REKLAMA

BRZOZÓW: Dzikie wysypisko śmieci, problemy z wodą i parkingami. Wolne wnioski podczas sesji (VIDEO, FOTO)

|

BRZOZÓW: Dzikie wysypisko śmieci, problemy z wodą i parkingami. Wolne wnioski podczas sesji (VIDEO, FOTO)

GMINA BRZOZÓW / PODKARPACIE. Dzikie wysypisko śmieci, problemy z wodą i parkingami, zadłużenie gminy, między innymi te kwestie były tematem dyskusji podczas wolnych wniosków na sesji Rady Miejskiej w Brzozowie. Mieszkańcy dopytywali o strefę  ekonomiczną, bezpieczeństwo w mieście oraz wydarzenia kulturalne.  Zapraszamy do obejrzenia materiału video oraz galerii zdjęć. Wkrótce więcej informacji. 


30-08-2018


Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

Działająca2018-08-30 18:45:54
0 0
Pora rozliczyć Rzepkę z obietnic przedwyborczych. Co on zrobił dla nas. Nasze dzieci wyjeżdżają, nie ma pracy, nie ma rozrywki, nie ma chodników, nie ma parkingów, nic nie ma, Rzepki już też nie powinno być na stanowisku
Mieszkaniec2018-08-30 18:55:39
0 0
Co się dzieje z tym naszym miastem. Rozsypuje się tak jak ten mur. Do czego nas doprowadziły rządy klanów w gminie. Przykro na to patrzeć.
Wysypisko2018-08-30 18:59:43
0 0
Czy to prawda, że gmina zrobiła to dzikie wysypisko? Widziałem taki mem internetowy. Nie mogę w to uwierzyć.
student2018-08-30 19:06:37
0 0
Jak ta ekipa rządząca się nie zmieni to ja nie wróżę tej gminie przyszłości... Zostaną tylko starzy ludzie, którzy za głodową emeryturę będą żyć w tej martwej gminie...
Anonim 2018-08-30 19:14:28
0 0
Na tych zdjęciach to jedna wielka rodzina Rzepki. Trzeba zmiany burmistrza i większości radnych. Zawsze mówili jak ciężko pracują na komisjach. Było widać na filmie, który dodała redakcja brzozow24.pl z posiedzenia komisji, większość radnych nawet się nie odezwała, żenada, zabrać im te diety
Gosia 2018-08-30 19:16:51
0 0
A gdzie paluszki na sesji?
Wdzięczny 2018-08-30 19:19:07
0 0
Dziękujemy portalowi na film z sesji.
Wyborca2018-08-30 19:36:28
0 0
Komu kit wciskasz Panie Rzepka że Pan kandydował nie będzie? Idiotom ze swojej wsi może Pan taki kit wciskać. Nie po to obsadzałeś Pan opozycją stanowiska żeby teraz nie kandydować. Poza tym za bardzo Pan się boi o swoją rodzinę, którą powciskał Pan gdzie się da w budżetówce.
Mieszkaniec22018-08-30 19:39:15
0 0
Ohoho co oni maja takie miny....nawet siwy lep z Grabownicy jest jego tez rozliczymy na wyborach
Myślący2018-08-30 19:55:15
0 0
Straszny natłok komentarzy w krótkim czasie hmm, żeby się wam pomysły na nicki nie skończyły hahaha
Do woborca2018-08-30 20:21:01
0 0
Kogo nazywasz idiotami ze wsi? Babcia mi zawsze powtarzała" kto kogo przezywa sam się tak nazywa" a burmistrz nie powiedział że nie będzie kandydował tylko że jeszcze się nie zdecydował i nie rozpoczął kampanii.
Swój 2018-08-30 20:50:45
0 0
Dlaczego nikt nie wspomina o smrodzie z oczyszczalni - śmierdzi praktycznie każdego dnia... nie wspominając, że komulacja przed wyborami jest w nocy - czasami nie można spać jak smród poleci przez uchylone okna...
mieszkaniec2018-08-30 21:41:18
0 0
A ja powiem tylko tyle że Panom Burmistrzom (całej trójce) życzę by nadal zarządzali Gminą i Miastem. A ci którzy nie widzą ile zrobili, to proponuje okulary zakupić i przejść się po mieście... Zawsze można zarzucić że coś ktoś obiecał a później tego nie dotrzymał, ale jak by zrobił wszystko co było w założeniach to by cudotwórcą był. Czy Brzozów to martwe miasto? W dużej mierze tak ,ale tu dużo zależy od samych mieszkańców. Dlaczego w Humniskach można było zrobić zajaz w którym można smacznie zjeść a w niedzielę ciężko o miejsce? Bo ktoś miał cel by coś takiego tam zrobić,a w Brzozowie mimo że są miejsca w których można by było zorganizować restauracje to właściciele mają na to wywalone (przykład Myla - potencjał duży a piwa sie tylko tam można napić) Mentalność mieszkańców tego miasta jest śmieszna. Wszyscy by chcieli żeby im manna z nieba spadła a nikt sam z żadną inicjatywą nie wyjdzie. Chcecie imprez w Brzozowie ? Jak skoro zaraz jakaś kobiecina zadzwoni że spać jej nie dają bo głośno jest. Jakiego inwestora chcecie tu ściągnąć jak nawet Sanok ma z tym problemy.... Zyjemy na uboczu i tyle.... nawet wybudowanie "galerii" nie skusiło żadnych znanych marek to otworzenia tu punktu, mamy za to ciuchland :D A jak komuś przeszkadzają dziury w jezdni to niech się wybierze na przejażdżkę po innych miastach (Sanok - główna ul. Krakowska, Jasło - pół miasta, Lesko, Ustrzyki Dolne) Nie ma u nasz potencjału jak w Rzeszowie i nigdy nie będzie, bo żyjemy na uboczu Polski!!! Nawet niezależnych mediów tu nie ma, bo mimo dużej sympatii do Pani Justyny, to widać że wmieszała się w jakąś grę wyborczą, myśląc chyba że coś na tym zyska ;/ A pan Szałajko (o ile dobrze pamiętam) niech pomyśli ile kosztowało by uzbrojenie tych działek przez gminę (zadłużoną wg niego) i czy nie był by pierwszym który skrytykował by ten pomysł gdyby się okazało że i tak nikogo ten teren nie interesuje?? Czy nie było by wtedy dużo hałasu o wyrzucenie pieniędzy w błoto??? Pozdrawiam :)
RaraAvis2018-08-30 21:49:27
0 0
Gmina jest tak gigantyczne zadłużona, najwyższej klasy ekonomista nie będzie umiał sobie z tym poradzić, ktoś kto przyjdzie po Panu Rzepce będzie miał wielki problem, bo nie ma już prawie co sprzedać, nie ma czym gospodarować, a kredyty trzeba spłacać, jest tylko kim zarządzać, jedynie o kapitał ludzki umiał zadbać, Pan Rzepka jest genialnym politykiem w tym wypadku nie jest to komplement, gospodarz z niego żaden.
Stary2018-08-30 22:15:57
0 0
Do mieszkańca a może ty się w tej trójce zakochałaś, powodzenia
czy syn przewodniczącego osiedla pracuje w USC ?2018-08-31 06:39:09
0 0
czy to prawda że syn przewodniczącego osiedla pracuje w Urzędzie Stanu Cywilnego w Brzozowie ? jakie ma wykształcenie ? kiedy był nabór na to stanowisko ? BIP BRZOZÓW : Sołtysi i przewodniczący zarządów osiedli wybrani 22 marca 2015 r. : Józef BYCZYŃSKI - Przew. Zarządu Osiedla Nr 2 w Brzozowie
do mieszkańca 2018-08-31 06:41:30
0 0
A może ty w tej trójcy jesteś
Zacznijmy od kosztów2018-08-31 07:12:59
0 0
Zacznijmy od kosztów funkcjonowania UG.Niezależny audyt z pewnością wykaże , że znaczna część stanowisk jest zbędna . W sierpniu br. "była wojna" o fundusz sołecki w Górkach tj. ok. 38 tys. zł. Czy utrzymanie jednego urzędnika w gminie nie kosztuje rocznie więcej? Czy potrzeba nam dwóch zastępców burmistrza , a burmistrz powinien zarabiać pieniądze większe niż zarabiają ludzie na znacznie wyższych stanowiskach?Czy rodziny radnych i burmistrza powinny "obsiadać" budżetowe stołki im podległe? Ludzie z Przysietnicy ruszcie głową i podziękujcie swoim radnym i burmistrzowi za to , że musicie pić własne ścieki.
Ciekawy2018-08-31 08:40:04
0 0
Jak jesteś taki ciekawy czy syn przewodniczącego osiedla pracuje w UMC to podejdź i zapytaj kierownika
do zacznijmy od kosztów2018-08-31 08:46:46
0 0
Panie Szałajko skoncz Pan te wywody. Zawsze Pan wysoko mierzył....... niedoszły poseł, niedoszły eurodeputowany ( a tam to dopiero jest kasa i to w EURO) a teraz może przydałaby się pensja burmistrza. Tylko proszę zauważyć , ze Pan Burmistrz jako jeden z pierwszych samorządowców i działając zgodnie z przepisami prawa sam wystąpił z wnioskiem o obniżenie swojej pensji. Niech więc Pan skalkuluje czy się Panu to opłaca?? Chyba, że wychodzi Pan z założenia, że lepsze to niż NIC i każdy grosz się przyda bo nie sądzę aby pracował Pan charytatywnie. I proszę nie wprowadzać w błąd opinii publicznej skoro nie jest Pan na bieżąco w temacie! !!!
xero2018-08-31 10:25:55
0 0
Radni ukrywają ZAROBKI Burmistrza Brzozowa. W podjętej Uchwale Nr III/10/2014 Rady Miejskiej w Brzozowie z dnia 30 grudnia 2014, radni ukrywają przed mieszkańcami ile będzie Burmistrz zarabiał miesięcznie i nie podają dokładnych kwot. A na miesięczne wynagrodzenie Burmistrza Brzozowa składa się : WYNAGRODZENIE ZASADNICZE – 5 800 zł. DODATEK ZA WIELOLETNIĄ PRACE – 20 % czyli – 1 160zł. DODATEK FUNKCYJNY, nasi Radni uchwalili że dadzą Maksymalna kwotę jaka można dać Burmistrzowi w Polsce czyli 2 100 zł. oraz DODATEK SPECJALNY i tutaj również nasi Radni uchwalili że dadzą Maksymalna kwotę jaka można dać Burmistrzowi w Polsce czyli 40 % to jest 3 160 zł. ŁĄCZNIE Burmistrz Brzozowa zarabia 12 220 zł. miesięcznie.
xero2018-08-31 11:02:12
0 0
Ty xero, ale przecież to nieaktualne, o czym Ty piszesz?
Zamieszanie2018-08-31 11:07:58
0 0
Dla niektórych nie ważne są fakty tylko to żeby zamieszanie i zamęt zrobić
Spoko2018-08-31 11:53:40
0 0
Do zacznijmy od kosztow. Jedna rzecz pragne zauwazyc ze to nie dzieki przysietnicy rzepka wygral. Tylko dzieki ludzkiej glupocie. A dokladnie dzieki temu ze np.w humniskach wiekszosc ludzi poprostu nie poszla glosowac. Gdyby zaglosowali ci ktorzy nie byli na kogos innego nie mial by szans. Poza tym w przysietnicy jedynymi osobami ktorzy go popieraja sa rodzinka.duuuuuza rodzinka i najblizsi znajomi ktorym zalatwili robote. Robote w szkolnictwie , urzedach szpitalu.tam gdzie burmistrz moze wepchac kogo chce. Wiekszosc bez szkoly juz miala posade a w trakcie rolili szkole na podkladke. Takze nie pieprz ze to wina przysietnicy. Bo nawet gdyby mial 100% poparcia w przysietnicy a reszta gminy by zaglosowala przeciw to nie mial by szans. Sam brzozow ma wiecej mieszkancow niz przysietnica .a gdzie reszta wiosek.proponuje wiec pomyslec a potem pisac.
jak2018-08-31 12:55:47
0 0
jak ten czas szybko mija, niedawno 4 lata yło takie zaieszanie, a teraz juz znowu ta sama bajka
Ciekawy\' czytaj ze zrozumieniem !!!!2018-08-31 14:44:38
0 0
czy to prawda że syn przewodniczącego osiedla pracuje w Urzędzie Stanu Cywilnego w Brzozowie ? jakie ma wykształcenie ? kiedy był nabór na to stanowisko ? BIP BRZOZÓW : Sołtysi i przewodniczący zarządów osiedli wybrani 22 marca 2015 r. : Józef BYCZYŃSKI - Przew. Zarządu Osiedla Nr 2 w Brzozowie
Stanisław Szałajko2018-08-31 19:17:24
0 0
Odpowiadając na komentarz użytkownika o nicku „do zacznijmy od kosztów”, przede wszystkim pragnę wyjaśnić, iż nie mam w zwyczaju wypowiadać się anonimowo i ilekroć publikowałem komentarze na tym, czy innym portalu, czyniłem to oficjalnie, wskazując swoją osobę jako autora. Wobec powyższego, zupełnie niezrozumiała jest dla mnie Pana/Pani wypowiedź i związane z nią insynuacje. Oczywistym jest fakt, iż weryfikacja autorów komentarzy nie jest czynnością nad wyraz absorbującą, w związku z czym uprzejmie proszę o zaprzestanie kreowania irracjonalnych pomówień skierowanych wobec mojej osoby. Niezależnie od powyższego, w pełni popieram stanowisko komentującego, który odniósł się do kosztów funkcjonowania gminy, co też potwierdza moja wypowiedź na sesji. Pragnę również zauważyć, że wysoce zatrważający jest fakt, iż traktuje Pan samorząd jako potencjalne źródło dochodów, tym samym zarzucając mi intencje, których nigdy nie przejawiałem. Samorząd to przede wszystkim służba. Zaangażowanie i poświęcenie dla lokalnej społeczności jest niezależne od pełnienia władzy wykonawczej czy stanowiącej i związanych z tym uposażeń, a celem aktywności i budowania społeczeństwa obywatelskiego na szczeblu lokalnym powinno być przede wszystkim dobro gminy. Stanisław Szałajko
Do radnego Boronia2018-09-01 07:41:01
0 0
Panie Radny Boroń gdzie pan był przez 4 lata kadencji ten chodnik nam się należał i trzeba było wałkować temat przez te lata to pieniądze by się znalazły a Pan żeś 2 miesiące przed wyborami się uaktywnił wstyd i żenada.
radny2018-09-01 23:48:25
0 0
do Stanisława Szałajko : Panie Stanisławie chyba Pan zapomniał, że Pan był kiedyś radnym nawet pełnił Pan dość zaszczytną funkcję Wiceprzewodniczącego Rady, Przewodniczącego Osiedla proszę przedstawić swoim potencjalnym wyborcom, co Pan zrobił przez te lata będąc Wiceprzewodniczącym i Przewodniczącym Osiedla , bo jakoś sobie nie przypominam pańskich sukcesów. Kandydował Pan do Parlamentu, do Europarlamentu, do Rady Gminy, na Burmistrza, do Zarządu Osiedla i co ? Nawet Pan nie został Przewodniczącym Osiedla, nie wyciągnął Pan z tego wniosków? Chyba to jest Pana największym sukcesem. Najlepiej Panu wychodzi, zabieranie głosu na sesji i mamienie ludzi kłamstwami wyssanymi z palca. Kandydat na Burmistrza nie powinien tak postępować , ponieważ to nie przysporzy Panu wyborców. Sesja nie miejscem do robienia kampanii wyborczych.
mumia2018-09-01 23:51:29
0 0
Do radnego Boronia Tak Wam się te chodniki należały jak członkom rządu nagrody . hahaha
maryja2018-09-02 00:00:26
0 0
Zgadzam się w całej rozciągłości z użytkownikiem o nicku mieszkaniec, to wszystko prawda, tylko ślepi tego nie widzą, może nie chcą widzieć, każdy z mieszkańców może kandydować i pokazać co potrafi ponieważ zarządzanie taką dużą gminą wcale nie jest takie proste, a najłatwiej jest krytykować i stawiać żądania.
bąbel2018-09-02 00:04:15
0 0
do użytkownika o nicku RaraAvis : może Ty spróbujesz?
wieści2018-09-02 07:22:47
0 0
Przewodniczacego osiedla Pana Józefa pracuje też synowa. Panie łach przez 4 lata Pan nic nie zrobił a na koniec Pan czruje ludzi i mieszkanców o jakis robotach przecież Pan jedna ręka z władzami bo żona pracuje w przedszkolu nr 2 i co można z siebie robic działacza służacego mieszkańcom, chyba opaska na oczachi bicie piany.Radni z Akcji, nadani przez proboszczów oraz Panie z koła gospodyń i stażacy to kandydaci na radnych , ale bezradni ciekawe ilu by pracowało społecznie bez wynagrodzenia. Idzcie pod pomnik Piłsudskiego
Stanisław Szałajko 2018-09-02 18:41:50
0 0
Szanowny Panie Radny, nie rozumiem Pana ataku skierowanego w stosunku do mojej osoby. Każda władza dla prawidłowego jej funkcjonowania wymaga konstruktywnej krytyki. Wszelkie podnoszone przeze mnie problemy są aktualnymi problemami z którymi wzmagaja się mieszkańcy, co potwierdzaja choćby liczne wpisy na tymże portalu. Jeśli zarzuca mi Pan insynuacje, proszę wskazać konkretne kwestie w których rzekomo się mylę, chętnie podejmę dyskusję w tym przedmiocie. Pragnę również wskazać iż dość pobieżnie przeanalizował Pan moj życiorys. Od lat aktywnie działam na rzecz rozwoju naszego miasta i gminy podejmując szereg inicjatyw w tym m.in. byłem inicjatorem powstania Komitetu Budowy Wodociągu w Brzozowie, jednym z inicjatorów budowy kanalizacji w Brzozowie, inicjatorem i aktywnym działaczem Komitetu Budowy Pływalni w Brzozowie, jednym z inicjatorów założenia Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Brzozów, stałem również na czele grupy która uratowała przedszkole samorządowe przy ul. Kopernika w Brzozowie, kiedy to jako jedyny z radnych głosowałem przeciwko likwidacji tej placówki, po czym między innymi dzięki mojej interwencji Wojewoda Podkarpacki uchylił uchwałę Rady Miejskiej w Brzozowie o likwidacji przedszkola, które dziś tak bardzo jest potrzebne. Zastanawiające jest dlaczego wszelka krytyka wymierzona w stronę władzy spotyka sie z tak negatywnym odbiorem i w czym jest to interesie. Stanisław Szałajko
Radny2018-09-02 21:39:34
0 0
Szanowny Panie Stanisławie, przypisuje Pan sobie zasługi które należy przypisać burmistrzowi. Jedyne z czym się zgodzę, to fakt, że dzięki Panu istnieje P S nr 2. Sluchajac Pana wypowiedzi z ostatniej sesji widać gołym okiem, że ruszyła kampania wyborcza, tylko czemu ona musi być taka brutalna?
brutal2018-09-03 19:09:03
0 0
Zobaczycie jak zacznie się kampania jaka będzie , innych ugrupowań - poczekajcie bo wszystko pocichutku byle zdobyć władzę , jaki chaos w dniu rozpoczęcia roku szkolnego, drogi pozamykane a dzieci i młodziż w parku - ile butelek uczczono Józefa , tylko mogą powiedzieć Panie sprzatające park. Oblicze Brzozowa
Brzozowianin2018-09-14 20:58:25
0 0
Czy to prawda , że w Gospodarce Komunalnej jest 2 prezesów? A jednym z nich jest krewny burmistrza a drugim były pracownik UM? A tak w ogóle czy w Urzędzie Miasta pracuje ktoś kto nie jest spokrewnimy z burmistrzem? I to powinno dać do myślenia wyborcom .