach zrobiło by kilka imprez dla mieszkańców, a tak wiekszosc nie wie o istnieniu tego tworu. Proszę Panią o zainteresowania się tematem. Chyba ze koleżanki tam pracują no to ....
uwaga2018-12-01 08:14:27
0 0
Seniorzy były burmistrz zorganizuje Mikołajki dla seniorów na plebani w Grabownicy , wszyscy chyba chorzy pójda tam bo nie moga byc na powietrzu zostaniecie zagospodarowani i wykorzystani dla robienia prezentów pod choinkę
Fan2018-12-01 08:17:16
0 0
Usta jak u siostry Godlewskiej, piękne ! A może Pani coś zaśpiewa?
Ciekawy 2018-12-01 10:28:00
0 0
A jaki udział maja w tym te dwa stowarzyszenia? Organizacyjny czy finansowy? Za czyje pieniądze jest to organizowane? Czy skoro organizatorem jest stowarzyszenie to nie powinno być na to konkursu? Bo chyba nie dostają pieniędzy od gminy bez konkursu? Kto należy do komitetu Mikołaja?
Do początek drogi2018-12-01 16:40:42
0 0
Patrz i myśl jeżeli potrafisz. Udajesz czy naprawdę taki tępy jesteś.
Emeryt2018-12-01 16:55:27
0 0
Pan Nieiedzielski kandydat ugrupowania obecnego burmistrza zawsze starał się o odpowiednie traktowanie i zajęcie dla seniorów więc może teraz rozwinąć skrzydła. A od pana Józefa odwalcie się. Nie martwcie się o Niego. Martwcie się o siebie i o przyszłość gminy bo nie wygląda to dobrze.
Bolo2018-12-01 17:01:00
0 0
Widzę że gmina się pogrąża. Bardzo źle to wygląda. A już za późno na opamiętanie. Żałujęosne
zzzzzzzzzzz2018-12-01 17:39:01
0 0
Co jej się stało z brwiami ;-O
Mikołaj2018-12-01 18:03:58
0 0
HO HO HO MARRY CHRISTMAS. :->>>>> HO HO HO Szczególnie dla malkontentów, czarno widzących i tym radosnym złorzeczących. Jeszcze jest czas na opamiętanie bo inaczej dostaniecie tylko rózgi. HO HO HO MARRY CHRISTMAS.
Do zzzzzzzzzzzzz2018-12-01 18:40:42
0 0
Pani redaktor się rączka zatrzęsła
Proszę Państwa2018-12-01 19:12:36
0 0
Te stowarzyszenia mają w tym taki udział, że dokładają się do tych imprez członkowie tych grup. Zapraszamy, może ktoś chce charytatywnie pomóc i dołożyć się i pracą i swoim czasem i finansami? Dobrze, że wierzymy w ludzi i to że są jeszcze tacy którzy potrafią to uszanować a nie sami .....
Tola2018-12-01 19:28:36
0 0
Są ludzie którzy potrafią tylko krytykować i niszczyć teraz doszli do władzy zobaczymy co zrobią . Powodzenia i czekamy bo podniesiony 1 szlaban i Mikołajki to o wiele za mało.
Do Toli 2018-12-01 19:47:03
0 0
Masz rację w końcu miały być pieniądze na zniszczony mur więc nie rozumiem na co czekać Święty Mikołaj tu nie ma nic do rzeczy.
552018-12-01 20:18:13
0 0
Mam 55 lat i wieżę w ŚM ale bez jaj 1miesiąc po wyborach kto rządzi w gminie czy tak miało to wyglądać Może jakiś sondaż
Do Toli2018-12-01 20:22:23
0 0
Jak na dwa tygodnie rządzenia to całkiem dużo. Jedna sprawa na tydzień. Pomnóż sobie: 15 (minimum) x 12 x 4. Ile Ci wyszło? Wiesz, o czym piszę?
Do Toli2018-12-01 20:38:51
0 0
Dlaczego wczesniej nie wyliczalas tak P. RZEPCE ile rzeczy zrobil w tydzien czy dwa tyg? Dlaczego teraz tak wszyscy nadzoruja to co robi obecny Burmistrz? Dajmy mu spokojnie rozpoczac kadencje a nie rozliczac po dwoch tyg. To jest juz chore naprawde. Wiele osob nie moze sie pogodzic z faktem przegranych wyborow przez p. Rzepke, ale to moze zawdzieczac tylko jednej Pani, ktorej tak bardzo zaufal. Mam nadzieje ze p. Stapiński jednak nie zaufa tej Pani.
Do do toli2018-12-01 20:45:57
0 0
To kwestia obietnic - pieniądze są tylko trzeba przyjechać, a szlabany wszystkie podniesione, czy nie tak było powiedziane.
Do Toli2018-12-01 21:05:40
0 0
Dokladnie. Trzeba popatrzec obiektywnie a nie tylko wszystko krytykowac. Cos sie ruszylo w koncu. Organizacje chca wspolpracowac. Wreszcie moze sie cos zmieni.
xxx2018-12-01 21:26:15
0 0
Dlaczego P. Justyna nie patrzyła na pewne sprawy obiektywnie tylko wszystko krytykowała? To skandal, że mur sie wali a władza nie robi nic? To tytuł sondy,która przeprowadzała.A dzisiaj osoba,którą nie chcieli mieszkańcy Humnisk.Grabownicy,Górek,Turzego Pola {w wyborach d RM uzyskała 50 głosów} w buciorach pcha się do życia publicznego Miasta i Gminy.I to jest chore!!!
Do 552018-12-01 21:27:17
0 0
"Mam 55 lat i wieżę" Ja mam więcej lat i wieży nie mam. Zazdroszczę ci tej wieży. Mogę tylko pomarzyć o wieży, np. ratuszowej. Ty zapewne możesz "pomażyć".
Do xxx2018-12-01 21:31:18
0 0
Pani Justyna przynajmniej potrafila nazwac rzeczy po imieniu a nie zamiatac pod dywan wiele spraw za czasow p. Rzepki.
552018-12-01 21:34:23
0 0
Cham czy Ham i tak to samo nie czepiaj się bo to nic nie zmieni
Tola2018-12-01 21:38:22
0 0
A czy teraz pani Justyna nie ma nic do powiedzenia,tak wiele się dzieje.
Do Tola2018-12-01 21:48:36
0 0
Moze Ty powiesz bo widze ze wiesz skoro tak wiele sie dzieje. Ja mysle ze w koncu dobrego sie zaczyna dziac. I o dobrych rzeczach sie zaczyna mowic a nie o plotkach!
Gość 2018-12-01 21:52:21
0 0
Pani Justyna powinna trochę popracować nad dykcją i uważać na kropki i przecinku w zdaniu. Bo to ważne U reportera
sablewska2018-12-01 22:14:29
0 0
dziewczyno zrób coś z sobą, powinnaś zgłosić się do programu sablewskiej tej od stylu, wiesz potrzeba zmiany tak dla rozwoju noi dla oka.
Tt2018-12-01 22:23:56
0 0
Przed wyborem były plotki a teraz już nie można
Do Radnych2018-12-01 22:25:15
0 0
Ile Gmina Brzozow płaci właścicielowi portalu b24 za watpliwa promocję? To są nasze pieniądze i nie ma zgody aby z naszych podatków opłacane były tego typu portale.
Do 552018-12-01 22:42:51
0 0
Nie udawał. Przecież wstydzisz się swojego nieuctwa. Takie błędy ortograficzne... nie podkreślało czerwonym wężykiem, czy podkreślało ale nie wiedziałeś czemu? Jesteś młodym niedouczonym czy starym wtórnym analfabetą (ty "analfabetom")
552018-12-01 22:50:36
0 0
Jestem gościem a ty pajacem.Za nimTy się coś nauczysz to mnie zabraknie i to Twój problem.
Nyc2018-12-01 23:02:43
0 0
Popieram Sablewska
Tola2018-12-01 23:06:20
0 0
Ja jestem skromnym prostym człowiekiem a to burmistrz mówiłw o lustrach wrneckich
552018-12-01 23:09:06
0 0
Nigdy nie chciałem być burmistrzem A innym to nie przeszkadza
Do 552018-12-01 23:19:29
0 0
"Jestem gościem a ty pajacem.Za nimTy się coś nauczysz to mnie zabraknie i to Twój problem." Znów te błędy. Zanim, nie "za nim", ty się CZEGOŚ, a nie "ty się coś" ... I ty jesteś gościem? Jesteś gościem na lekcjach języka polskiego (lub byłeś gościem na tych lekcjach). Tak, zgadzam się. W przypadku braku podstawowej wiedzy to "ty jesteś gość".
Do \"Tola\"2018-12-01 23:22:40
0 0
"Ja jestem skromnym prostym człowiekiem a to burmistrz mówiłw o lustrach wrneckich " Nie pij więcej, idź spać. Klawisze ci się mylą... nieuku 55. Tola!!! Żenada na 55!!!
Nareszcie \"tfurca\" poszedł spać2018-12-02 00:00:45
0 0
"Nigdy nie chciałem być burmistrzem A innym to nie przeszkadza " Mnie to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. (Naucz się stawiać kropki. Nie będę pisał jakie to znaki, nie wiedziałbyś o czym piszę).
552018-12-02 07:33:31
0 0
Doskonale wiem o tym że popełniam błędy w pisowni i dlatego nigdy nie chciałem zostać nauczycielem. Uważam że każdy człowiek powinien robić to co najlepiej umie a nie to czego inni chcą od niego bo staje się marionetką.
do \"do radnych\" 2018-12-02 08:23:48
0 0
Gmina płaci portalowi b24 miesięcznie dość duże pieniądze, do końca roku jest zawarta umowa. Ale czemu nie pytacie u źródła? A miało być transparentne.
Renifer $w. Mikołaja 2018-12-02 08:33:26
0 0
Czy organizatorzy przedstawią rozliczenie po zakończonej imprezie?
@552018-12-02 09:24:00
0 0
"Doskonale wiem o tym że popełniam błędy w pisowni i dlatego nigdy nie chciałem zostać nauczycielem. " Ulżyło mi. A tak naprawdę: nie mógłbyś a nie "nie chciałeś". Dlatego skończ te swoje wywody z podtekstem w kierunku naszego burmistrza. Powtarzam: naszego. Został wybrany w bezpośrednich, demokratycznych wyborach, czy ci się to podoba czy nie. A twoje komentarze z błędami świadczą o zbyta małym zaangażowaniu w edukację. Trzeba skończyć odpowiedzi na twoje wywody. Mógłbym napisać: nie karmić, mógłbym napisać: sprowadzi do swojego poziomu, ale nie ma takiej potrzeby. Może to swoje pisanie traktujesz jako dowartościowanie swojego ego, bo nikt inny oprócz ciebie nie zauważa więc jest to jakiś sposób na życie w iluzji swojej ważności na tym świecie. Ale to iluzja, o czym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć. Na koniec: albo trzeba było wystawić siebie w wyborach na burmistrza i wygrać lub bardziej zaangażować się w wybory kontrkandydata. Nie zrobiłeś tego, więc wygrała inna "koncepcja". Widać, że do dzisiaj nie możesz wyleczyć się z traumy. Nawet jest mi trochę ciebie szkoda...
nauczyciel2018-12-02 11:41:11
0 0
Niestety nauczyciele są wykluczeni z tego wydarzenia bo nie odstaną wypłaty w terminie... :-( jak to dzieciom powiedzieć? "Zmiany dla rozwoju"?????
do portalu brzozow242018-12-02 11:54:00
0 0
A może tak filmik z wyjaśnieniem dlaczego nauczyciele nie dostaną wynagrodzenia w terminie??
Do nauczyciel2018-12-02 12:13:46
0 0
A skad taka pewnosc ze nauczyciele nie dostana wynagrodzenia, czy to kolejne wyssane z palca plotki. Do tej pory byly I teraz tez beda bo dlaczego ma byc inaczej.
Nauczycielka 2018-12-02 12:31:22
0 0
Nauczyciele dostaną wynagrodzenie, burmistrz weźmie kredyt i zapłaci nauczycielom może nawet w terminie? Ale to już nie będzie zadłużanie gminy tylko sytuacja awaryjna.?
znam nauczycieli2018-12-02 13:48:27
0 0
którzy jeżdżą na zagraniczne wczasy (nawet dwa razy w roku) ,mają wybudowane domy, własnościowe mieszkania, a JAKIE SAMOCHODY !!! nic się im nie stanie jak nie otrzymają wynagrodzeń ??? kiedy wreszcie zlikwidują kartę nauczyciela ????? i będą pracować po 8 godzin dziennie ?(jak inni ludzie) wtedy się przygotują na lekcje na następne zajęcia, poprawią klasówki, itp A MOŻE I POPROWADZĄ KOREPETYCJE DLA DZIECI...
do \"znam nauczycieli\"2018-12-02 14:17:30
0 0
a niektórzy są dopiero początkującymi nauczycielami, mają rodzinę na utrzymaniu, zobowiązania finansowe...
Do \"do\"2018-12-02 15:21:55
0 0
To można iść do pracy do Sanoka jest taka firma gdzie produkują uszczelki....nikt nikogo nie trzyma na siłę w szkołach, czasem trzeba zmienić zawód !
55do@2018-12-02 15:40:52
0 0
Ego mam na swoim miejscu, współczucia nie potrzebuję. Przez dysleksję mam wyostrzone inne zmysły potrafię słyszeć czego Ty nie słyszysz i widzieć czego Ty nie zauważasz.
Do znam nauczycieli2018-12-02 18:34:20
0 0
Niektórzy nauczyciele rzeczywiście są w sytuacji, jaką opisałeś, ale większość jest w o wiele gorszej. Jeśli jednak tak zazdrościsz nauczycielom, to czemu sam nie wykonujesz tego zawodu?
bez retuszu2018-12-02 20:40:11
0 0
Co to znaczy , jak to nazwać , jak wytłumaczyć ? Dyrektor szkoły w Zmiennicy KONIECZNY - dyrektor szkoły w Turzym Polu KONIECZNA . Czysty przypadek , z losowania w totku , czy w radzieckiej ruletce ? Nazwisko rodowe KONICZNEJ -RZEPKA - to chyba przypadek .
Do retuszu 2018-12-03 10:16:36
0 0
Co za niesamowita zdolność kojarzenia może zostań detektywem albo dziennikarzem śledczym B 24.
Pytanie do burmistrza Brzozowa2018-12-03 15:31:57
0 0
Dlaczego na bip um nadal są dwaj wiceburmistrzowie ? to jakaś pomyłka ? czy stać na to tak zadłużoną gminę ?
Ciekawy2018-12-03 16:13:34
0 0
Jest 3 grudnia. Czy nauczyciele dostali obiecane pensje?
odpowiedz2018-12-03 16:28:24
0 0
Zapytajcie się Dyrektora Barana on jest odpowiedzialny za nauczycieli, może czas przeznaczył na kampanie wyborcza i za to nie ma kasy - tam jest też główna księgowa oraz kilkanaście osób. Gdzie słynni zastępcy burmistrza - chyba to juz długie chorobowe a może czas na kontrolę , który lekarz daje az takie długie chorobowe to nie grypa czy przeziębienie to choroba na zawołanie. ZUS powinien sprawdzić albo wysłać do orzecznika.
Do Ciekawy2018-12-03 19:19:13
0 0
Możesz zdradzić powód zainteresowania naszymi pensjami?
Ciekawy 2018-12-03 20:03:03
0 0
Chyba naszymi...
Do Ciekawy2018-12-03 22:40:33
0 0
Pieniądze na kontach. :) Jednak to tylko propaganda przeciwko burmistrzowi, jak to ostatnio w Brzozowie. Wesołych Świąt!
do\"opowiedz\"2018-12-03 23:50:49
0 0
Nie wymadrzaj się z tym ZUS - em. ZUS płaci chorobowe po 30 dniach.
chorzy2018-12-04 10:56:43
0 0
Elita choruje za pieniądze podatników- choroba załamanie i oderwanie
Do do ciekawy2018-12-04 10:57:16
0 0
Obawiam się że nie, ale to kwestia honoru :(
...2018-12-04 12:01:26
0 0
Pieniądze na kontach Ale nie u Wszystkich
chcacy2018-12-04 14:27:43
0 0
Czy św Mikołaj bedzie dawał prezenty w postaci poborów pracownikom , bo za co zrobią święta
Episode2018-12-04 16:11:56
0 0
Czekam na odwołanie dyrektorka mosiru oraz jego szanownej małżonki która zasiada..... Każdy wie gdzie
Episode22018-12-04 16:47:21
0 0
Czekam na odwołanie dyrektora zeasu, który nie posiada wykształcenia.
Do episode22018-12-04 17:13:30
0 0
Oczym ty piszesz to chyba jakiś zart
Jakie?2018-12-04 17:19:08
0 0
A jakie posiada wykształcenie?
Gość2018-12-04 17:23:43
0 0
A czy to prawda że dziś pan burmistrz zwolnił Panią Sekretarz???
Samorząd infor2018-12-04 17:24:15
0 0
Kwalifikacje kierowników Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na kierowniczym stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia wymagania ogólne dla wszystkich pracowników samorządowych, czyli ma obywatelstwo polskie, zdolność do czynności prawnych oraz kwalifikacje. Musi także spełniać warunki wymagane dla pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych (niekaralność i nieposzlakowana opinia). Ponadto na kierowniczych stanowiskach urzędniczych wymagane są: • co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; • wykształcenie wyższe pierwszego i drugiego stopnia. Źródło portal samorzad.infor . Pl
Problem 2018-12-04 17:25:31
0 0
Pytanie nie czy tylko za co? Niezłe jaja.
Czyżby?2018-12-04 17:35:53
0 0
Czyżby za działania na rzecz nauczycieli?
Zygmunt 2018-12-04 17:44:44
0 0
Ponoć to nie tylko jej dzieło.
?2018-12-04 17:51:52
0 0
Pan Stapiński nie chcial wypłacić pensji nauczycielom?
czas zmiany2018-12-04 17:54:08
0 0
Dlaczego pracownicy byłego Zakładu Koronek oraz innych mieli Wesołe świeta , a pracownicy urzednicy zawsze cieszyli sie stanowiskami, sylwestrem hucznym w sali Urzędu miasta , bale , skakanki toasty aż przyszedł czas i też trzeba miec skromne święta , a jaki dług może nowy burmistrz powie . czekamy
pensje2018-12-04 17:57:39
0 0
Burmistrz nie płaci nauczycielom tylko ZASE w brzozowie , tam dyrektor i główna Ksiegowa - oni odpowiadaja za szkolnictwo w wiekszości i powinni zabezpieczyc pieniądze na pobory może poszły na kampanie
Audyt2018-12-04 18:11:32
0 0
Ma papiery ten dyrektor czy nie? Audyt obejmie zeas?
cacy2018-12-04 19:43:25
0 0
Jak cacy w starostwie wszystko po myśli jednego Pana, wszystko poukładane tylko do roboty i do kredytów .Obsadzone stanowiska a w Gminie ciężko jest , brak kasy, płacz za byłym burmistrzem i po co stanowisko z-cy naczelnika w innych gminach nie ma tylko w Brzozowie, dla swoich , długi , kredyty byle prztrwac kadenxcje , jakos bedzie , naród nie musi wiedzieć a młodzi won z Brzozowa . Teraz inni będa czekać w Jasionce na bliskich.
Powiat2018-12-04 20:47:08
0 0
W statostwie takie wszystko cacy a ponoć już 2,5 miliona kredytu wzięli... Gdzie jest portal?
Do Czyżby?2018-12-04 21:43:09
0 0
Nie rób nikomu dobrze to i tobie źle nie będzie. Nic by się nie stało gdyby raz ciało pedagogiczne spędziło święta bez poborów, przynajmniej do czasu jak się Szymek ogarnie bo na razie podobno przelewu nawet nie może zrobić a tak głowa za pobory niezłą świnię ktoś podłożył.
Do Do Czyżby?2018-12-04 22:38:33
0 0
Świnia to ty jesteś, skoro byś sobie życzył, żeby ktoś przed świętami nie dostał poborów. Kiedyś twoja nienawiść czy zawiść zostanie ukarana, nie znasz bowiem dnia ani godziny. Zło wraca, zapewniam cię. A wyrazy tyczące adresata piszę małą literą nie z braku znajomości ortografii. Wszystkim życzę wesołych świąt oprócz ciebie.
ojoj.2018-12-04 23:18:19
0 0
Ja jestem ciekaw sytuacji jak burmistrz nie wyplaci pensji oswiaty. hm czy bedzie wracal swoja zielona strzala do domu, czy jak szczur kanalami zeby mu cos nie uszkodzili. w francji sie nie pitola. i u nas moze tak byc.
Brzozow2018-12-05 01:54:37
0 0
Szanowni Państwo, Mieszkańcy Brzozowa może już czas skończyć tą nienawiść i haniebne komę tarze wobec Pani Justyny Sza łajko , Szymona Stapińskiego i Józefa Rzepki. Jak powszechnie wiadomo te komę tarze piszę obóz byłego burmistrza oraz obecnego. Brzozów jest pięknym spokojnym miastem, którym należy właściwie zarządzać i rozwijać nie słowami, lecz czynami. Ciągły hejt na gminę Brzozów budzi obrzydzenie wielu mieszkańców, ponieważ w Starostwie też jest szereg nie prawidłowości, ale o tym opinia publiczna nie wie. W Starostwie ciągle jest głośno o układzie pewnego Pana… Więc pytam mieszkańców Brzozowa jak to możliwe, że pewien pan dostał pracę, jako konserwator w brzozowskim starostwie a nikt go nigdy nie widział żeby robił cokolwiek na stanowisku gdzie został zatrudniony. Tylko dil….. Był taki, że jest kamerzystą w Starostwie i teraz publicznie pokazuje się z Panem Zdzisławem Szmydem np. ostatnio w muzeum a można to zobaczyć na filmie na stronie Urzędu Miejskiego w Brzozowie. I CZY TO NIE JEST UKŁAD W STAROSTWIE?????????? Panie Zdzisławie Szmyd w kampanii wyborczej tak Pan mówił o uczciwości swojej proszę to sprawdzić wielu ludzi w Starostwie będzie panu wdzięczna jak pan zacznie robić porządki tak jak Szymon Stapiński w Gminie.
Johny B2018-12-05 07:31:18
0 0
Serio przez tyle lat nie zrobił szkoły i jest na takim stanowisku? Ciekawe co na to obecny burmistrz.... ! Chyba że mylicie Józefa b z Piotrem s on kiedyś był z-ca burmistrza i nie miał wykształcenia wyzszego
\"brzozowianka\"2018-12-05 07:59:13
0 0
Szanowwni komentarorzy,.Wasza kultura jest"wielka",Czytanie ze zrozumieniem zerowe bo tu jest mowa o św Mikolaju. Słoma wam z butow wyłazi, a smrod się ciągnie jak dym z ogniska. Jest ochrona danych a wasze adresy ip można namierzyć. Szkoda komentować wasze wypociny,bo jaki kraj taki maj. Kultura i żenada.Każde nawet najmniejsze zweirzątko ma więcej rozumu i inteligencji niż wy..
Fred2018-12-05 12:02:25
0 0
Czy przypadkiem nie chodzi o Pana Stanisława C?? hahaha jest znany że jak jest w starostwie opowiada wszystko co dzieje się w gminie a jak jest w gminie opowiada co się dzieje w starostwie i jakie plany tak było za czasów burmistrza Rzepki i I Draguły i Błaża.
Jaka jest sytuacja finansowa szpitala2018-12-05 12:59:33
0 0
?
Do Brzozow2018-12-05 19:38:57
0 0
Postaraj sobie przypomnieć kiedy cały ten hejt się rozpoczął? Pomogę. Jak p.Justyna odpaliła na dobre Brzozów24 i się zaczęło a teraz wielki lament bo i jedna strona dostaje, i druga. Wnikliwie obserwuję scenę polityczną i powiem Ci szczerze to na co narzekasz to dopiero początek.Fala nienawiści wyleje się dopiero wtedy gdy wyborcy zaczną się odwracać od Stapińskiego.
Do Brzozów2018-12-05 20:26:14
0 0
Uważasz ,że sytuacja w Gminie była cacy?Nie było przerostu zatrudnienia?Nie było zatrudniania swoich?Po co trzech rządzących na mosirze? Po co dwóch kierowników na basenie? Po co kierownik do spraw sprzataczek itp itd
cytat..2018-12-05 21:31:10
0 0
Kolejny tydzień przyniósł nowe wyzwania, które zawsze stanowią dla mnie dodatkową motywację do pracy. Tematem priorytetowym minionego tygodnia okazała się sprawa przelewu wynagrodzeń dla nauczycieli. W poniedziałek (27.11.2018 r.) zostałem poinformowany przez panią Skarbnik, że Gmina nie dysponuje odpowiednią kwotą na pokrycie wartości wynagrodzeń nauczycieli i że następnego dnia będziemy wspólnie szukać rozwiązania tego problemu. Zamiast szukać rozwiązania, pani Skarbnik zrezygnowała z pracy. Temat wypłat konsultowałem telefonicznie i osobiście w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krośnie oraz osobiście w Rzeszowie z Panią Wicewojewodą Lucyną Podhalicz, której bardzo dziękuję za okazaną pomoc. Rozwiązanie doraźne udało się znaleźć i pensje zostały wypłacone w terminie. Niepokoi mnie jednak bardzo stan finansów naszej Gminy. Mam nadzieję, że burmistrz poprzedniej kadencji zgodnie ze Statutem Gminy Brzozów na najbliższej sesji złoży sprawozdanie o stanie Gminy na koniec swojej kadencji......... Moze troszke to inaczej było Pnie BUrmistrzu. Z tego co sie orientuje to Pan chcial wstrzymac pobory nauczycielom , tzn. bardziej prawa i lewa reka ktora Pana kieruje. A pani sekretarz jednak przelala pobory i to do tego z funduszu socjalnego.... oj czuje ze nie nie dlugo zawita do gminy komisarz...
Do cytat2018-12-05 21:46:53
0 0
Pan burmistrz nie wspomnial ze chce wstrzymac wynagrodzenia nauczycielom tylko z czego je mial zaplacic jak poprzedni burmistrz zostawil taki bajzel I jeden wielki dlug. A co do p. Sekretarz to ona chyba wiecej miala na sumieniu. Zreszta pracujac tyle lat nabyla juz pewne doswiadczenie.
Przelew 2018-12-05 21:49:33
0 0
Przelew zawsze podpisuje dwie osoby. Kto jeszcze oprócz p. Sekretarz podpisał przelew i czy ta druga osoba też została zwolniona? Jak to z funduszu socjalnego? Przecież to złamanie dyscypliny finansów publicznych.
Nauczyciel2018-12-05 21:50:58
0 0
Przestańcie lać wodę... Jakoś do tej pory zawsze pieniądze były na czas a teraz nagle nie bo Pan Rzepka zostawił dług a co za jego rządów nie było dlugu? Też był ale jak ktoś nie ma pojęcia o zarządzaniu to teraz najlepiej zwalac na poprzednika.
Do cytat.2018-12-05 22:01:07
0 0
Jaki komisarz? Przecież sponsor jeszcze kampanii nie odrobił. Chłopina tak się uwija w tym PGK-u żeby zdążyć a Ty mu źle życzysz.
do cytat....2018-12-05 22:27:21
0 0
bron Boże ja nie zycze nikomu zle... Niech bedzie jak najlepiej.. szczegolnie mieszkancom tejze gminy. pozdrawiam. aaa tylko nie ladnie jak ktos pisze wypowiedzi , przemowienia, cytaty itp. Naszemu nowemu Włodarzowi. Jak taki człowiek moze kierowac taką gminą ?
Kierować? 2018-12-05 22:43:18
0 0
Nie musi, przecież decyzję podejmuje wujek dobra rada. A i jeszcze taka pani p.o. uwija się jak może chociaż pojęcia nie ma, a i wykształcenia brak :)
do przelew2018-12-05 22:58:26
0 0
Podpisała druga osoba. Pani, która miała iść na emeryturę, ale wydarzył się jakiś cud i jednak została. Teraz zbierane są żniwa tej decyzji... faktem jest, że nie posiada ona wykształcenia wyższego.
Paragraf 2018-12-06 09:06:40
0 0
O co chodzi z tym socjalnym? Zabrali pieniądze pracowników?
inf. z BIP UM - dlaczego jest zatrudniony jeszcze zastępca burmistrza ? 2018-12-06 11:25:55
0 0
Władze Brzozowa ::::: Burmistrz Brzozowa Szymon Stapiński, Przewodniczący Rady Miejskiej Daniel Boroń, Zastępca Burmistrza Brzozowa Stanisław Pilszak, Sekretarz Gminy Brzozów .........................................................., Skarbnik Gminy Brzozów ...........................................................
cytat..2018-12-06 23:45:27
0 0
z kwiatami i na msze dla Pani Beaty ze k...a nauczyciele kase na świeta dostaliscie.....
Lód 2018-12-07 07:36:15
0 0
A ul Tysiąclecia dzisiaj wyglądała jak jedno wielkie lodowiska. kto za to odpowiada. Przecież tam jest szkoła i dzieci rano idą na lekcje. Jak się komuś coś stanie Ciekawe kto będzie za to odpowiadał. jedna wielka porażka.
Do lód 2018-12-07 08:13:01
0 0
Chodniki we wioskach tak samo. Ludzie jak na łyżwach jeździli. Ktoś powinien za to beknąć.
Księgowa 2018-12-07 08:35:51
0 0
Może szukają oszczędności... Ale to chyba nie ten kierunek.
Sprytny2018-12-07 09:38:52
0 0
Burmistrz przeciez był w radzie gminy przez 4 lata i doskonale zdawał sobie sprawę jak jest z kasą w gminie. Chyba że jadł tylko paluszki... az w końcu zdecydował że zostanie burmistrzem... Ciekawe co będzie w styczniu .... Nie zazdroszczę budżetówce...
Haha2018-12-07 10:22:39
0 0
Zdawał sobie sprawę, ta dobry żart. W styczniu? Jeszcze w grudniu wypłata. A ciekawe czy ZUS poszły piątego?
do cytat..2018-12-07 13:24:31
0 0
Z parkingiem szał wow... normalnie az 5 miejsc parkingowych dla interesantów.... No faktycznie parking otwarty. Ale juz nie powiedzial ze tylko 5 miejsc. A reszta co gmian wykupiła sobie na włąsnosc ? hm
Ośmieszanie gminy i jej mieszkańców2018-12-07 13:55:00
0 0
"Kolejny tydzień przyniósł nowe wyzwania, które zawsze stanowią dla mnie dodatkową motywację do pracy. Tematem priorytetowym minionego tygodnia okazała się sprawa przelewu wynagrodzeń dla nauczycieli. W poniedziałek (27.11.2018 r.) zostałem poinformowany przez panią Skarbnik, że Gmina nie dysponuje odpowiednią kwotą na pokrycie wartości wynagrodzeń nauczycieli i że następnego dnia będziemy wspólnie szukać rozwiązania tego problemu. Zamiast szukać rozwiązania, pani Skarbnik zrezygnowała z pracy. Temat wypłat konsultowałem telefonicznie i osobiście w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krośnie oraz osobiście w Rzeszowie z Panią Wicewojewodą Lucyną Podhalicz, której bardzo dziękuję za okazaną pomoc. Rozwiązanie doraźne udało się znaleźć i pensje zostały wypłacone w terminie. Niepokoi mnie jednak bardzo stan finansów naszej Gminy. Mam nadzieję, że burmistrz poprzedniej kadencji zgodnie ze Statutem Gminy Brzozów na najbliższej sesji złoży sprawozdanie o stanie Gminy na koniec swojej kadencji........" Czyli mamy rozumieć że był Pan się doradzić P. Wojewodziny i RIO. Robi Pan pośmiewisko z nas wszystkich takim zachowaniem i jeszcze się Pan tym publicznie chwali. Na co Pan liczył że Wojewoda albo RIO zapłacą pensję nauczycielom... Żenada
ludzie opamiętania2018-12-08 15:41:03
0 0
Ze jeszcze działa z przeszkodami poprzednik to można się przekonać - bez konkursu prezes PGK oraz wice prezes i nowy księgowy oraz radca prawny i nowego stanowiska kierownicze dla osób, które były pracownikami fizycznymi i jeszcze nie maja studiów , ale znajomości zostali przez prezesa obsadzeni i znów podwyżka wody i ścieków, bo potrzeba na podwyżki , a czego nie jest przeleany podatek 2% jak w innych gminach tylko 1% - racje miał Pan radny Niedzielski i wszystko dla pewnej kliki , i jak szybko opuściła stanowiska jedna naczelniczka co miała wpływ na pozyskiwanie srodków dla Gminy i mieszkańców lepiej żeby nie była rozliczona to smyk do Dydni pod płaszczyk koleżanki.Siali tylko propagande ze mają środki i pieniadze najlepiej kredyt , po co kierownik basenu odkrytego jak tylko 2 miesiące jest czynny i koszty utrzymania sa większe niż wydatki - kierownik po technikum budowlanym
brzozowiak 2018-12-15 23:02:01
0 0
a czy młodzi już wracają z zagranicy? po wyborach miało być lepiej?czy po świętach dalej na lotnisko?ehh