Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Gość Kazek

Czym zajmował się doradca burmistrza w 2014 roku ?

12 postów w tym temacie

Ostatnio całkiem przypadkiem dowiedziałem się że w Gminie Brzozów był zatrudniony asystent i doradca, asystent jest szefem ZOZ a doradca to jakieś widmo bo nikt nie wie kim jest ta osoba i czym się zajmowała. 

Może ktoś na tym forum mi odpowie ? może ktoś z radnych albo z elyty gminnej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kazek, ale ty nudny jesteś.... ktoś, coś, gdzieś - znowu sensacji szukasz? "nikt" czyli kto - ty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

35 minut temu, Gość mimi napisał:

Kazek, ale ty nudny jesteś.... ktoś, coś, gdzieś - znowu sensacji szukasz? "nikt" czyli kto - ty

Gość Kazek pyta bo ma do tego prawo, a ty nie musisz go od razu wyśmiewać.

Generalnie ilekroć pojawia się temat  działalności urzędu gminy na forum, od razu pojawiają się "głupie" odpowiedzi mające za zadanie zdyskredytować lub ośmieszyć piszących, pytających lub rozmyć temat... 

Poza tym wydaje mi się, że informacja o asystencie i doradcy powinna znajdować się w BIP ale chyba jej tam nie ma.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Wydaje mi się....., chyba....." - no tak , same konkrety piszesz Gościu ivo. Chcesz zaistnieć w necie ( i nie tylko), ale twoja wiedza nikła, oj nikła jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość ivo napisał:

 

 

Generalnie ilekroć pojawia się temat  działalności urzędu gminy na forum, od razu pojawiają się "głupie" odpowiedzi mające za zadanie zdyskredytować lub ośmieszyć piszących, pytających lub rozmyć temat... 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Przypuszczam, że doradca i asystent udziela się aktywnie na tym forum pod rożnego rodzaju nickami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

burmistrz zatrudnił w 2014 roku doradcę do prowadzenia kampanii wyborczej i za to wszyscy mieszkańcy zapłacili i taka jest prawda a ten były doradca teraz szkoli radnych jak się mają bronić przed krytyką .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo jednokierunkowe myślenie, zimno Gościu Gościu, zły tok rozumowania obrałeś. Generalnie rzecz ujmując -  wąskie horyzonty myślowe ograniczają twój wszechstronny rozwój  - intelektualny także. Masz nadzieję, że urzędnicy z gminy będą z tobą polemizować? - chciałbyś, no nieeee???? To jest forum - a jeśli chcesz dywagować z urzędnikami - idź do gminy. Żałośni jesteście....jeśli ktoś ma odmienne zdanie, to na pewno to jest burmistrz albo jego doradca, albo asystent. Nie dziwię się, że w Brzozowie jest jak jest, z ludźmi o tak ograniczonym myśleniu nie można nic zrobić...a burmistrz - szczerze mu współczuję,  ale cóż, głową muru nie przebije. Beton to beton ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z pewnymi osobami nie warto polemizować.  Jesteś tego świetnym przykładem.  

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O Olinek się obudził, albo wreszcie pod swoim nickiem pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak przedstawia swoją ciężką pracę dla urzędu i pana starszego były  doradca

Doradca Burmistrza

Urząd Miasta i Gminy Brzozów

maj 2014 - grudzień 2014 (przez 8 miesięcy)

1. Pełnienie funkcji opiniotwórczo-doradczej.
2. Opiniowanie projektów o charakterze strategicznym i kierunkowym.
3. Przygotowanie wystąpień publicznych Burmistrza.
4. Sporządzanie informacji medialnych promujących Urząd oraz Burmistrza.
5. Autoryzacja informacji w odpowiedzi na krytykę prasową.
6. Autoryzacja tekstów prasowych promujących Urząd i Burmistrza.
7. Udział w organizacji i obsłudze uroczystości i wizyt z udziałem Burmistrza.
8. Udział w przygotowaniu w przygotowaniu propozycji tematycznych do składu informatora Burmistrza i Rady Miejskiej.

Ponadto: 
- Opracowanie i realizacja polityki informacyjnej i medialnej Burmistrza
- Kreowanie wizerunku Burmistrza na zewnątrz Urzędu
- Przygotowanie i realizacja planu działań, promujących inicjatywy i przedsięwzięcia Burmistrza
- Opracowanie i wdrożenie strategii działań w zakresie Public Relations
- Konsultacje wizerunku i wystąpień publicznych
- Opracowanie badań opinii publicznej
- Koordynacja działań promocyjnych Urzędu i Burmistrza
- Koordynacja działań polityki informacyjnej Urzędu i Burmistrza
- Autoryzacja konferencji prasowych Burmistrza
- Autoryzacja tekstów przewidzianych do publikacji oraz słowa wstępnego do wszelkiego rodzaju wydawnictw, tekstów wystąpień i przemówień okolicznościowych Burmistrza.
- Monitorowanie i analiza artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych. Przygotowanie odpowiedzi lub wyjaśnień do publikowanych artykułów prasowych, relacji radiowych i telewizyjnych
- Udział w organizacji i obsłudze uroczystości i świąt jako ciało doradcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0